www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2008 Odsłon [razem/dział]: 532821/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2008

Ogłoszenie o przetargu nr 6/2008
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

dostawa i montaż okien

Termin realizacji zadania: od podpisania umowy maksymalnie 6 tygodni

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

 

Termin złożenia ofert: 20 lutego 2008 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 7 lub sekretariat

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 20 lutego 2008 r. o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: inż. Krzysztof Kurtyka, tel.: (0 32) 317 43 00 wew 121

Kontakt w sprawie procedury: mgr Anna Sałek oraz Joanna Grzywacz, tel.: (0 32) 317 43 00 wew. 106

Kryterium oceny ofert:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów:

1. cena – 70 %

 

x = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 70 pkt

 

2. termin realizacji zamówienia – 30%

 

x = (termin najkrótszy / termin badanej oferty) x 30 pkt

Suma punktów danej oferty uzyskanych z poszczególnych kryteriów stanowić będzie jej punktacją końcową, porównywaną z wartościami dla innych ofert.

Gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty otrzymały taką samą punktację końcową, Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najkrótszym terminem realizacji zamówienia. 

Informacje uzupełniające:

Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN”

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane (art. 6 ust. 3 ustawy).

kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – 45.42.11.25-6

opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – Instalowanie okien z tworzyw sztucznych

 

Dostawa i montaż okien PCV (z parapetami zewnętrznymi) w ilości 498 sztuk w zasobach MZGK

Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji.

Wszystkie zabudowane materiały winny posiadać atesty lub aprobaty ITB.

Zamówione i zamontowane okna powinny charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi:

ü Okna winny być wykonane z trzykomorowego profilu z wysokoudarowego PCV,
z centralnie położoną komorą na wzmocnienie stalowe ocynkowane o grubości ścianki min. 2 mm.

ü Kolor profili – biały.

ü Zastosowana w oknach szyba winna zapewniać wsp. Kmin = 1,1 i być zespolona w pakiet jednokomorowy w technologii tzw. ciepłej ramki wykonanej ze stali

ü Izolacyjność akustyczna mniejsza niż Rw = 30dB.

ü Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe z mechanizmem mikrowentylacji na kwaterze uchylno-rozwieralnej ( współczynnik infiltracji powinien znajdować się
w przedziale od 0,5 do 1,0 m · h · (da Pa)2/3) z zawiasami wg norm wytrzymałościowych oraz z klamką aluminiową malowaną proszkowo z blokadą błędnego położenia klamki
w kwaterze uchylno-rozwieralnej.

ü Minimalny okres gwarancji na całość okna wraz z montażem to 120 miesięcy.

ü Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze białym i brązowym.

ü Do wykonawcy należy wywóz i unieszkodliwienie odpadów (w tym zdemontowanych okien i parapetów) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

Terminy

1. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści niniejszej SIWZ udzielane będą niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

2. Oferty należy składać do dnia 20.02.2008r. do godziny 10:00 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, sekretariat lub pokój nr 7.

3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.02.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie MZGK, pokój nr 30 (świetlica).

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy maksymalnie 6 tygodni.

5. Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 21.03.2008r

6. Termin zawarcia umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jednak nie wcześniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

 

 Opis warunków udziału w postępowaniu

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

 

Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 6), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

 

 Wymagane dokumenty

 

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów.

Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg załącznika nr 10.

Uwaga !!!

Na referencjach winna znajdować się:

§ data i miejsce wykonania robót,

§ ich rodzaj,

§ wartość.

Każda referencja nie spełniająca tego wymogu zostanie odrzucona przez Zamawiającego.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie dostawy i montażu okien w budynkach mieszkalnych o wartości minimalnej
1 500 000,00 zł netto.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia (dostaw)

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane okna odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, przedstawienie niżej wymienionego dokumentu. Dokument ten zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), może być składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

 a) aprobaty techniczne lub atesty oferowanych okien.

Pozostałe wymagane dokumenty

 

Karta ofertowa (wg załącznika nr 7)

Specyfikację cenową (wg załącznika nr 8)

Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert

 

1. Otwarcie ofert

1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.02.2008r o godzinie 10:15 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21, woj. Śląskie, pow. m. Mysłowice w pokoju nr 30 (świetlica). Otwarcie ofert jest jawne.

2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny, terminy realizacji i informacje dotyczące okresu gwarancji ogłaszane będą osobom obecnym.

4) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia, o których mowa w pkt. 2) i 3) ofert zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek.

Inne postanowienia

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich, bez względu na uwarunkowania wykonawcy.

Zamawiający nie ustanawia wadium.

Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Opis przedmiotu zamówienia zał. Nr 1
   Wykaz wzorów okien zal. Nr 2 i Przedmiar robót zal. Nr 9
   Karty tytułowe na koperty zał. Nr 3 i 3a, Spis zawartości oferty zał. Nr 4, Oświadczenie zał. Nr 6, Karta ofertowa zał. Nr 7
   Wzór umowy zał. Nr 5
   Specyfikacja cenowa zał. Nr 8
   Wykaz robót budowlanych zał. Nr 10
   Specyfikacja techniczna zał. Nr 11
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 14:30,
29.01.2008 r.

godz. 07:59,
21.04.2011 r.

284

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl