www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2008 Odsłon [razem/dział]: 532811/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2008

Ogłoszenie o przetargu nr 12-2008
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Dostawa węgla

Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do 30.04.2009r

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 10 września 2008 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie MZGK, sekretariat lub pokój nr 12

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 10 września 2008 r. o godz. 10:15
w w siedzibie MZGK, pokój nr 30(świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: mgr inż. Zbigniew Wadowski, tel.: (032) 317 43 00 wew. 118

Kontakt w sprawie procedury: mgr Anna Sałek, tel.: (032) 317 43 00 wew.119

Kryterium oceny ofert:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: cena – 100 %

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Informacje uzupełniające:

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa węgla”

Rodzaj zamówienia: Dostawa (art. 6 ust. 2 ustawy Pzp).

kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – 10121000-7

opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – węgiel kamienny

 

DOSTAWA: 

 1. węgiel w sortymencie kostka w łącznej ilości 270 ton do kotłowni znajdujących się w:

1) Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 14 (200 ton) – miejsce dostawy Mysłowice, ul. Krakowska 14,

2) Mysłowicach przy ul. Powstańców 9 (70 ton) – miejsce dostawy Mysłowice,
ul. Powstańców 9,

 

2. węgiel w sortymencie ekogroszek, groszek II w łącznej ilości 70 ton do kotłowni znajdującej się w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianego węgla do rzeczywistego zapotrzebowania bez żadnych konsekwencji finansowych. Wykonawcy nie przysługują względem Kupującego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości zamówionego węgla.

Oferent zobowiązuje się dostarczyć węgiel do wskazanej przez zamawiającego kotłowni każdorazowo po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, w terminie dwóch dni od daty widniejącej na zamówieniu.

 

Parametry techniczne węgla-kostki:

wartość opałowa 29 000 kJ/kg

zawartość popiołu 5 %

zawartość siarki 0,6 %

 

Parametry techniczne węgla-ekogroszek, groszek II

wartość opałowa min 26 000 kJ/kg

zawartość popiołu 5 %

zawartość siarki 0,6 %

 

 Terminy

1. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści niniejszej SIWZ udzielane będą niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

2. Oferty należy składać do dnia 10.09.2008r. do godziny 10:00 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, sekretariat lub pokój nr 12.

3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.09.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie MZGK, pokój nr 30 (świetlica).

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30.04.2009r.

5. Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 09.10.2008r

6. Termin zawarcia umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jednak nie wcześniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

 

 Opis warunków udziału w postępowaniu

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

 

 

 

 Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 1 lub 1A), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

 Wymagane dokumenty

 

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów.

Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

1.  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, przedstawienie niżej wymienionego dokumentu. Dokument ten zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), może być składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

3. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że
 dostarczane produkty odpowiadają normom określonym przez zamawiającego w opisie
 przedmiotu zamówienia.

4. karta ofertowa (wg załącznika nr 2)

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

 Opis sposobu obliczania ceny

Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 oraz z 2003 r. Nr 137, poz. 1302).

Cena podana w ofercie powinna być w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, ostateczna i zawierać wszelkie koszty związane m.in. z dostawą, transportem, ubezpieczeniem zamówionego węgla, a niezbędne do wykonania zadania. Powinna uwzględniać również wszelkie podatki i opłaty.

Strony dopuszczają zmiany cen jednostkowych dostarczonego węgla, jeżeli zmiana podyktowana jest wzrostem lub obniżką cen węgla przez producenta i jest niezależna od Sprzedającego.

Zmiana cen jednostkowych nie może być dokonywana częściej niż raz w miesiącu.

Propozycję nowej ceny jednostkowej węgla Sprzedający przedstawia Kupującemu na piśmie. W terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Sprzedającego, Strony podejmują próby uzgodnienia nowej ceny jednostkowej węgla.

Zasady określone powyżej znajdują odpowiednie zastosowanie w przypadku obniżki cen węgla.

Przy podawaniu ceny należy określić cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto.

 Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert

 

1. Otwarcie ofert

1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.09.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21, woj. Śląskie, pow. m. Mysłowice w pokoju nr 30 (świetlica). Otwarcie ofert jest jawne.

2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny, terminy realizacji ogłaszane będą osobom obecnym.

4) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia, o których mowa w pkt. 2) i 3) ofert zostaną
 niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek.

5) O wyborze oferty Wykonawca zostanie poinformowany na stronie internetowej MZGK www.bip mzgk.myslowice.pl oraz pisemnie.

 

Inne postanowienia

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich, bez względu na uwarunkowania wykonawcy.

Zamawiający nie ustanawia wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Oświadczenie zał. Nr 1, 1A
   Karta ofertowa zał. Nr 2, Karty tytułowe na koperty zał. Nr 3 i 3a, Spis zawartości ofert zał. Nr 4
   Wzór umowy zał. Nr 5
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 08:20,
27.08.2008 r.

godz. 08:02,
21.04.2011 r.

171

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl