Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sanitariatów wraz ze zbiornikiem bezodpływowym przy świetlicy wiejskiej w Olszanicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie
sanitariatów wraz ze zbiornikiem bezodpływowym przy świetlicy wiejskiej
w Olszanicy.
Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w specyfikacji technicznej,
stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00-9,
45.10.00.00-8, 45.26.22.10-6, 45.26.26.20-3, 45.43.21.00-5,
45.43.22.00-6, 45.44.21.20-4, 45.31.12.00-2, 45.31.51.00-9,
45.31.53.00-1, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej
przedmiotem zamówienia lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
1.1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania takie same lub o podobnym
charakterze w zakresie robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz
daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,
że roboty te zostały wykonane należycie,
1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz
posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:min.
1 pracownikiem z uprawnieniami w zakresie branży budowlanej do
wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy /robót/ mogącym
wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz
przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 600 000,00 zł.
1.4. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
1.5. Zgodnie z art. 25 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1
pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w
jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja
2006 r. poz. 605).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w
sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów
potwierdzających.
Uwaga:
1)W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ,
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do
wykonawców występujących wspólnie.
2) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana,
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , należy
przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1 do
niniejszej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( w skrócie
SIWZ).
2) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wg załącznika nr 2 wraz ze
zbiorczym zestawieniem kosztów wg załącznika na 2A.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia
na załączniku nr 3 - Wykaz kadry technicznej.
4) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 4.
5) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie
takich samych lub o podobnym charakterze robót budowlanych, z podaniem
ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika
nr 5.
6) Zaakceptowany i podpisany projekt umowy wg załącznika nr 6.
7) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
8) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
9) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
11) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
12) Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną
(uprawnione) do podpisania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagrodnie
Zagrodno 52
59-516 Zagrodno
pokój nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie
Zagrodno 52
59-516 Zagrodno
sekretariat, pok. nr 11, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).