kontrast
A+ A-
Strona Urzędu Miasta Mikołów: mikolow.eu
 > Rejestry

Rejestry

W Szkole Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie prowadzone
są niżej wymienione rejestry i ewidencje:
1. Ewidencja akt osobowych pracowników.
2. Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
3. Księga ewidencji dzieci
4. Księga ewidencji uczniów.
5. Księga kontroli sanepidowskich.
6. Księga zastępstw.
7. Księgi arkuszy ocen.
8. Księgi inwentarzowe.
9. Księgi protokołów Rady Pedagogicznej.
10. Rejestr delegacji.
11. Rejestr dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli.
12. Rejestr druków ścisłego zarachowania.
13. Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej – dziennik korespondencyjny.
14. Rejestr skarg i wniosków.
15. Rejestr wydanych legitymacji szkolnych oraz ich duplikatów.
16. Rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły.
17. Rejestr wydanych zaświadczeń.
18. Rejestr wypadków uczniów i pracowników.
19. Rejestr zwolnień z zajęć wychowania fizycznego.
20. Szkolne archiwum.
Informacje zawarte w prowadzonych rejestrach, ewidencjach i innych dokumentach udostępniane są na pisemny lub ustny wniosek w godzinach pracy sekretariatu. Dane mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz. U. Nr 112,poz.1198 z późn. zm.) z ograniczeniami ze względu na
prywatność osoby fizycznej - ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 , poz.926 z późn. zm.) lub innych ustaw, w tym między innymi:1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8,
poz.60) - Dział VII – tajemnica skarbowa, 2. ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U.z 2006r. Nr 139 , poz.993 z późn. zm.) 3. ustawy
z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r.Nr 196, poz.1631 z późn. zm.).
Dokumenty wytwarzane w Szkole Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego
w Mikołowie przechowywane są zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112 , poz. 1319 wraz z późn. zm.

 

Opublikowane przez: Teresa Kurzyca | Data wprowadzenia: 2014-12-29 13:51:51.
Data wprowadzenia: 2014-12-29 13:51:51
Opublikowane przez: Teresa Kurzyca
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Jednostki Organizacyjne
ul. Rynek 16
43-190 Mikołów
Burmistrz Miasta
dr n. farm. Stanisław Piechula
Kontakt:
Tel: (32) 324 85 00
Fax: (32) 324 84 00
e-mail: um@mikolow.eu