www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2008 Odsłon [razem/dział]: 532825/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2008

Ogłoszenie o przetargu nr 2
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

leasing czterech samochodów

Termin realizacji zadania: 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla okresu leasingu: 24 miesiące od miesiąca, w którym nastąpi wydanie przedmiotu leasingu Zamawiającemu i dla dostawy przedmiotu leasingu: do 20 tygodni od daty podpisania umowy.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 22 stycznia 2008 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 7 lub sekretariat

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 22 stycznia 2008 r. o godz. 10:15
w w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: Lech Budzyński, tel.: (032) 31 74 300 wew. 122

Kontakt w sprawie procedury: Anna Sałek, Joanna Grzywacz, tel.: (032) 31 74 300 wew.106

Kryterium oceny ofert:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium:

cena – 100%

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 

Informacje uzupełniające:

Przedmiotem zamówienia jest:

kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – Kod CPV: 66.00.00.00-0 

opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – Opis CPV: Usługi pośrednictwa finansowego

Rodzaj zamówienia: dostawa

Przedmiotem zamówienia jest leasing czterech samochodów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przedmiotu leasingu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

 Terminy

 

1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

2. Oferty należy składać do dnia 22.01.2008r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 7 lub sekretariat.

3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22.01.2008r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica).

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla okresu leasingu: 24 miesiące od miesiąca, w którym nastąpi wydanie przedmiotu leasingu Zamawiającemu i dla dostawy przedmiotu leasingu: do 20 tygodni od daty podpisania umowy.

5. Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 21.02.2008r.

6. Termin zawarcia umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jednak nie wcześniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

 

 Opis warunków udziału w postępowaniu

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

 

 Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 1), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

 Wymagane dokumenty

 

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia (dostaw)

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, przedstawienie niżej wymienionego dokumentu. Dokument ten zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), może być składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

a) Ogólnodostępne handlowe np.: foldery (katalogi) ze zdjęciami oferowanego samochodów oraz opisami i parametrami technicznymi w języku polskim

b) harmonogram spłaty rat leasingowych wg załącznika nr 7 do SIWZ odrębnie dla każdego samochodu.

  Pozostałe wymagane dokumenty

a) Karta ofertowa

 Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert

 

1. Otwarcie ofert

1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2008r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 30 (świetlica). Otwarcie ofert jest jawne.

2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny ogłaszane będą osobom obecnym.

4) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 2) i 3) zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym przy otwarciu, jednak wyłącznie na ich wniosek.

Inne postanowienia

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich, bez względu na uwarunkowania wykonawcy.

Zamawiający nie ustanawia wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Oświadczenie, Karta ofertowa, Karty tytułowe na koperty, Spis zawartości oferty zał Nr 1, 2, 3 i 3a, 4
   Wzór umowy zał. Nr 5
   Opis przedmiotu zamówienia zał. Nr 6
   Harmonogram spłat rat leasingowych odrębnie dla każdego samochodu zał. Nr 7
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 14:39,
14.01.2008 r.

godz. 07:58,
21.04.2011 r.

179

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl