www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2008 Odsłon [razem/dział]: 532805/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2008

Ogłoszenie o przetargu nr 17/2008
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Leasing kosiarki hydraulicznej

Termin realizacji zadania: dla okresu leasingu: 48 miesięcy począwszy od miesiąca następnego, w którym nastąpi wydanie przedmiotu leasingu Zamawiającemu i dla dostawy przedmiotu leasingu: do 7 tygodni od daty zawarcia umowy leasingu.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 6 listopada 2008 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, sekretariat lub pokój nr 12

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 6 listopada 2008 r. o godz. 10:15
w w siedzibie MZGK, pokój nr 30 (świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: mgr inż. Lech Budzyński, tel.: (032) 317 43 00 wew.122

Kontakt w sprawie procedury: mgr Anna Sałek, tel.: (032) 317 43 00 wew. 106

Kryterium oceny ofert:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: cena – 100 %

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Informacje uzupełniające:

Przedmiotem zamówienia jest: „Leasing kosiarki hydraulicznej”

Rodzaj zamówienia: Dostawa (art. 6 ust. 2 ustawy Pzp).

kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – Kod CPV: 66000000-0

opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przedmiotu leasingu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ

 

Terminy

1. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści niniejszej SIWZ udzielane będą niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

2. Oferty należy składać do dnia 06.11.2008r. do godziny 10:00 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, sekretariat lub pokój nr 12.

3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.11.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie MZGK, pokój nr 30 (świetlica).

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla okresu leasingu: 48 miesięcy począwszy od miesiąca następnego, w którym nastąpi wydanie przedmiotu leasingu Zamawiającemu i dla dostawy przedmiotu leasingu: do 7 tygodni od daty zawarcia umowy leasingu.

5. Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 05.12.2008r.

6. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze ofert. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem w/w terminu, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

 

 

 

Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 1 lub 1A), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

Wymagane dokumenty

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów.

Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

1.  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, przedstawienie niżej wymienionego dokumentu. Dokument ten zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), może być składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

3. opis oferowanej kosiarki hydraulicznej z podaniem parametrów technicznych w języku polskim.

4. harmonogram spłaty rat leasingowych (wg załącznika nr 7 do SIWZ)

5. karta ofertowa (wg załącznika nr 2 do SIWZ)

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Opis sposobu obliczania ceny

Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 oraz z 2003 r. Nr 137, poz. 1302).

Cena podana w ofercie powinna być w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, ostateczna i zawierać wszelkie koszty. Powinna uwzględniać również wszelkie podatki i opłaty. Stawka VAT musi być określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535).

Przy podawaniu ceny należy określić cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto.

 

Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert

 

1. Otwarcie ofert

1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.11.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21, woj. Śląskie, pow. m. Mysłowice w pokoju nr 30 (świetlica). Otwarcie ofert jest jawne.

2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny, terminy realizacji ogłaszane będą osobom obecnym.

4) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia, o których mowa w pkt. 2) i 3) ofert zostaną
 niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek.

5) O wyborze oferty Wykonawca zostanie poinformowany na stronie internetowej MZGK www.bip mzgk.myslowice.pl oraz pisemnie.

Inne postanowienia

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich, bez względu na uwarunkowania wykonawcy.

Zamawiający nie ustanawia wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Oświadczenie zał. Nr 1, 1A
   Karta ofertowa, karty tytułowe na koperty, spis zawartości oferty zał. Nr 2, 3, i 3a, 4
   Wzór umowy zał. nr 5
   Opis przedmiotu zamówienia zał. Nr 6
   Harmonogram spłaty rat leasingowych zał. Nr 7
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 10:28,
29.10.2008 r.

godz. 08:27,
21.04.2011 r.

173

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl