Ogłoszenia przetargów

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie„Remont dachów części obiektów zamku Grodziec według zaleceń pokontrolnych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków”

2008.08.27 11:56,autor: Ewelina Bachmatiuk

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Remont dachów części obiektów zamku Grodziec według zaleceń pokontrolnych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków”

 

Na podstawie art. 92.1. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., nr 223, poz.1655) Gmina Zagrodno informuje, że w postępowaniu przetargowym na zadanie:

„Remont dachów części obiektów zamku Grodziec według zaleceń pokontrolnych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków”

została wybrana oferta firmy:

 

PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELPOL SP. Z O.O.

UL. LEGNICKA 37, 59-500 ZŁOTORYJA

Cena oferty (brutto): 192.782,03

 

Uzasadnienie wyboru: złożona oferta nie podlegająca odrzuceniu i Wykonawca nie podlegający wykluczeniu. Oferta spełnia warunki udziału w postępowaniu a jej treść odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: cena 100%.

 

Jednocześnie informuję, że z postępowania wykluczono n/w Wykonawcę:

 

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ZBIGNIEW KMITA

UL. LEGNICKA 37, 59-500 ZŁOTORYJA

Cena oferty (brutto): 234.955,38

 

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Zgodnie z SIWZ rozdziałem IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

  • pkt. 1.7 Wykonawcy powinni spełnić warunek ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000 zł,
  • pkt. 1.9. Wykonawcy zgodnie z art. 25 ust. 2 winni załączyć dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt.  2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605).

 

Wykonawca załączył nieaktualne dokumenty:

a) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,

b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek

c) polisę, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

W dniu 19 sierpnia 2008 r. działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Termin dostarczenia wyżej wymienionych dokumentów minął dnia 26 sierpnia 2008 r., o godz. 12.00. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie dostarczył dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. Wobec powyższego Wykonawca został wykluczony z postępowania, ponieważ nie dostarczył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścił niniejsze informacje również na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.

 

powrót..