www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2009 Odsłon [razem/dział]: 532829/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2009

Ogłoszenie o przetargu nr 2/2009
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Świadczenie usług kominiarskich w zasobach MZGK w Mysłowicach

Termin realizacji zadania: od 01.01.2010r do 31.12.2010r

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK oraz w siedzibie MZGK pokój nr 12 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 24 listopada 2009 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego pokój nr 12 lub sekretariat

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 24 listopada 2009 r. o godz. 10:15
w siedzibie zamawiajacego pokój nr 30 (świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: inż. Krzysztof Kurtyka, tel.: (032) 317 43 00 wew 121,

Kontakt w sprawie procedury: mgr Anna Sałek, tel.: (032) 317 43 00 wew 106

Kryterium oceny ofert:

Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do rozpatrywania jeżeli:

a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ

b) rodzaj, ilość i treść złożonych dokumentów potwierdza, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ

c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium:

 cena – 100%

Zastosowany zostanie wzór do obliczenia punktowego: 

 Cena najtańszej oferty brutto

Ilość punktów = -------------------------------------- x 100

 Cena badanej oferty brutto 

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczonych wg podanego wyżej wzoru.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

 

Informacje uzupełniające:

Rodzaj zamówienia: Usługa (art. 6 ust. 4 ustawy Pzp).

 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – 90915000-4

opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – Usługi czyszczenia pieców i kominów

Świadczenie usług kominiarskich w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach mieszkalnych oraz w wolnostojących lokalach użytkowych zarządzanych przez MZGK w Mysłowicach. 

Usługi te polegać będą na:

a) czyszczeniu przewodów dymowych wg zał. nr 1.1, 1.2

b) czyszczeniu przewodów spalinowych wg zał. Nr 1.1, 1.2

c) czyszczeniu przewodów wentylacyjnych wg zał. nr 1.1, 1.2

d)kontroli przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych oraz ich prawidłowości podłączenia w lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz w wolnostojących lokalach użytkowych wg zał. nr 1.1, 1.2

e) wydawaniu opinii kominiarskich,

f) wydawaniu zaświadczeń o dokonanych czyszczeniach nie później niż:
- do 15 dnia po upływie kwartału dla czyszczeń przewodów dymowych,

 - do 15 dni po upływie półrocza dla czyszczeń przewodów spalinowych,

 - do 15 lutego dla czyszczeń przewodów wentylacyjnych

 W/w zaświadczenia mogą być dostarczane wcześniej (na bieżąco).

g) określeniu lokalizacji i ilości drzwiczek czyszczakowych zakwalifikowanych do wymiany,

h) określenie lokalizacji, rodzaju i ilości nasad kominowych na przewodach spalinowych, dymowych, i wentylacyjnych,

i) określenie lokalizacji i ilości kominów przeznaczonych do przemurowania lub napraw tynków.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Zgodnie z art. 89, w ściśle określonych przypadkach, zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę. Z tytułu odrzucenia oferty wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu..

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1) Oferty należy składać do dnia 24.11.2009r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat.

2) Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.11.2009r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica).Otwarcie ofert jest jawne.

3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny ogłaszane będą osobom obecnym.

5) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 3) i 4) zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym przy otwarciu, jednak wyłącznie na ich wniosek.

 Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 23.12.2009r.

 

 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

 Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 2 lub 2 A), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 .

 

 Wymagane dokumenty

 Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

3. wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług kominiarskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie – wg załącznika Nr 7.

Uwaga !!! Na dokumentach (np. referencjach) winna znajdować się:

§ data i miejsce wykonania usługi,

§ ich rodzaj,

§ wartość.

Każdy dokument (np. referencje) nie spełniający tego wymogu zostanie odrzucony przez Zamawiającego.

4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z wymaganymi przez stosowne przepisy pozwoleniami, certyfikatami, dopuszczeniami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg załącznika Nr 8.

Uwaga !!! Zamawiający wymaga potwierdzenia posiadania uprawnień mistrza w rzemiośle kominiarstwo, wystawione przez Izbę Rzemieślniczą – przynajmniej przez jedną osobę będącą wykonywać zamówienie. Wykonawca winien załączyć kserokopię potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

Wykonawca zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Chodzi tu zarówno o pracowników, jak i o podwykonawców, za których zachowania wykonawca odpowiada tak jak za własne działania lub zaniechania. O “dysponowaniu” osobą fizyczną lub prawną albo tzw. ułomną osobą prawną przesądza właściwa z nią umowa.

55. karta ofertowa (wg załącznika Nr 4)



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Przedmiot zam. zał. Nr 1.1
   Przedmiot zam. zał. Nr 1.2
   Oświadczenie wykonawcy zał. Nr 2 i 2A
   Załączniki Nr 3, 4, 5, 5A, 7, 8
   Umowa zał. Nr 6
   Ogłoszenie o wyborze oferty
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 12:17,
16.11.2009 r.

godz. 08:33,
21.04.2011 r.

192

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl