Przetargi

Przetarg nieograniczony na zadanie Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 462, 463 o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Uniejowice

2008.10.01 12:48,autor: Ewelina Bachmatiuk

Zagrodno 52: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 462, 463 o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Uniejowice
Numer ogłoszenia: 244525 – 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, fax. (076) 8773 345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 462, 463 o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Uniejowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu
zadania:
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 462, 463 o nawierzchni
asfaltowej w miejscowości Uniejowice.
Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji technicznej.
Zamawiający posiada prawomocne zgłoszenie wykonania robót budowlanych
nie wymagających pozwolenia na budowę. Wykonanie całego zakresu prac do
30.11.2008 r. Strony przewidują możliwość zmiany terminu wykonania
umowy o ile będzie to wynikiem przyczyn, za które nie odpowiada
Wykonawca.
I.Branża Drogowa (CPV 45233120-6) 1. Roboty przygotowawcze.

wywóz materiałów z rozbiórki wraz z kosztem transportu, składowania i
utylizacji .

2. Roboty ziemne.

roboty pomiarowe

wykopy wykonane mechanicznie z transportem urobku
oraz kosztami składowania .
3. Nawierzchnia z podbudowami. nawierzchnia z masy asfaltowej o gr 4
cm 4. Organizacja ruch

organizacja ruchu docelowego- demontaż i
montaż znaków, malowanie przejść dla pieszych farbą chlorokauczukową, 
organizacja ruchu na czas prowadzenia robót ( ryczałt )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4000 zł. (cztery tysiące złotych).


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną
    i odpowiednią ofertę oraz:
    1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
    czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
    uprawnień,
    1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
    potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
    wykonanie zamówienia,
    1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
    na podstawie art. 24 PZP,
    a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
    1.5. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o
    udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy – w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie budowy lub remontu
    dróg o wartości min. 300.000,00 złotych brutto każde zadanie, z
    podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
    dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
    1.6 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz
    posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
    - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami w zakresie branży drogowej do
    wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy, robót, mogącym
    wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do
    pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz
    przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
    1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
    prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 zł 1.8.
    oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie
    podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
    1.9. Zgodnie z art. 25 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1
    pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia
    Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
    dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w
    jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja
    2006 r. poz. 605).
    Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na
    podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg
    zasady spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
    wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
    postępowaniu:
    1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg
    ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
    2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wraz ze zbiorczym
    zestawieniem kosztów wg ZAŁĄCZNIKA NR 2, 2A do SIWZ.
    3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
    ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.
    4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie
    wpłaty – dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający
    wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku
    pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w
    kasie Urzędu Gminy w Zagrodnie, zaś do oferty dołączyć kopię
    dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu
    wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w
    oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zgodnie z
    art. 25 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4,
    5, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady
    Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
    może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty
    mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605).
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
    wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
    wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
    gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert;
    b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
    określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej
    niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
    określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6
    miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
    potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat,
    lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
    całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej
    niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
    do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) aktualne
    zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
    Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
    nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
    społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f)
    wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub remontu dróg w okresie
    ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
    zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
    okresie wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ.
    g) 2 dokumenty (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich
    Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4
    zostały wykonane należycie, h) wykaz osób, które będą uczestniczyć w
    wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
    zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami
    stwierdzającymi posiadane uprawnienia, wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ;
    i) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
    działalności gospodarczej.
    6. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19
    maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
    zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
    składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty
    Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
    za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego
    przedstawiciela Wykonawcy.
    7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
    terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
    w pkt 5 ppkt a, c d e składa dokument lub dokumenty, wystawione w
    kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające
    odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument
    winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert;
    b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
    dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania ofert.
    8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
    siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
    mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
    złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
    albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
    pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania.
    Dokumenty, o których mowa w pkt. 7 i w pkt. 8 są składane w formie
    oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język
    polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską
    z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji
    haskiej poświadczone prze polskie placówki konsularne. Dokumenty
    sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 7 i w pkt 8 są
    składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
    9. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.
    10. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o
    udzielenie zamówienia. 10.1. W ww przypadku Wykonawcy ustanawiają
    pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
    sprawie zamówienia publicznego. 10.2. W przypadku Wykonawców
    ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione
    w punkcie 5 a-e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
    11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub
    nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona
    lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24
    ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagrodnie
Zagrodno 52
59-516 Zagrodno
pok. nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie
Zagrodno 52
59-516 Zagrodno
pok. nr 11, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

powrót..