Przetargi

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Radziechów

2014.08.04 14:05,autor: Natalia Kowcz

Zagrodno 52: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Radziechów
Numer ogłoszenia: 259770 – 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Radziechów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania Opracowany projekt obejmuje modernizację konstrukcji jezdni i dojazdów tłuczniowych i zjazdów gruntowych w km 0+000- 1 + 737, wykonanie poboczy, oraz regulację odwodnienia drogi przepustami i rowami. A. Stan istniejący Droga posiada jezdnię o szerokości 3,2- 5,5m. Droga o nawierzchni ulepszonej materiałem kamiennymi gruntowej na zjazdach,. Pobocza gruntowe miejscami zawyżone, miejscami wypłukane, z różnymi spadkami poprzecznymi. B. Stan projektowy Przewiduje się modernizację konstrukcji jezdni, dojazdów i zjazdów, przebudowę przepustów, rewolucję rowów, wykonanie balustrady na przepuście, ustawienie oznakowania. 1. Jezdnia km 0+000-0+184 – profilowanie i zagęszczenie podłoża istniejącej jezdni żwirowo-tłuczniowej. – wykonanie podbudowy grub. 10 cm z mieszanki bazaltowej 0-31,5 na całej szerokości – ułożenie warstwy wiążącej grub. 4 cm z betonu asfaltowego AC16W – skropienie między-warstwowe emulsją asfaltową kationową szybko-rozpadową – ułożenie warstwy ścieralnej grub. 3 cm z betonu asfaltowego AC8S 1a. Jezdnia km 0+187- 1+737 i dojazdy – korytowanie na głębokość 30 cm pod obustronne poszerzenia wykonanie w korytach poszerzeń warstwy odsączającej grub. 10 cm. -wykonanie w korytach poszerzeń podbudowy grub. 20 cm z mieszanki bazaltowej 0-31,5 mm – profilowanie i zagęszczanie podłoża istniejącej jezdni tłuczniowej – wykonanie podbudowy grub. 7 cm z mieszanki bazaltowej 0-31,5 na całej szerokości -ułożenie warstwy wiążącej grub. 4 cm z betonu asfaltowego AC16W -skropienie między-warstwowe emulsją asfaltową kationową szybko-rozpadową -ułożenie warstwy ścieralnej grub. 3 cm z betonu asfaltowego AC8S 2. Zjazdy – korytowanie na głębokość od 20 cm na całej powierzchni zjazdów, -profilowanie i zagęszczanie podłoża w wykonanych korytach -wykonanie w korytach zjazdów warstwy odsączającej grub. 10 cm. -wykonanie w korytach zjazdów podbudowy grub. 15 cm z mieszanki bazaltowej 0-31,5 mm -ułożenie warstwy wiążącej grub. 4 cm z betonu asfaltowego AC16W -skropienie między-warstwowe emulsją asfaltową kationową szybko-rozpadową -ułożenie warstwy ścieralnej grub. 3 cm z betonu asfaltowego AC8S Szerokość projektowanej jezdni 3,5 -4,0 m uwarunkowana spodziewanym ruchu parametry jezdni poboczy wystarczające dla istniejącego ruchu. . Przy korytowaniu na głębokość maksymalnie 30 cm brak przesłanek do kolizji z instalacjami podziemnymi. Spadki porzeczny jezdni jednostronnym 2% o zmiennych kierunkach, na łukach 3% .W pasie projektowanej przebudowy zlokalizowane są podziemne sieci: wodociągowa i telefoniczna i elektryczna niskiego napięcia. Przewiduje się przy przejściach poprzecznych montaż rur osłonowych dwudzielnych na kablach elektrycznych i telefonicznych. Sieci naniesione są na mapie planu sytuacyjnego. 3. Profil podłużny Niweletę drogi zaprojektowano w kształcie układzie istniejącym, regulując jedynie wysokość. Niweleta zostanie podniesiona o 14-17 cm tj. o grubość warstw bitumicznych i podbudowy tłuczniowej z wyjątkiem dowiązania do drogi powiatowej . 4. Pobocza -Wykonanie poboczy materiałem z korytowania wraz zamiałowaniem wierzchniej warstwy. Pobocza o szer. 0,75 i 1,25 m m i spadkach poprzecznych 5% od jezdni. -W km 0+630 – 1+737 pobocze szer. 1,5 m utwardzone z mieszanki bazaltowej 0-32mm, stanowiące miejsca do mijania się pojazdów wzdłuż jezdni szer. 3,5 m 5. Elementy odwodnienia a)przebudowa przepustów – 7 szt. przepustów, d=400 mm PE-HD dwuścienny, na ławie tłuczniowej 0-31mm, -ścianki czołowe grub. 35cm murowane z kostki kamiennej, na fundamentach betonowych głębokości 0,8 m – korytka ściekowe betonowe 60×50×15 i płyty meba na wlotach i wylotach. b) renowacja rowów na dł. 1340 mb z wyprofilowaniem skarp i odmulanie rowów na dł. 6. Oznakowanie -Słupki stalowe ocynkowane Ø60 mm o długości umożliwiającej zamontowanie znaków z dolną krawędzią na wysokości na wysokości 2,0, zabetonowane w gruncie. -Znaki drogowe odblaskowe średnie: A-7 i D-1 (folia typ 2) – Ustawienie balustrady obiektu na przepuście. Zapisy dot. technologii robót i wymagań znajdują się w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych dołączonych do projektu wykonawczego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi nr 27 8658 0009 0017 3544 2000 0040 z dopiskiem: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Radziechów. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 3. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 18 sierpnia 2014 r. do godz. 10:00. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach, powinno być wniesione w oryginale w kasie Urzędu Gminy w Zagrodnie do dnia składania ofert, tj. do dnia 18 sierpnia 2014 r. do godz. 10.00, a kopię dokumentu podpisaną przez osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. a. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. b. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu ww. okoliczności. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy), c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum jednego zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu dróg, o wartości brutto minimum 100 tys. zł, i minimum położenia nawierzchni z betonu asfaltowego – 500 m2 z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku sytuacji ekonomiczno i finansowej Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 100 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wg załączników 1÷7 do SIWZ). 2) Zaakceptowany projekt umowy (wg załącznika nr 8 do SIWZ). 3) Kosztorys ofertowy z podaniem stawek cenotwórczych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, 59-516 Zagrodno 52..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, 59-516 Zagrodno 52, pok. nr 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
259770-2014.html - ogłoszenie BZP
Projekt_techniczny___Przedmiar.pdf - projekt techniczny + przedmiar
Specyfikacje_techniczne.pdf - specyfikacje techniczne
SIWZ.doc - SIWZ
Zal__nr_1.doc - Załącznik do SIWZ 1
Zal__nr_2.doc - Załącznik do SIWZ 2
Zal__nr_3.doc - Załącznik do SIWZ 3
Zal__nr_4.doc - Załącznik do SIWZ 4
Zal__nr_5.doc - Załącznik do SIWZ 5
Zal__nr_6.doc - Załącznik do SIWZ 6
Zal__nr_7.doc - Załącznik do SIWZ 7
Zal__nr_8.doc - Załącznik do SIWZ 8
zawiadomenie_WWW.doc - zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania
powrót..