Przetargi
Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich
Zagrodno 52: Zakup
mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na
wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 207391 – 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj.
dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, fax. (076) 8773 345.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu
przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach
inwalidzkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki mikrobusu przystosowanego do
przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich. Silnik z
zapłonem samoczynnym, turbodoładowany o mocy minimum 100 KM. Rozstaw osi min
3395mm (przedłużona część bagażowa). II.Specyfikacja przedmiotu zamówienia: 1.
Nadwozie: Drzwi -odsuwane drzwi załadunkowe z prawej strony, częściowo
oszklone, -tylne drzwi dwuskrzydłowe oszklone, -centralny zamek ze zdalnym
sterowaniem, zabezpieczeniem, uruchamiany od wewnątrz, Lusterka boczne – z
soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia, – elektrycznie regulowane,
podgrzewane i składane. Szyby – wszystkie szyby termoizolacyjne – pojazd całkowicie
przeszklony, – przednie elektrycznie sterowane – podgrzewana tylna szyba,
Lakier – kolor czerwony. 2. Wyposażenie : Wykładziny – wyłożenie ścian wewnątrz
samochodu i podsufitki, – gumowa wykładzina na całej podłodze z osłoną krawędzi
bocznych, Fotele przednie – wszystkie fotele z zagłówkami, obicie tekstylne, z
materiału odpornego na rozdarcie i łatwego w utrzymaniu czystości, – fotel
kierowcy z regulacją wysokości, odcinka lędźwiowego, przesuwu i pochylenia
oparcia. Fotele drugiego rzędu: -jeden podwójny i jeden pojedynczy, z
możliwością szybkiego demontażu, obicie tekstylne. Fotele trzeciego rzędu:
-kanapa trzy osobowa, obicie tekstylne, szybko i łatwo demontowalna -w
przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim możliwość demontażu kanapy tylnej
i w miejsce kanapy na specjalnie przykręconych do podłogi szynach możliwość
mocowania wózka z osobą niepełnosprawną. Wózek mocowany do szyn pasami
mocowanymi z przodu i tyłu wózka. Dla osoby niepełnosprawnej zapewnione
szelkowe pasy bezpieczeństwa. -Ogrzewanie i wentylacja – klimatyzacja, -
ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej ( drugi wymiennik ciepła umieszczony z tyłu
i dogrzewacz przestrzeni pasażerskiej) Układ kierowniczy – ze wspomaganiem -
regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach Układ hamulcowy – system
zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania – elektroniczna blokada
mechanizmu różnicowego zapobiegająca poślizgowi jednego z napędzanych kół,
tracącego przyczepność podczas ruszania w niekorzystnych warunkach drogowych -
system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie
przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego -
system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem -
elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania Zawieszenie
- ze stabilizatorem osi przedniej oraz stabilizatorem osi tylnej. Obręcze kół -
rozmiar minimum 16 cali – pełnowymiarowe koło zapasowe. Sprzęt audio – radio CD
+ 4 głośniki Bezpieczeństwo: -poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z przodu
-pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących -oświetlenie przedziału
pasażerskiego. – światła przeciwmgielne zintegrowane ze zderzakiem
Zabezpieczenie przed kradzieżą: -immobiliser -centralne, podwójne ryglowanie
zamków -alarm z czujkami wewnętrznymi i bez dodatkowych pilotów, sterowanie
umieszczone w kluczykach fabrycznych 3. Adaptacja przedziału pasażerskiego do
przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich:
-Zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego, -Zamontowanie
dodatkowych kierunkowskazów w tylnych naroznikach dachu pojazdu, -Oznakowanie
pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem inwalidzi -Komplet pasów do
mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, -Pas biodrowy zabezpieczający osobę
niepełnosprawną w wózku inwalidzkim -Pomost aluminiowy z bieżnią
przeciwpoślizgową o dł. min. 2 185 mm z atestem TUV -Pas szelkowy dla pasażera
w wózku 4. Dodatkowe wymagania: – gwarancja minimum 24 miesięcy, bez limitu
kilometrów – pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2008. – możliwość odpłatnego
przedłużenia gwarancji do 60 miesięcy bez limitu kilometrów 5. wymiary
przestrzeni ładunkowej: – dł. min 1000 mm – szer. min 1200mm – wys. min 1300mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach:
21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagane wadium w
wysokości 2 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.
Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.000,00 zł 3. Sprawdzenie w/w
warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady
spełnia/nie spełnia.. - Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2.
Wypełniony i podpisany formularz techniczny wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3.
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg
ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie wykonawcy wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do
SIWZ. Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 2 winien dołączyć każdy podmiot
występujący wspólnie. 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty
pieniężnej potwierdzenie wpłaty – dokument np. odcinek ostemplowany przez
bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w
przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy
złożyć w sekretariacie, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli
Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium
załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie
oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Oświadczenie
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji organu podatkowego, 7. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji organu podatkowego Uwaga: W przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w
pkt. 5,6,7 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 8. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5,6,7
składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem
podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 i w pkt. 9 są
składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii,
przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów
zgodnie z konwencją haską z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie
podpisały konwencji haskiej poświadczone prze polskie placówki konsularne.
Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 8 i w pkt.
9 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez
tłumacza przysięgłego. 10. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą
ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę
składa kilka podmiotów (konsorcjum/spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wówczas takie pełnomocnictwo powinno być stwierdzone w formie
pisemnej i złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z
oryginałem przez udzielających pełnomocnictwa. 11. Jeżeli Wykonawca nie
złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź
więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie
wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę
Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do
oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy
- dołączyć pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Zagrodnie, Zagrodno 52, 59-516 Zagrodno, pok. nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w
Zagrodnie, Zagrodno 52, 59-516 Zagrodno, pok. nr 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie projektu ze
środków PFRON..