ZAWIADOMIENIA

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 7 maja 2009 roku

2009.05.12 10:34,autor: Wiesłw Łysak

że w dniu 07.05.2009 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na REMONT DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO PALATIUM ZAMKU GRODZIEC w GRODŹCU.” gmina Zagrodno położonego na działce Nr 5/1, obręb Grodziec.
Niniejsze zawiadomienie zostaje zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Zagrodno oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Zagrodno oraz Sołectwie Grodziec.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. – tj. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Strony mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy Zagrodno pok. nr 23 w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8³º-15³°

Otrzymują :

1. Urząd Gminy w Zagrodnie

2. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Wrocławiu
Nadleśnictwo Złotoryja
ul. Staszica 18, 59-500 Złotoryja.

3. a/a.

Sprawę prowadzi: Wiesław Łysak
Tel. 076 8773 396 wew.109

powrót..