Nabór na nowe stanowisko
nabór na stanowisko podinspektora ds. utrzymania gminnej infrastruktury
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o specjalności: budownictwo, inżynieria sanitarna, drogownictwo
b) staż pracy – 3 lata
c) umiejętność koordynacji, nadzoru, planowania i rozliczania zadań inwestycyjnych
i remontowych,
d) umiejętność pracy na komputerze,
e) obywatelstwo polskie,
f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
g) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
i) nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie na podobnym stanowisku,
b) ogólna znajomość ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorzadowych,
c) znajomość ustawy prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
100.
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
d) komunikatywność,
e) samodzielność, obowiązkowość, rzetelność, staranność , systematyczność,
f) umiejętność analitycznego myślenia,
g) nienaganna postawa etyczna.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.
planowanie i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych,
2.
planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie
komunalne gminy, a w szczególności:
a) sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami,
b) zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie,
c) ustala zadania w ramach prowadzonych robót publicznych i prac interwencyjnych,
3.
planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów,
4.
wnioskowanie w sprawie zaliczania dróg do właściwych kategorii oraz zmiany tych kategorii,
5.
wydawanie zezwoleń w sprawie zajęcia pasa drogowego dróg gminnych,
6.
współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie nadzoru urbanistyczno –
architektonicznego i budowlanego,
7.
prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic, nadzorowanie eksploatacji oświetlenia,
8.
współdziałanie z sołectwami w zakresie remontów infrastruktury gminnej,
9.
pomoc w opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na
roboty budowlane,
10.
organizowanie cmentarzy komunalnych,
11.
organizowanie lokalnego transportu zbiorowego, współpraca z przewoźnikami kolejowymi
i drogowymi,
12.
wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozu regularnego,
13.
wnioskowanie o zatwierdzenie organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych,
14.
planowanie wyposażania gruntów gminnych w urządzenia infrastruktury technicznej,
15.
wyrażanie zgody na przejście sieci uzbrojenia terenu przez grunty gminne,
16.
. umieszczanie i utrzymanie w należytym stanie tabliczek z nazwami miejscowości,
17. prowadzenie książek gminnych obiektów użyteczności publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
1.
list motywacyjny
2.
życiorys – curriculum vitae,
3.
kserokopie świadectw pracy,
4.
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5.
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6.
oryginał kwestionariusza osobowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “ Nabór do pracy na stanowisko podinspektora ds. utrzymania gminnej infrastruktury ” osobiście w sekretariacie urzędu w terminie do dnia 21 maja 2013r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://zagrodno.i-gmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Zagrodnie,59-516 Zagrodno 52.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)