www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2010 Odsłon [razem/dział]: 532839/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2010

Ogłoszenie o przetargu nr 6
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Ubezpieczenie interesu majątkowego Miejskiego Zarządy Gospodarki Komunalnej

Termin realizacji zadania: Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2011r. do 31.12.2011r, za wyjątkiem umów ubezpieczeń komunikacyjnych, gdzie rozpoczęcie terminu zrealizowania umowy następuje w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r i trwa przez okres 12 miesięcy.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK Mysłowice lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 10 grudnia 2010 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego , pokój nr 12 lub sekretariat

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 10 grudnia 2010 r. o godz. 10:15
w w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: Barbara Kowarska i Wieczorek Henryk, tel.: 603 169 215 i 508 091 440

Kontakt w sprawie procedury: Anna Sałek, tel.: (032) 31 74 300 wew 106

Kryterium oceny ofert:

Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do rozpatrywania jeżeli:

a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ

b) rodzaj, ilość i treść złożonych dokumentów potwierdza, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ

c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium:

 cena – 100%

Zastosowany zostanie wzór do obliczenia punktowego: 

 Cena najtańszej oferty brutto

Ilość punktów = -------------------------------------- x 100

 Cena badanej oferty brutto 

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczonych wg podanego wyżej wzoru.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

Informacje uzupełniające:

Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie ryzyk:

ü Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - kod CPV 66512100-3

ü Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - kod CPV 66515000-3

ü Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - kod CPV 66516000-0

ü Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych -CPV 66514110-0 

 

Opis przedmiotu zamówienia zawiera „Załącznik A – Przedmiot Zamówienia” wraz z zał. 1-6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

 Termin wykonania zamówienia

 

 Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2011r. do 31.12.2011r, za wyjątkiem umów ubezpieczeń komunikacyjnych, gdzie rozpoczęcie terminu zrealizowania umowy następuje w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r i trwa przez okres 12 miesięcy. Zaproponowanie innego terminu jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

 

5 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP dotyczące:

 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
 przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
 wykonania zamówienia,

 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 2. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

 3. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 Prawa zamówień publicznych:

 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

6 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
 potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr B1 lub B2), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

 

Wymagane dokumenty

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności wymaga się złożenia następujących dokumentów:

1) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia lub, gdy na podstawie odrębnych przepisów zezwolenie nie jest wymagane, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.

2)   statut towarzystwa w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych;
w przypadku Towarzystw Ubezpieczeń Wzajemnych, statut towarzystwa musi określać, iż Zamawiający nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej, jak również innych zobowiązań poza zobowiązaniami wynikającymi z umowy ubezpieczenia.

2. W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnia warunek wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów z których wynika, że Wykonawca:

1) posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), na dzień 30.06.2010 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami, co najmniej 100 %;
2) posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), na dzień 30.06.2010 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, co najmniej 100 % oraz wskaźnik pokrycia kapitału gwarancyjnego środkami własnymi, co najmniej 100 %;
3) nie są w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności – na dzień składania ofert;
4) nie mają ustanowionego zarządcy komisarycznego, w rozumieniu ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.) – na dzień składania ofert.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy.

4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w atr. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

9. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty

3) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

10. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania składani ofert.

Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

11. Informacja odnośnie art. 22 ust.2 ustawy Pzp:

Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50 % zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Pozostałe wymagane dokumenty

 

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie ze wzorem w załączniku nr C do SIWZ.

2. Stosowane przez wykonawcę na dzień złożenia oferty ogólne warunki ubezpieczeń dla poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia.

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Przedmiot zamówienia zał. A
   zał. nr 1 do przedmiotu zamówienia.
   zał. nr 2 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 3 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 4 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 5 A do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 5B do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 5 C do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 6 do przedmiotu zamówienia
   Oświadczenia zał. nr B1 i B2
   Formularz oferty zał. nr C
   Umowa zał. nr D
   Karty tytułowe na koperty zał. nr E i F
   List brokerski zał. nr G
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 14:07,
01.12.2010 r.

godz. 08:37,
21.04.2011 r.

276

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl