Przetargi

Budowa sanitariatów wraz ze zbiornikiem bezodpływowym przy świetlicy wiejskiej w Olszanicy

2009.02.06 16:36,autor: Ewelina Bachmatiuk




Zagrodno 52: Budowa sanitariatów wraz ze zbiornikiem bezodpływowym przy świetlicy wiejskiej w Olszanicy
Numer ogłoszenia: 20734 – 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sanitariatów wraz ze zbiornikiem bezodpływowym przy świetlicy wiejskiej w Olszanicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie
sanitariatów wraz ze zbiornikiem bezodpływowym przy świetlicy wiejskiej
w Olszanicy.
Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w specyfikacji technicznej,
stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00-9,
45.10.00.00-8, 45.26.22.10-6, 45.26.26.20-3, 45.43.21.00-5,
45.43.22.00-6, 45.44.21.20-4, 45.31.12.00-2, 45.31.51.00-9,
45.31.53.00-1, 45.33.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych)


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają
    następujące warunki:
    1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej
    przedmiotem zamówienia lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
    posiadania takich uprawnień;
    2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
    potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub
    przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
    potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
    wykonanie zamówienia;
    4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
    1.1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o
    udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy – w tym okresie, min. 3 zadania takie same lub o podobnym
    charakterze w zakresie robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz
    daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,
    że roboty te zostały wykonane należycie,
    1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz
    posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:min.
    1 pracownikiem z uprawnieniami w zakresie branży budowlanej do
    wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy /robót/ mogącym
    wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do
    pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz
    przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
    1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
    prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 600 000,00 zł.
    1.4. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że
    nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
    1.5. Zgodnie z art. 25 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1
    pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia
    Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
    dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w
    jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja
    2006 r. poz. 605).
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w
    sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów
    potwierdzających.
    Uwaga:
    1)W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ,
    ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
    zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w
    sprawie zamówienia publicznego.
    Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do
    wykonawców występujących wspólnie.
    2) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana,
    przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , należy
    przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
    wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
    postępowaniu:
    W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
    wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
    1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1 do
    niniejszej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( w skrócie
    SIWZ).
    2) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wg załącznika nr 2 wraz ze
    zbiorczym zestawieniem kosztów wg załącznika na 2A.
    3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z
    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
    wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia
    na załączniku nr 3 – Wykaz kadry technicznej.
    4) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29
    stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 4.
    5) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem
    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
    działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie
    takich samych lub o podobnym charakterze robót budowlanych, z podaniem
    ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
    potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika
    nr 5.
    6) Zaakceptowany i podpisany projekt umowy wg załącznika nr 6.
    7) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
    zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
    odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
    działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
    przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    8) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca
    nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
    zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
    wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
    udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    9) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
    określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej
    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    10) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
    określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    11) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
    że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
    prowadzonej działalności.
    12) Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
    Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za
    zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
    potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną
    (uprawnione) do podpisania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagrodnie
Zagrodno 52
59-516 Zagrodno
pokój nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie
Zagrodno 52
59-516 Zagrodno
sekretariat, pok. nr 11, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Załączniki:
SIWZ_sanitariaty_Olszanica.DOC - SIWZ
zal__nr_6_do_SIWZ_UMOWA_Projekt_sanitariaty_Olszanica.doc - zał. nr 6 UMOWA projekt
zal__nr_7_do_SIWZ_przedmiar_roboty_budowlane__sanitariaty_Olszanica.pdf - zał. nr 7 roboty budowlane
Zal__nr_7_do_SIWZ_przedmiar_Instalacje_elektryczne__1_.tif - zał. nr 7 instalacje elektryczne 1
Zal__nr_7_do_SIWZ_przedmiar_Instalacje_elektryczne__2_.tif - zał. nr 7 instalacje elektryczne 2
Zal__nr_7_do_SIWZ_przedmiar_Instalacje_elektryczne__3_.tif - zał. nr 7 instalacje elektryczne 3
Zal__nr_7_do_SIWZ_przedmiar_Instalacje_elektryczne__4_.tif - zał. nr 7 instalacje elektryczne 4
Zal__nr_7_do_SIWZ_przedmiar_Instalacje_elektryczne__5_.tif - zał. nr 7 instalacje elektryczne 5
Zal__nr__7_do_SIWZ_przedmiar_Instalacje_sanitarne__1_.tif - zał. nr 7 instalacje sanitarne 1
Zal__nr__7_do_SIWZ_przedmiarInstalacje_sanitarne__2_.tif - zał. nr 7 instalacje sanitarne 2
Zal__nr__7_do_SIWZ_przedmiarInstalacje_sanitarne__3_.tif - zał. nr 7 instalacje sanitarne 3
zal__nr_8_do_SIWZ__Specyfikacja_techniczna__sanitariaty_Olszanica.pdf - zał. nr 8 SPECYFIKACJA TECHNICZNA
20734-2009_publikacja_ogloszenia.htm - publikacja ogłoszenia na stronie UZP
dokumentacja_techniczna.pdf - dokumentacja techniczna
dokumentacja_techniczna_1.pdf - dokumentacja techniczna 1
dokumentacja_techniczna_1__1_.pdf - dokumentacja techniczna 1 (1)
dokumentacja_techniczna_1__2_.pdf - dokumentacja techniczna 1 (2)
dokumentacja_techniczna_1__3_.pdf - dokumentacja techniczna 1 (3)
dokumentacja_techniczna_1__4_.pdf - dokumentacja techniczna 1 (4)
powrót..