www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2009 Odsłon [razem/dział]: 532827/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2009

Ogłoszenie o przetargu nr 3/2009
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Ubezpieczenie interesu majątkowego Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

Termin realizacji zadania: Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2010r. do 31.12.2010r, za wyjątkiem umów ubezpieczeń komunikacyjnych, gdzie rozpoczęcie terminu zrealizowania umowy następuje w okresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r i trwa przez okres 12 miesięcy.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK Mysłowice lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 10 grudnia 2009 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 10 grudnia 2009 r. o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego pokój nr 30 (świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: Barbara Kowarska, Henryk Wieczorek, tel.: 603 169 215, 508 091 440

Kontakt w sprawie procedury: Anna Sałek, tel.: (032) 317 43 00 wew 106

Kryterium oceny ofert:

Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do rozpatrywania jeżeli:

a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ

b) rodzaj, ilość i treść złożonych dokumentów potwierdza, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ

c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium:

 cena – 100%

Zastosowany zostanie wzór do obliczenia punktowego: 

 Cena najtańszej oferty brutto

Ilość punktów = -------------------------------------- x 100

 Cena badanej oferty brutto 

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczonych wg podanego wyżej wzoru.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

Informacje uzupełniające:

Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie ryzyk:

§ Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - kod CPV 66512100-3

§ Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - kod CPV 66515000-3

§ Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - kod CPV 66516000-0

 

Opis przedmiotu zamówienia zawiera „Załącznik A – Przedmiot Zamówienia” wraz z zał. 1-6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

 

  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności:

a) posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), na dzień 30.06.2009 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami, co
najmniej 100 %;
b) posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), na dzień 30.06.2009 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, co najmniej 100 % oraz wskaźnik pokrycia kapitału gwarancyjnego środkami własnymi, co najmniej 100 %;
c) nie są w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych
 (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności – na dzień składania ofert;
d) nie mają ustanowionego zarządcy komisarycznego, w rozumieniu ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124 poz. 1151
z późn. zm.) – na dzień składania ofert.

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

 Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

 Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

 Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

 Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

 Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

 Zgodnie z art. 89, w ściśle określonych przypadkach, zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę. Z tytułu odrzucenia oferty wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

 

 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

1) Oferty należy składać do dnia 10.12.2009r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat.

2) Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.12.2009. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica).

3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny ogłaszane będą osobom obecnym.

5) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 3) i 4) zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym przy otwarciu, jednak wyłącznie na ich wniosek.

 Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 08.01.2010r.

 

 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

 

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

 

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. Nie da się przewidzieć wartości zamówień uzupełniających. W przypadku wzrostu sum ubezpieczenia ze względu na wzrost wartości i/lub ilości majątku trwałego czy też innych jego składników, jak również w razie pojawienia się konieczności podwyższenia sum gwarancyjnych w ubezpieczeniach odpowiedzialności cywilnej, zmiany ilości umów o zarządzanie nieruchomościami, zmiany ilości zatrudnionych osób oraz zmiany ilości osób, które wykonują nieodpłatną, kontrolowaną pracę na cele społeczne zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2004 r. w/s podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna, ubezpieczający w trybie zamówienia z wolnej ręki zgłosi potrzebę do ubezpieczenia. Składka naliczana będzie przy zastosowaniu składki ustalonej w podstawowej umowie ubezpieczenia, proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia pozostającego do końca okresu ubezpieczenia.

 Inne postanowienia

Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych zawarcie umów ubezpieczenia nie może wiązać się z nabyciem przez zamawiającego członkostwa w TUW.

 

 

 Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr B1 lub B2), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

 Wymagane dokumenty

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

 b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegającego się o zamówienie.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

2. aktualne zaświadczenia Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 9 Regulaminu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia lub, gdy na podstawie odrębnych przepisów zezwolenie nie jest wymagane, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.
5.  statut towarzystwa w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych; w przypadku Towarzystw Ubezpieczeń Wzajemnych, statut towarzystwa musi określać, iż Zamawiający nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej, jak również innych zobowiązań poza zobowiązaniami wynikającymi z umowy ubezpieczenia.

 

Pozostałe wymagane dokumenty

a) Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie ze wzorem w załączniku nr C do SIWZ.

b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do jej podpisania.

c) Stosowane przez wykonawcę na dzień złożenia oferty ogólne warunki ubezpieczeń dla poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia.

 Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

 

Zgodnie z art. 27. ust. 1. w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza przekazywania w/w dokumentów drogą elektroniczną.

Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego wykonawców. Wyjaśnienia treści SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie, w art. 38 ust. 1 do 2. Pytania i prośby o wyjaśnienia mogą być przesyłane faksem, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia ich pismem wysłanym na adres zamawiającego.

Czynności brokerskie związane z przygotowaniem do zawarcia umowy i obsługę ubezpieczeń Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach na podstawie posiadanego pełnomocnictwa prowadzą:

Wieczorek Henryk „SELECTUS” broker ubezpieczeniowy z siedzibą w Imielinie
ul. Św. Brata Alberta 63a, tel. 508 091 440

oraz Śląskie Biuro Brokerskie „BARBÓRKA” Barbara Kowarska tel.603 169 215

 W sprawie procedury zamówienia można się kontaktować z gł.specjalistą ds. zamówień publicznych mgr Anną Sałek, p.12, telefon: (32) 317 43 00 w.106.

 W postępowaniu protestacyjnym Zamawiający dopuszcza wyłącznie formę pisemną.

 



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Przedmiot zamówienia zał. A do SIWZ
   zał. nr 1 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 2 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 3 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 4 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 5A do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 5B do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 5C do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 6 do przedmiotu zamówienia
   Oświadczenie zał. nr B1 i B2
   Formularz oferty zał. nr C
   Umowa zał. nr D
   Karty tytułowe na koperty zał. nr E i F
   List brokerski zal. nr G
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 12:59,
02.12.2009 r.

godz. 08:34,
21.04.2011 r.

190

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl