Przetargi

Dostawa lekkiego pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Brochocinie.

2010.08.04 15:36,autor: Arkadiusz Przybylski

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj.
dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego
pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w
Brochocinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa lekkiego pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży
Pożarnej w Brochocinie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego,
lekkiego pojazdu ratowniczo-gaśniczego z przeznaczeniem dla jednostki
Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Brochocin – gmina Zagrodno. Pojazd na
bazie furgonu o masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t. Wymagania dotyczące
parametrów, konfiguracji i wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do
SIWZ. Pojazd powinien posiadać: wszelkie niezbędne, wymagane przepisami
homologacje i dopuszczenie do ruchu po drogach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach:
45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
    zamówienia:
    nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
    czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
    których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
    udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
    art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
      wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
      stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
      spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które
      będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
      dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
      III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
    miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
      upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
      zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
      składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
      prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie
      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
      do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
      zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
      zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego
    organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
    osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
    ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
    sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
    odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
    lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w
    którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego
    zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunku z art.25 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień
Publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.zagrodno.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Zagrodno 59-516 Zagrodno 52.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
18.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zagrodno 59-516
Zagrodno 52 pok.nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Załączniki:
SIWZ.doc - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
powrót..