Przetargi

MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO PALATIUM ZAMKU GRODZIEC W GRODŹCU

2010.04.13 15:44,autor: Ewelina Bachmatiuk

 

Zagrodno 52: MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO PALATIUM
ZAMKU GRODZIEC W GRODŹCU

Numer ogłoszenia: 103922 – 2010; data
zamieszczenia: 13.04.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty
budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj.
dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA
DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO PALATIUM ZAMKU GRODZIEC W GRODŹCU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania
inwestycyjnego w ramach projektu p.n.: Modernizacja dachu budynku głównego
palatium Zamku Grodziec w Grodźcu. Przedmiot zamówienia obejmuje: – wymianę
pokrycia dachowego dachówką ceramiczną mnich-mniszka dachu stromego
czterospadkowego (pochylenie połaci 650); – przełożenie łat z wymianą
zniszczonych; – naprawę więźby dachowej; – wymianę pasa nadrynnowego, rynien i
rur spustowych; – przemurowanie komina z cegły (przy okapie); – montaż
instalacji odgromowej zgodnie z zapisami w ust. 8 projektu budowlanego p.n.:
OPIS ROBÓT REMONTOWYCH. UWAGA. 1) Do wykonania obróbek blacharskich, rynien i
rur spustowych należy bezwzględnie przyjąć blachę tytan.-cynk. (zamiast blachy
miedzianej – jak opisano w ust. 8 projektu budowlanego) 2) Zamawiający posiada
do wbudowania: – dachówkę typu Mniszka w ilości: 5 472 szt. – dachówkę typu
Mnich w ilości: 5 472 szt., które w wycenie należy uwzględnić jako materiał
Inwestora. Koszty zakupu, dostawy z rozładunkiem i zabudowy montażu materiałów
budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w
ofercie przetargowej. 2. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do
wykonania określają: – projekt budowlany – specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.25.20-2,
45.41.00.00-4, 45.11.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest
zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy
złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
    zamówienia:
    nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie
      ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
      działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych
      polegających na wymianie remoncie dachów o powierzchni minimum 1000m2 na
      obiektach wpisanych do Rejestru zabytków, z załączeniem dokumentu
      potwierdzającego, że wymieniona robota budowlana została wykonana zgodnie z
      projektem i decyzją pozwolenia na budowę, zasadami sztuki budowlanej i
      prawidłowo zakończona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować n/w osobami, które będą uczestniczyć w
      wykonywaniu zamówienia: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do
      kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w
      specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, będącym członkiem
      właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającym minimum 2-letnią praktykę
      na budowie przy zabytkach nieruchomych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu
      potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
      zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę
      minimum 500.000,00zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych
      00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
    których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
    udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
      wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
      ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
      dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
      jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
      wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
      wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
      wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
      kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
      temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
      wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
      w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
      dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
      cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
    art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
      wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
      stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
      urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
      lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
      decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
      udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
      Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
      potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
      zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
      zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
      do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
      spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które
      będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
      dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
      III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
    miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
      upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
      zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
      składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
      prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie
      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
      do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
      zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
      zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Formularz ofertowy 3) Dowód
wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian

Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli
niedotrzymanie pierwszego terminu umownego wyniknie z przyczyn zależnych od
Zamawiającego. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie okresu
realizacji Umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie, jeśli termin wykonania
Umowy może nie być do-trzymany z jednej z następujących przyczyn: a) siły
wyższej, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego
wpływ na ter-min wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy. Po otrzymaniu
uzasadnienia Zamawiający sprawdzi w ciągu 7 dni jego zgodność z warunkami Umowy
i jeśli nie będzie miał zastrzeżeń to zaakceptuje przedłużenie okresu realizacji
Umowy. Przedłużenie okresu realizacji Umowy zostanie potwierdzone aneksem do
Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.zagrodno.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Zagrodnie 59-516 Zagrodno 52.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
28.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie 59-516
Zagrodno 52 pokój nr 11, I piętro (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt finansowany ze
środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz z budżetu Województwa
Dolnośląskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Załączniki:
SIWZ_na_RBM_-_Palalium_Zamku_Grodziec.doc - SIWZ
Zalacznik__Nr_1_Formularz.doc - Zał. nr 1 Formularz ofertowy
Zalacznik_nr_2_Oswiadczenie_art__22.doc - Zał. nr 2 Oświadczenie art. 22
Zalacznik_Nr_3_Oswiadczenie_art__24.doc - Zał. nr 3 Oświadczenie art. 24
Zalacznik_Nr_4_Oswiadczenie_art__24.doc - Zał. nr 4 Oświadczenie art. 24, os. fiz.
Zalacznik_Nr_5_Wykaz_osob.doc - Zał. nr 5 Wykaz osób
Zalacznik_Nr_6_Wykaz_robot.doc - Zał. nr 6 Wykaz robót
Zalacznik_Nr_7_Projekt_umowy.doc - Zał. nr 7 Projekt umowy
Palatium_PRD.pdf - Zał. nr 8 Przedmiar robót
ST-00_Wymagania_ogolne.pdf - Zał. nr 9 STWIOR Wymagania ogólne
SST-05_Tynkowanie_-_tynki_zwykle.pdf - Zał. nr 9 STWIOR Tynkowanie
SST-07_Wyk__pokryc_dachowych_-_blacha__rynny_i_rury_spust.pdf - Zał. nr 9STWIOR Wykonywanie pokryc dachowych blacha, obróbki, rynny i rury
SST-14_Wyk__pokryc_dachowych_-_dachowka.pdf - Zał. nr 9 STWIOR Wykonywanie pokryc dachowych dachowka
SST-32_Roboty_murarskie.pdf - Zał. nr 9 STWIOR Roboty murarskie
Projekt_budowlany_Zamek_Grodziec.pdf - Zał. nr 10 Projekt budowlany
Zmiana_Decyzji_Konserwatora_Zabytkow.pdf - Zmaina decyzji DWKZ w zakresie terminu
WYCIAG_pismo_MKiDN.doc - Wyciąg z pisma MKIDN
103922-2010.mht - Ogłoszenie w BZP
powrót..