Przetargi

Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu

2009.08.12 14:09,autor: Ewelina Bachmatiuk

Zagrodno, dnia 12.08.2009 r.

Zamawiający:
Gmina Zagrodno

Zagrodno 52
59-516 Zagrodno

Dotyczy: zawiadomienia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

Wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej w Brochocinie

. Numer ogłoszenia: 110943 – 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009, OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane.
Zamawiający – Gmina Zagrodno z siedzibą w Zagrodnie 52, 59-516 Zagrodno, działając zgodnie z art. 93.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w ustawy, na zadanie: Wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej w Brochocinie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Termin składania ofert – upłynął w dniu 10.08.2009 r., godz. 9:00.
Do upływu tego terminu nie złożono żadnych ofert.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

Z up. Wójta
(-) Urszula Łabędzka
Sekretarz Gminy

powrót..