Przetargi
Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich
Zagrodno 52: Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 238585 – 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, fax. (076) 8773 345.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa 1 sztuki mikrobusu przystosowanego do przewozu osób
niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich.
Kod CPV: 34115200-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
Silnik z zapłonem samoczynnym, turbodoładowany o mocy minimum 100 KM.
Rozstaw osi min 3395mm (przedłużona część bagażowa).
II. Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
1. Nadwozie:
Drzwi
- odsuwane drzwi załadunkowe z prawej strony, częściowo oszklone,
- tylne drzwi dwuskrzydłowe oszklone,
- centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, zabezpieczeniem, uruchamiany
od wewnątrz,
Lusterka boczne
- z soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia,
- elektrycznie regulowane, podgrzewane Szyby
- przyciemnione o wysokiej zdolności filtrowania
- przednie elektrycznie sterowane
- podgrzewana tylna szyba,
Lakier
- kolor – metalizowany, beżowy
2. Wyposażenie :
Wykładziny
- wyłożenie ścian wewnątrz samochodu i podsufitki,
- gumowa wykładzina na całej podłodze z osłoną krawędzi bocznych,
Fotele przednie
- wszystkie fotele z zagłówkami, obicie tekstylne, z materiału
odpornego na rozdarcie i łatwego w utrzymaniu czystości,
- fotel kierowcy z regulacją wysokości, przesuwu i pochylenia oparcia.
Fotele drugiego rzędu:
- kanapa 3-miejscowa
Fotele trzeciego rzędu:
- 2 fotele stałe i 1 fotel łatwo demontowalny
- w przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim możliwość
demontażu fotela środkowego i w miejsce fotela na specjalnie
przykręconych do podłogi szynach możliwość mocowania wózka z osobą
niepełnosprawną. Wózek mocowany do szyn pasami mocowanymi z przodu i
tyłu wózka. Dla osoby niepełnosprawnej zapewnione biodrowe pasy
bezpieczeństwa. Ogrzewanie i wentylacja – klimatyzacja, – ogrzewanie
przestrzeni pasażerskiej ( drugi wymiennik ciepła niezależny
umieszczony z tyłu)
Układ kierowniczy – ze wspomaganiem – regulacja kierownicy na
głębokości
Układ hamulcowy – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
ABS z EBV i wspomaganiem nagłego hamowania Zawieszenie – ze
stabilizatorem osi przedniej oraz stabilizatorem osi tylnej.
Obręcze kół – rozmiar minimum 16 cali – pełnowymiarowe koło zapasowe -
komplet kół zimowych
Sprzęt audio – radio CD + 4 głośniki Bezpieczeństwo:
- poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z przodu
- pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących – oświetlenie
przedziału pasażerskiego. – światła przeciwmgielne Zabezpieczenie przed
kradzieżą:
- immobiliser – alarm z czujkami wewnętrznymi i bez dodatkowych
pilotów, sterowanie umieszczone w kluczykach fabrycznych
3. Adaptacja przedziału pasażerskiego do przewozu osób
niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich:
Zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego,
Zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnych narożnikach dachu
pojazdu,
Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem inwalidzi
Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn,
Pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim
Najazdy aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową o dł. min. 2 185 mm z
atestem TUV
Pas biodrowy dla pasażera w wózku
4. Dodatkowe wymagania:
- gwarancja minimum 24 miesięcy
- pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2008.
5. wymiary przestrzeni ładunkowej:
- dł. min 1000 mm
- szer. min 1200mm
- wys. min 1300mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł ( słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
2. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.000,00 zł
3. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie
na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg
zasady spełnia/nie spełnia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg
ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany formularz techniczny wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do
SIWZ.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.
4. Oświadczenie wykonawcy wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ.
Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 2 winien dołączyć każdy podmiot
występujący wspólnie.
4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie
wpłaty – dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający
wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku
pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w
sekretariacie, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca
prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do
oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał
dowodu wniesienia wadium. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 7.
Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
organu podatkowego
Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5,6,7 winien dołączyć każdy
podmiot występujący wspólnie.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
w pkt. 5,6,7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio,
że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu.;
9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 i w pkt. 9 są składane w formie
oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język
polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską
z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji
haskiej poświadczone prze polskie placówki konsularne. Dokumenty
sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 8 i w pkt. 9 są
składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez
tłumacza przysięgłego. 10. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą
ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę
składa kilka podmiotów (konsorcjum/spółki cywilne) Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas takie pełnomocnictwo
powinno być stwierdzone w formie pisemnej i złożone w oryginale lub
kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez udzielających
pełnomocnictwa. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i
oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta
zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje
się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu,
powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy – dołączyć
pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagrodnie
Zagrodno 52
59-516 Zagrodno, pok. nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie
Zagrodno 52
59-516 Zagrodno, pok. nr 11, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie projektu ze środków PFRON.