Przetargi

Adaptacja budynku poszkolnego w Olszanicy na mieszkania, na dz. nr 767/10.

2013.09.10 17:32,autor: Natalia Kowcz

Zagrodno 52: Adaptacja budynku poszkolnego w Olszanicy na mieszkania na dz. nr 767/10
Numer ogłoszenia: 367266 – 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku poszkolnego w Olszanicy na mieszkania na dz. nr 767/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zamówienia: Adaptacja budynku poszkolnego w Olszanicy na mieszkania na dz. nr 767/10 Zakres prac obejmuje: – roboty wyburzeniowe ścian wewnętrznych – roboty wyburzeniowe posadzek parteru i okładzin – remont pokrycia dachowego, wymiana, uszczelniania, obróbki przy kominach i ogniomurach – wzmocnienie wiązarów kratowych dachu, wymiana całych wiązarów, wzmocnienie pasa dolnego i górnego – przemurowanie ścian wewnętrznych dla adaptacji pomieszczeń, przemurowanie ścian zabezpieczenie ogniowego – roboty posadzkowe, podbudowy i warstwy końcowe – montaż ścianek działowych: murowanych i z płyt GKF – wykonanie okładzin stropów z płyt GKF + izolacja termiczna – roboty elewacyjne, naprawa tynków, malowanie – roboty instalacyjne elektryczne, wody, kanalizacji sanitarnej i c. w. u. (rozbudowa, remont) – roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu, wykonanie podestów, remont istniejącego dojazdu i zjazdu w granicach działki bez ingerencji w pas drogowy drogi powiatowej, wykonanie utwardzenia w celu wydzielenia miejsc parkingowych – niwelacja terenu przyległego Koszty zakupu, dostawy z rozładunkiem i montażu wyposażenia, maszyn i urządzeń należy uwzględnić w ofercie przetargowej. Szczegółowy zakres prac wraz z ich obmiarem zamieszczony jest w załączonym do specyfikacji przedmiarze robót. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.00.00-0, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi nr 27 8658 0009 0017 3544 2000 0040 z dopiskiem: Adaptacja budynku poszkolnego w Olszanicy na mieszkania na dz. nr 767/10. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 3. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 26 września 2013 r. do godz. 10:00. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach, powinno być wniesione w oryginale w kasie Urzędu Gminy w Zagrodnie do dnia składania ofert, tj. do dnia 26 września 2013 r. do godz. 10.00, a kopię dokumentu podpisaną przez osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizowali: co najmniej 1 robotę budowlaną, porównywalne z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za robotę porównywalną z przedmiotem zamówienia uważa się robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie o wartości minimum 100.000 zł brutto każda. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować n/w osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego 2) kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego 3) kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności elektrycznej, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego Dysponują lub będą dysponować narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia; Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku sytuacji ekonomiczno i finansowej Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 100 tys. zł. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wg załączników 1÷7 do SIWZ). 2) Zaakceptowany projekt umowy (wg załącznika nr 8 do SIWZ). 3) Kosztorys ofertowy uproszczony z podaniem stawek cenotwórczych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, 59-516 Zagrodno 52.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, 59-516 Zagrodno 52, pok. nr 11 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
367266-2013.html - plik BZP
Adaptacja_-_Architektura_rys_2.pdf - architektura rys. 2
Dach_instalacja_odgromowa.pdf - dach instalacja odgromowa
elewacje_-_calosc_.pdf - elewacja całość
instalacje_elektryczne_-_calosc_rys__E1.pdf - instalacje elektryczne całość rys. E1
instalacje_wod-kan__-_calosc.pdf - instalacja wod-kan. - całość
inwentaryzacja_-_calosc_.pdf - inwentaryzacja - całość
Opis_techniczny.pdf - opis techniczny
Plan_zagospodarowania_terenu.pdf - plan zagospodarowania terenu
Przedmiar_instalacja_elektryczna.htm - przedmiar instalacja elektryczna
Przedmiar_robot_budowlanych_-_Olszanica.pdf - przedmiar robót budowlanych
przekorj_pionowy_rys__5.pdf - przekrój pionowy rys. 5
Rzuty_piwnic_rys_3.pdf - rzuty piwnicy rys. 3
schemat_1.pdf - schemat 1
schemat_2-3.pdf - schemat 2-3
schemat_4-5.pdf - schemat 4-5
schemat_6.pdf - schemat 6
Specyfikacja_techniczna_wykonania_robot_budowlanych_Olszanica.pdf - soecyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych
SIWZ.doc - SIWZ
Zal__nr_1.doc - Załącznik nr 1 do SIWZ
Zal__nr_2.doc - Załącznik nr 2 do SIWZ
Zal__nr_3.doc - Załącznik nr 3 do SIWZ
Zal__nr_4.doc - Załącznik nr 4 do SIWZ
Zal__nr_5.doc - Załącznik nr 5 do SIWZ
Zal__nr_6.doc - Załącznik nr 6 do SIWZ
Zal__nr_7.doc - Załącznik nr 7 do SIWZ
Zal__nr_8.doc - Załącznik nr 8 do SIWZ
odpowiedzi_na_pytania.doc - odpowiedzi na pytania
przedmiar_robot_budowlanych_-_Olszanica_aktualizacja.pdf - przedmiar robót budowlanych - Olszanica AKTUALIZACJA
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_WWW.doc - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
powrót..