Termin złożenia ofert: 28 listopada 2008 r. do godz. 10:00
Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat
Otwarcie ofert nastąpi dnia: 28 listopada 2008 r. o godz. 10:15 w w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica)
Kontakt w sprawie przedmiotu: Teresa Wrona, tel.: (032) 317 43 00 wew116
Kontakt w sprawie procedury: mgr Anna Sałek, tel.: (032) 317 43 00 wew 106
Kryterium oceny ofert:
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie dwóch kryteriów: 1) cena – 60% Punkty będą przydzielane zgodnie z zasadą: (cena najniższa / cena badanej oferty) x 60 pkt 2) ilość punktów handlowo-usługowych na terenie województwa śląskiego, w których można realizować bony towarowe – 40% Punkty będą przydzielane zgodnie z zasadą: (ilość punktów handlowo-usługowych w badanej ofercie / największa zaoferowana ilość punktów handlowo-usługowych) x 40 pkt Do oceny ofert będą brane pod uwagę placówki powszechnie uznawane za stoiska targowe z odpowiednim oznaczeniem. Wykaz punktów handlowo-usługowych musi zawierać kolejny numer pozycji, nazwę, adres i branżę danego punktu realizacji bonów. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą ilość punktów.
Informacje uzupełniające:
Przedmiotem zamówienia jest: kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – 30199750-2 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – talony Dostawa bonów towarowych (papierowych) dla pracowników MZGK w ilości: u 304 sztuk o nominalnej wartości 50,00 zł u 1 sztuka o nominalnej wartości 20,00 zł Minimalny termin ważności bonów to 31 marzec 2009r. Termin ważności bonów winien być wydrukowany na bonie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrotu bonów towarowych, z tym że nie więcej niż 10 sztuk o wartości nominalnej 50,00 zł oraz 1 sztuki o wartości nominalnej 20,00 zł w terminie 7 dni od ich otrzymania, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji finansowych. Terminy 1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. 2. Oferty należy składać do dnia 28.11.2008r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat. 3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.11.2008r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica). 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: od zawarcia umowy do 6 dni. 5. Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 27.12.2008r. 6. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze ofert. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem w/w terminu, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 2 lub 2A), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Lista wymaganych dokumentów Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów, mianowicie: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty (oryginał), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1), zastępuje się je dokumentem (oryginał) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2) Wykaz punktów handlowo-usługowych na terenie woj. śląskiego, w których można realizować bony towarowe zawierający m.in. kolejny nr pozycji, adres, nazwę punktu handlowo-usługowego, branżę. 3) Karta ofertowa (zał. nr 3) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Opis sposobu obliczania ceny Cena podana w ofercie powinna być w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, ostateczna i zawierać wszystkie koszty, w tym m.in. koszty prac pomocniczych, koszty przesyłki, ubezpieczenia, koszty ogólne, zysk, itp. Cena powinna uwzględniać wszelkie podatki i opłaty. Podana cena jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy. Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 oraz z 2003 r. Nr 137, poz. 1302). 1. Otwarcie ofert 1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21, woj. Śląskie, pow. m. Mysłowice w pokoju nr 30 (świetlica). Otwarcie ofert jest jawne. 2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny i ilość punktów handlowo-usługowych na terenie woj. śląskiego, w których można realizować bony towarowe ogłaszane będą osobom obecnym. 4) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia, o których mowa w pkt. 2) i 3) ofert zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek. 5) O wyborze oferty Wykonawca zostanie poinformowany na stronie internetowej MZGK www.bip mzgk.myslowice.pl oraz pisemnie. Inne postanowienia
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich, bez względu na uwarunkowania wykonawcy. Zamawiający nie ustanawia wadium. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wzór umowy zał. nr 1
Oświadczenie zał. nr 2 i 2A, Karta ofertowa zał. nr 3, Karty tytułowe na koperty zał. nr 4 i 4a, Spis zawartości oferty zał. nr 5
|