www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2008 Odsłon [razem/dział]: 532823/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2008

Ogłoszenie o przetargu nr 3/2008
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

„Świadczenie usług kominiarskich w zasobach MZGK”

Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do 31.12.2009r.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK oraz w siedzibie MZGK, pok.7 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 24 stycznia 2008 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: MZGK pok. nr 7 lub sekretariat lub za pośrednictwem poczty

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 24 stycznia 2008 r. o godz. 10:15
w MZGK pok. nr 30 Świetlica

Kontakt w sprawie przedmiotu: Zbigniew Wadowski, tel.: (032) 317 43 00 w.118,121

Kontakt w sprawie procedury: Joanna Grzywacz, tel.: (032) 317 43 00 w.106

Kryterium oceny ofert:
 

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie jednego kryterium:


cena – 100 %


Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.

W związku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Informacje uzupełniające:
 

Rodzaj zamówienia: Usługi


Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – 74.72.40.00

Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – usługi czyszczenia pieców i kominów


Opis szczegółowy:

Świadczenie usług kominiarskich w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach mieszkalnych oraz w wolnostojących lokalach użytkowych zarządzanych przez MZGK polegających na:

  1. czyszczeniu przewodów dymowych wg zał. nr 1.1,1.2,

  2. czyszczeniu przewodów spalinowych wg zał. nr 1.1,1.2,

  3. czyszczeniu przewodów wentylacyjnych wg zał. nr 1.1,1.2,,

  4. kontroli przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych oraz ich prawidłowości podłączenia w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach mieszkalnych oraz w wolnostojących lokalach użytkowych wg zał. nr 1.1,1.2,

  5. wydawaniu opinii kominiarskich,

  6. wydawaniu zaświadczeń o dokonanych czyszczeniach nie później niż:
    - do 15 dnia po upływie kwartału dla czyszczeń przewodów dymowych,

- do 15 dni po upływie półrocza dla czyszczeń przewodów spalinowych,

- do 15 lutego 2009r. i 15 lutego 2010r. dla czyszczeń przewodów wentylacyjnych

W/w zaświadczenia mogą być dostarczane wcześniej (na bieżąco).

  1. określeniu lokalizacji i ilości drzwiczek czyszczakowych zakwalifikowanych do wymiany,

  2. określenie lokalizacji, rodzaju i ilości nasad kominowych na przewodach spalinowych, dymowych, i wentylacyjnych,

  3. określenie lokalizacji i ilości kominów przeznaczonych do przemurowania lub napraw tynków.

Terminy


  • Odpowiedzi na pytania dotyczące treści niniejszej SIWZ udzielane będą niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

  • Oferty należy składać do dnia 24.01.2008 r. do godziny 10:00 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, sekretariat lub pokój nr 7.

  • Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.01.2008 r. o godzinie 10:15 w siedzibie MZGK, pokój nr 30 (świetlica).

  • Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2009 roku.

  • Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 24.02.2008r.

  • Termin zawarcia umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jednak nie wcześniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

Opis warunków udziału w postępowaniu


W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie "Wymagane oświadczenia" i „Wymagane dokumenty”.


Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 2), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.


Wymagane dokumenty


Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów.

Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

  1. 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż. 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2, składa oświadczenia lub dokumenty (oryginał dokumentu/-ów), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.


Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż. 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż. 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.


W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

  1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – wg załącznika nr 7.

Uwaga !!!

Na referencjach winna znajdować się data i miejsce wykonania usług, ich rodzaj, oraz ich wartość. Każda referencja nie spełniająca tego wymogu zostanie odrzucona przez Zamawiającego.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał przynajmniej jedną robotę na świadczenie usług kominiarskich o wartości minimalnej 90.000,00zł netto w okresie jednego roku, potwierdzoną referencjami wydanymi przez firmę zlecająca niniejszą usługę.

  1. wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z wymaganymi przez stosowne przepisy pozwoleniami, certyfikatami, dopuszczeniami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg załącznika nr 8.

Uwaga !!!

Zamawiający wymaga potwierdzenia posiadania uprawnień mistrza w rzemiośle kominiarstwo, wystawione przez Izbę Rzemieślniczą - przynajmniej przez jedną osobę będącą wykonywać zamówienie. Wykonawca winien załączyć do oferty kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

Wykonawca zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Chodzi tu zarówno o pracowników, jak i o podwykonawców, za których zachowania wykonawca odpowiada tak jak za własne działania lub zaniechania.


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu


Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” - „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wskazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.


Pozostałe wymagane dokumenty.


Karta ofertowa (wg załącznika nr 7)


Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert


1. Otwarcie ofert

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 stycznia 2008 r. o godzinie 10:15 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21, woj. Śląskie, pow. m. Mysłowice w pokoju nr 30 (świetlica). Otwarcie ofert jest jawne.

  2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

  3. Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny ogłaszane będą osobom obecnym.

  4. Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 2) i 3) zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek.

Inne postanowienia


Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich, bez względu na uwarunkowania wykonawcy.

Zamawiający nie ustanawia wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.




Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Przedmiot zamówienia-zał.1.1
   Przedmiot zamówienia-zał.1.2
   Karty tytułowe na koperty - zał. nr 4 i 4a
   Oświadczenie - zał. nr 2
   Spis zawartości oferty - zał. nr 3
   Wzór umowy - zał. nr 5
   Karta ofertowa - zał. nr 6
   Wykaz usług - zał. nr 7
   Wykaz osób - zał. nr 8
   Spis zawartości oferty - zał. nr 3 - POPRAWIONY
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 10:25,
16.01.2008 r.

godz. 07:59,
21.04.2011 r.

177

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl