Termin złożenia ofert: 6 sierpnia 2008 r. do godz. 10:00
Miejsce złożenia ofert: w siedzibie MZGK, sekretariat lub pokój nr 7
Otwarcie ofert nastąpi dnia: 6 sierpnia 2008 r. o godz. 10:15 w w siedzibie MZGK, pokój nr 30 (świetlica)
Kontakt w sprawie przedmiotu: mgr inż. Stanisław Bolkowski, tel.: (032) 317 43 00 wew 120
Kontakt w sprawie procedury: mgr Anna Sałek, tel.: (032) 317 43 00 wew 106
Kryterium oceny ofert:
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: 1. cena – 70 % x = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 70 pkt 2. termin realizacji zamówienia – 20% x = (termin najkrótszy / termin badanej oferty) x 20 pkt 3. okres gwarancji na wykonany zakres robót – 10% x = (gwarancja najdłuższa / gwarancja badanej oferty) x 10 pkt Suma punktów danej oferty uzyskanych z poszczególnych kryteriów stanowić będzie jej punktacją końcową, porównywaną z wartościami dla innych ofert. Gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty otrzymały taką samą punktację końcową, Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najkrótszym terminem realizacji zamówienia.
Informacje uzupełniające:
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont posadzki parkietowej trójwarstwowej systemu Barkiet Sport – dąb z podkładem w budynku byłego kina „Kosmos” przy ul. Dzierżonia 28 w Mysłowicach - Wesołej” Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane (art. 6 ust. 3 ustawy Pzp). kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – 45000000-7 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – Roboty budowlane kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – 28812210-2 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – Podłogi drewniane Zakres prac obejmuje 340 m² remontu posadzki parkietowej, został przedstawiony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 1), kosztorysie ślepym (zał. nr 2) oraz w książce przedmiarów (zał. nr 9) Minimalny okres gwarancji jakości na wykonany zakres robót licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót wynosi 60 miesięcy. Terminy 1. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści niniejszej SIWZ udzielane będą niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. 2. Oferty należy składać do dnia 06.08.2008r. do godziny 10:00 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, sekretariat lub pokój nr 7. 3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.08.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie MZGK, pokój nr 30 (świetlica). 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy maksymalnie do 15.09.2008r. 5. Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 04.09.2008r 6. Termin zawarcia umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jednak nie wcześniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Opis warunków udziału w postępowaniu W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Pzp) Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 6 lub 6a), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wymagane dokumenty
Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów ( np. referencji ) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie – wg załącznika nr 8. Uwaga !!! Na dokumentach (np. referencjach) winna znajdować się: § data i miejsce wykonania robót, § ich rodzaj, § wartość. Każdy dokument (np. referencje) nie spełniający tego wymogu zostanie odrzucony przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu posadzki parkietowej o wartości minimalnej 100 000,00 zł netto. Uwaga!!! Wykonawca zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Chodzi tu zarówno o pracowników, jak i o podwykonawców, za których zachowania wykonawca odpowiada tak jak za własne działania lub zaniechania. O “dysponowaniu” osobą fizyczną lub prawną albo tzw. ułomną osobą prawną przesądza właściwa z nią umowa. 4. aprobaty techniczne lub atesty oferowanych materiałów 5. karta ofertowa (wg załącznika nr 7) 6. kosztorys ofertowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert
1. Otwarcie ofert 1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.08.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21, woj. Śląskie, pow. m. Mysłowice w pokoju nr 30 (świetlica). Otwarcie ofert jest jawne. 2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny, terminy realizacji i informacje dotyczące okresu gwarancji ogłaszane będą osobom obecnym. 4) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia, o których mowa w pkt. 2) i 3) ofert zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek. 5) O wyborze oferty Wykonawca zostanie poinformowany na stronie internetowej MZGK www.bip mzgk.myslowice.pl oraz pisemnie. Inne postanowienia Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich, bez względu na uwarunkowania wykonawcy. Zamawiający nie ustanawia wadium. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zał. nr 1
Kosztorys ślepy zał. nr 2 i Książka przedmiarów zał. nr 9
Karty tytułowe na koperty zał. nr 3 i 3a, Spis zawartości oferty zał. nr 4, Karta ofertowa zał. nr 7
Wzór umowy zał. nr 5
Oświadczenie zał. nr 6, 6a
Wykaz robót budowlanych zał. nr 8
|