Przetargi

Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 317 o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Zagrodno

2009.06.15 13:22,autor: Ewelina Bachmatiuk

Zagrodno 52: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 317 o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Zagrodno
Numer ogłoszenia: 191182 – 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 317 o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Zagrodno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych
nr 317 o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Zagrodno o długości 543
mb.
Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 543 mb, początkiem odcinka
jest skrzyżowanie z drogą gminną o nawierzchni kostkowej, droga
dojazdowa do gruntów rolnych posiada nawierzchnię ulepszoną tłuczniem
niesortowalnym z licznymi wybojami, pobocza ziemne zawyżone, brak rowów
odwadniających, spływ wód powierzchniowych następuje zgodnie z
ukształtowaniem terenu. Przy niniejszym zadaniu nie przewiduje się
zmiany przebiegu drogi, geometrię drogi dostosowano do istniejącego
zagospodarowania terenu, spadki poprzeczne oraz podłużne dostosowano do
ukształtowania terenu.
Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano dla ruchu KR2, prędkość 30 km/h,
szerokość jezdni 3,0 m, spadki poprzeczne jednostronne 2% zgodnie z
ukształtowaniem terenu.
W ramach modernizacji drogi przewidziano następujące prace:
-mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganego profilu
na całej długości z zagęszczeniem i wykorzystaniem jako dolna warstwa
podbudowy,
-wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia niesortowalnego 0-31,5
gr. 8 cm po zagęszczeniu,
-wykonanie warstwy wiążącej – powierzchniowe utrwalenie nawierzchni
emulsją asfaltową i grysami 5-8 w ilości 8 kg/m2 ,
-wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych – warstwa
ścieralna o grubości 4,0 cm po zagęszczeniu,
-wykonanie poboczy po obu stronach jezdni szer. 0,5 m z niesortu
kamiennego 0-31,5 gr. 6 cm,
-zjazdy i rozjazdy – konstrukcja nawierzchni jak dla zjezdni,
dostosowane do stanu istniejącego,
-na skrzyżowaniu z drogą z kostki – początek trasy zaprojektowano
ułożenie korytek ściekowych prefabrykowanych gr 20 cm w poprzek jezdni
w ilości 13,0 mb
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym. Zamawiający
posiada zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (dwa tysiące złotych).


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają
    następujące warunki:
    1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej
    przedmiotem zamówienia lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
    posiadania takich uprawnień;
    2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
    potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub
    przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
    potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
    wykonanie zamówienia;
    4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
    1.1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o
    udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy – w tym okresie, min. 3 zadania takie same lub o podobnym
    charakterze w zakresie robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz
    daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,
    że roboty te zostały wykonane należycie,
    1.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz
    posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min.
    1 pracownikiem z uprawnieniami w zakresie branży budowlanej do
    wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy /robót/ mogącym
    wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do
    pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz
    przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
    1.3 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
    prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł.
    1.4. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że
    nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP.
    1.5. Zgodnie z art. 25 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1
    pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia
    Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
    dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w
    jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja
    2006 r. poz. 605).
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w
    sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów
    potwierdzających.
    Uwaga:
    1)W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie,
    ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
    zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w
    sprawie zamówienia publicznego.
    Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do
    wykonawców występujących wspólnie.
    2) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana,
    przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy
    przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
    wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
    postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
    postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące
    dokumenty:
    1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1 do
    niniejszej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( w skrócie
    SIWZ).
    2) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wg załącznika nr 2 wraz ze
    zbiorczym zestawieniem kosztów wg załącznika na 2A.
    3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z
    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
    wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia
    na załączniku nr 3 – Wykaz kadry technicznej.
    4) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29
    stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 4.
    5) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem
    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
    działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie
    takich samych lub o podobnym charakterze robót budowlanych, z podaniem
    ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
    potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika
    nr 5.
    6) Zaakceptowany i podpisany projekt umowy wg załącznika nr 6 oraz
    ogólne warunki umowy wg załącznika nr 6A.
    7) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
    zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
    odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
    działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
    przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    8) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca
    nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
    zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
    wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
    udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    9) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
    określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej
    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    10) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
    określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    11) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
    że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
    prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł.
    12) Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
    Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za
    zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
    potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną
    (uprawnione) do podpisania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagrodnie
59-516 Zagrodno 52
pok. nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie
59-516 Zagrodno 52
sekretariat, I piętro, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
SIWZ_droga_Zagrodno.DOC - SIWZ
Zalacznik_nr_6_i_6A.doc - Zał. nr 6 i 6A do SIWZ (umowa i ogólne warunki umowy)
Zal__nr_7_do_SIWZ_przedmiar__Zagrodno.JPG - Zał. nr 7 do SIWZ przedmiar robót
powrót..