Przetargi

Budowa świetlicy wiejskiej z remizą w Brochocinie

2009.09.16 13:43,autor: Ewelina Bachmatiuk

Zagrodno 52: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z REMIZĄ W
BROCHOCINIE

Numer ogłoszenia: 319442 – 2009; data zamieszczenia:
16.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj.
dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚWIETLICY
WIEJSKIEJ Z REMIZĄ W BROCHOCINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania
inwestycyjnego pn. Budowa świetlicy wiejskiej z remizą w Brochocinie.
Projektowany obiekt jest inwestycją celu publicznego i będzie służył mieszkańcom
wsi Brochocin. Przewiduje się jego użytkowanie w charakterze -świetlicy
wiejskiej -garażu na samochód straży pożarnej (remiza) z zapleczem sanitarno –
higienicznym dla strażaków. Budynek świetlicy został zaprojektowany dla 60 osób
jednocześnie przebywających w obiekcie. Projektowany budynek ma prostą formę
architektoniczną nawiązującą do architektury budynków otaczających. Bryłę
budynku tworzy parter, którego gabaryty wyznacza prostokąt o wymiarach 10,96 x
31,35 m z dachem dwuspadowym oraz przybudówka o wymiarach 5,28 m x 14,47 m z
dachem jednospadowym. Budynek parterowy wolnostojący nie podpiwniczony, dach
dwuspadkowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Obiekt wyposażony w
instalację wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania z
własnej kotłowni. Obiekt służył będzie mieszkańcom wsi Brochocin. Teren przy
obiekcie niezagospodarowany. 2. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość
robót do wykonania określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót, stanowiące
załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w
zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizacje,
zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy a po zakończeniu robót
doprowadzenie placu budowy do należytego porządku, demontaż obiektów
tymczasowych, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko i utylizacja odpadów. 4.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z
dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz
obowiązującymi przepisami. 5. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na
specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów lub urządzeń,
dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie
wymienione z nazwy materiały i urządzenia użytej w dołączonej do niniejszej SIWZ
dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami
o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych i
funkcjonalnych przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi
materiałami i urządzeniami. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej
w terenie realizacji projektu, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji
przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. 7.
Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać
wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i
higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2, 45.21.55.10-5,
45.11.00.00-1, 45.21.13.50-7, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9,
45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
18.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat
wadium:
Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
    spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
    Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
    obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i
    doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
    wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
    udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny
    spełniania tych warunków. 1) w zakresie warunku określonego w ust. 1 pkt. 1 –
    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) w zakresie
    warunku określonego w ust. 1 pkt 2: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w
    okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
    zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
    okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
    przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie,
    odbudowie, rozbudowie, nadbudowie budynku. W przypadku przebudowy, odbudowy,
    rozbudowy oraz nadbudowy budynku wykonane zadanie musi obejmować cały obiekt lub
    cześć tego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 2 500 m3. Zakres rzeczowy
    zadania z zakresu budowy, przebudowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy budynku
    musi obejmować przynajmniej roboty: ogólnobudowlane, instalacje
    wodno-kanalizacyjne, wentylacyjne oraz elektryczne, b) dysponują min. 1 osobą
    posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie
    objętym przedmiotem zamówienia, tj. – min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do
    pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami
    budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Warunek wyżej
    określony w niniejszym punkcie zostanie spełniony także w przypadku Wykonawców,
    którzy przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób
    zdolnych do wykonania zamówienia. 3) w zakresie warunku określonego w ust. 1 pkt
    3 – posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej 1
    000 000 zł (jeden milion złotych). 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1000 000
    zł. (jeden milion złotych). 3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza
    się Wykonawców, którzy: 1) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie
    art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2) wykonywali bezpośrednio czynności
    związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu
    sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba,
    że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 3)
    złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
    4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
    dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty
    zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień
    publicznych; 5) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania
    z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. 4.
    Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień
    publicznych; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
    zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień
    publicznych; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu
    przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w
    stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę
    wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera błędy
    w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia
    zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87
    ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 8) jest nieważna na podstawie
    odrębnych przepisów. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
    o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
    granicznego – spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
    wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez
    Wykonawcę – na wzorze stanowiącym załącznik Nr 1, 2) Wypełniony i podpisany
    kosztorys ofertowy wg załącznika Nr 1A. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru
    albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
    działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie
    uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z
    przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego
    Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
    Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
    odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
    na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
    płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    6) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu
    wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zgodnie
    z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 2. 7) Oświadczenie Wykonawcy – art. 44 Prawa
    zamówień publicznych – zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3. 8) Wykaz
    osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymienionych
    w rozdziale V ust. 2 pkt 2b, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
    zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia,
    a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z wzorem,
    stanowiącym załącznik (załącznik Nr 4). W przypadku wskazania w niniejszym
    wykazie przez Wykonawcę osób, którymi będzie dysponował na podstawie
    porozumienia z innymi podmiotami – również pisemne zobowiązanie tych podmiotów
    do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9) Dokumenty
    stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia,
    wyszczególnione w wykazie, stanowiącym załącznik nr 4 posiadają wymagane
    uprawnienia, tj. decyzje stwierdzające posiadanie przez te osoby wymaganych
    uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej
    izby samorządu zawodowego. 10) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie
    ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie
    zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
    okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
    stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
    wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane
    należycie – sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 5, (Rozdz. 5 ust 2 pkt. 2) 11)
    Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 5 zostały wykonane
    należycie (np. protokoły, referencje). 12) Informację z banku lub spółdzielczej
    kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek,
    potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
    wykonawcy w wysokości min. 1 000 000 zł. (jeden milion złotych) wystawioną nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Kopię
    wniesienia wadium. 14) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu
    potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
    zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 zł.
    (jeden milion złotych). 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty
    wspólnej: 1) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka
    organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące
    wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych
    i w niniejszej specyfikacji. 2) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o
    udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i
    wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Wykonawcy ubiegający
    się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
    ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
    postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W związku z
    pkt 3 do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
    udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego
    pełnomocnika, z którego musi wynikać: a) którego postępowania dotyczy; b) kto
    jest ustanowionym pełnomocnikiem; c) jakie podmioty ubiegają się wspólnie o
    zamówienie; d) zakres umocowania (reprezentowanie w postępowaniu czy
    reprezentowanie w postępowaniu oraz zawarcie umowy). 5) Pełnomocnictwo musi być
    podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
    zamówienia oraz przez ustanowionego pełnomocnika. 6) Korespondencja dotycząca
    postępowania prowadzona będzie z ustanowionym pełnomocnikiem. 7) W przypadku
    Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda
    złożenia oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI ust. 1 pkt 3,
    5, 6, 7 przez każdego partnera z osobna. Pozostałe dokumenty składane są
    wspólnie. 8) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie
    ubiegających się o udzielenie zamówienia, najpóźniej przed zawarciem umowy na
    wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej współpracę
    tych Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie
    uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z
    § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie
    rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w
    jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). 4. Wykonawca
    składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonych za
    zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z
    dopiskiem za zgodność z oryginałem 5. Wszystkie złożone dokumenty muszą być
    złożone w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://zagrodno.i-gmina.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Zagrodnie 59-516
Zagrodno 52 pok. nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
08.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie 59-516
Zagrodno 52 pok. nr 11, sekretatriat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie współfinansowane ze
środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Program Rozwoju
Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

Załączniki:
319442-2009.mht - ogłoszenie o zamówieniu BZP
SIWZ.doc - SIWZ
Zalacznik_Nr_1_-_Formularz.doc - Formularz ofertowy
Zalacznik_Nr_1A_-_Kosztorys_ofertowy.doc - Kosztorys ofertowy
Zalacznik_Nr_2_-__Oswiadczenie.doc - Oświadczenie art. 22 i art. 24
Zalacznik_nr_3_-_Oswiadczenie.doc - Oświadczenie art. 44
Zalacznik_Nr_4_-_Wykaz_osob.doc - Wykaz osób
Zalacznik_Nr_5_-_Wykaz_robot.doc - Wykaz robót
Zalacznik_Nr_6_-_Projekt_umowy.doc - Projekt umowy
SST_Swietlica_wiejska_z_remiza_Brochocin.docx - STOIWR
Przedmiar_inst__elektr__1.jpg - Przedmiar 1 Remiza Brochocin inst. elektr.
Przedmiar_inst__elektr__2.jpg - Przedmiar 2 Remiza Brochocin inst. elektr.
Przedmiar__inst__sanit__1.jpg - Przedmiar 1 Remiza Brochocin inst. sanit..
Przedmiar_inst__sanit__2.jpg - Przedmiar 2 Remiza Brochocin inst. sanit.
remiza_budowl_Przedmiar_1.jpg - Przedmiar 1 Remiza roboty budowlane
remiza_budowl_Przedmiar_2.jpg - Przedmiar 2 Remiza roboty budowlane
remiza_budowl_Przedmiar_3.jpg - Przedmiar 3 Remiza roboty budowlane
remiza_budowl_Przedmiar_4.jpg - Przedmiar 4 Remiza roboty budowlane
remiza_budowl_Przedmiar_5.jpg - Przedmiar 5 Remiza roboty budowlane
remiza_budowl_Przedmiar_6.jpg - Przedmiar 6 Remiza roboty budowlane
remiza_budowl_Przedmiar_7.jpg - Przedmiar 7 Remiza roboty budowlane
remiza_budowl_Przedmiar_8.jpg - Przedmiar 8 Remiza roboty budowlane
remiza_budowl_Przedmiar_9.jpg - Przedmiar 9 Remiza roboty budowlane
Przedmiar_1_inst__elektr_.jpg - Przedmiar 1 Świetlica Brochocin inst. elektr.
Przedmiar_2_inst__elektr_.jpg - Przedmiar 2 Świetlica Brochocin inst. elektr.
Przedmiar_3_inst__elektr_.jpg - Przedmiar 3 Świetlica Brochocin inst. elektr.
Przedmiar_4_inst__elektr_.jpg - Przedmiar 4 Świetlica Brochocin inst. elektr.
Przedmiar_1_inst__sanit_.jpg - Przedmiar 1 Świetlica Brochocin inst. sanit.
Przedmiar_2_inst__sanit_.jpg - Przedmiar 2 Świetlica Brochocin inst. sanit.
Przedmiar_3_inst__sanit_.jpg - Przedmiar 3 Świetlica Brochocin inst. sanit.
Przedmiar_4_inst__sanit_.jpg - Przedmiar 4 Świetlica Brochocin inst. sanit.
Przedmiar_5_inst__sanit_.jpg - Przedmiar 5 Świetlica Brochocin inst. sanit.
swietlica_budowl_Przedmiar_1.jpg - Przedmiar 1 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_2.jpg - Przedmiar 2 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_3.jpg - Przedmiar 3 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_4.jpg - Przedmiar 4 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_5.jpg - Przedmiar 5 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_6.jpg - Przedmiar 6 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_7.jpg - Przedmiar 7 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_8.jpg - Przedmiar 8 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_9.jpg - Przedmiar 9 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_10.jpg - Przedmiar 10 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_11.jpg - Przedmiar 11 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_12.jpg - Przedmiar 12 Świetlica roboty budowlane
swietlica_budowl_Przedmiar_13.jpg - Przedmiar 13 Świetlica roboty budowlane
Projekt_architektura_i_konstrukcja_Swietlica_wiejska_z_remiza_Brochocin.pdf - Projekt budowlany
Rysunki_Architektura_i_konstrukcja_SWIETLICA_WIEJSKA_Z_REMIZA_w_Brochocinie.pdf - Rysynki do projektu budowlanego
projekt_budowlany.pdf - projekt budowlany
rysunki_branza_budowlana.pdf - rysunki do projektu budowlanego
projekt_branza_elektryczna_strona_tyt_.doc - projekt branża elektryczna str. tytułowa
projekt_branza_elektryczna.doc - projekt branża elektryczna
Charakt_wentyl.bmp - rysunek 1 branża elektr.
Oprawy_zewnetrzne.bmp - rysunek 2 branża elektr.
podlacz_wentyl.bmp - rysunek 3 branża elektr.
rzut_dachu.bmp - rysunek 4 branża elektr.
rzut_fundamentu.bmp - rysunek 5 branża elektr.
rzut_parteru.bmp - rysunek 6 branża elektr.
rzut_parteru_gn.bmp - rysunek 7 branża elektr.
rzut_parteru_os.bmp - rysunek 8 branża elektr.
rzut_parteru_wentyl.bmp - rysunek 9 branża elektr.
Schemat_rozdzielni_R1.bmp - rysunek 10 branża elektr.
Schemat_rozdzielni_R3__4.bmp - rysunek 11 branża elektr.
Schemat_rozdzielnisala_gim.bmp - rysunek 12 branża elektr.
Schemat_zasilania.bmp - rysunek 13 branża elektr.
Strych.bmp - rysunek 14 branża elektr.
Wymiary_stref_ochronnych.bmp - rysunek 15 branża elektr.
projekt_INSTALACJA_WEWNETRZNA_WODOCIAGOWO_KANALIZACYJNA.doc - projekt branża sanitarna
projekt_branza_sanitarna_rysunki.pdf - rysunki branża sanitarna
powrót..