www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2009 Odsłon [razem/dział]: 532831/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2009

Ogłoszenie o przetargu nr 1/2009
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Dostawa węgla

Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do 30.04.2010r

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 27 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 27 sierpnia 2009 r. o godz. 10:15
w w siedzibie zamawiajacego, pokój nr 30 (świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: mgr inż. Zbigniew Wadowski, tel.: (032) 317 43 00 wew.118

Kontakt w sprawie procedury: mgr Anna Sałek, tel.: (032) 317 43 00 wew.106

Kryterium oceny ofert:

Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do rozpatrywania jeżeli:

a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ

b) rodzaj, ilość i treść złożonych dokumentów potwierdza, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ

c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium:

 cena – 100%

Zastosowany zostanie wzór do obliczenia punktowego: 

 Cena najtańszej oferty brutto

Ilość punktów = -------------------------------------- x 100

 Cena badanej oferty brutto 

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczonych wg podanego wyżej wzoru.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Informacje uzupełniające:

 Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa węgla”

 Rodzaj zamówienia: Dostawa (art. 6 ust. 2 ustawy Pzp).

kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – 09111210-5

opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – węgiel kamienny

 

DOSTAWA: 

 1. węgiel w sortymencie kostka w łącznej ilości 270 ton do kotłowni znajdujących się w:

1) Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 14 (200 ton) – miejsce dostawy Mysłowice, ul. Krakowska 14,

2) Mysłowicach przy ul. Powstańców 9 (70 ton) – miejsce dostawy Mysłowice,
ul. Powstańców 9,

 

2. węgiel w sortymencie ekogroszek, groszek II w łącznej ilości 80 ton do kotłowni znajdującej się w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianego węgla do rzeczywistego zapotrzebowania bez żadnych konsekwencji finansowych. Wykonawcy nie przysługują względem Kupującego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości zamówionego węgla.

Oferent zobowiązuje się dostarczyć węgiel do wskazanej przez zamawiającego kotłowni każdorazowo po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, w terminie dwóch dni od daty widniejącej na zamówieniu.

Parametry techniczne węgla-kostki:

wartość opałowa 29 000 kJ/kg

zawartość popiołu 5 %

zawartość siarki 0,6 %

Parametry techniczne węgla-ekogroszek, groszek II

wartość opałowa min 26 000 kJ/kg

zawartość popiołu 5 %

zawartość siarki 0,6 %

Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych dostarczonego węgla, jeżeli zmiana podyktowana jest wzrostem lub obniżką cen węgla przez producenta i jest niezależna od Sprzedającego. Zmiana cen jednostkowych nie może być dokonywana częściej niż raz w miesiącu. Propozycję nowej ceny jednostkowej węgla Sprzedający przedstawia Kupującemu na piśmie. W terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Sprzedającego, Strony podejmują próby uzgodnienia nowej ceny jednostkowej węgla.

Zasady określone powyżej znajdują odpowiednie zastosowanie w przypadku obniżki cen węgla.

Ostateczna wartość udzielonego zamówienia publicznego (umowy) nie może przekroczyć zaoferowanej przez wykonawcę ceny całkowitej w złotych brutto.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych oraz

oferty wariantowej.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30.04.2010r., według potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia szacowanych ilości dostaw bez podania przyczyn, a wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

 

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Zgodnie z art. 89, w ściśle określonych przypadkach, zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę. Z tytułu odrzucenia oferty wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  

 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  

 Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 1 lub 1a), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 .

 

 Wymagane dokumenty

 Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, przedstawienie niżej wymienionego dokumentu. Dokument ten zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), może być składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

3. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że
 dostarczane produkty odpowiadają normom określonym przez zamawiającego w opisie
 przedmiotu zamówienia.

4. karta ofertowa (wg załącznika nr 2 do SIWZ)



Pliki do pobrania:
   SIWZ
   Oświadczenie (zał. nr 1 lub 1A)
   Karta ofertowa, Karty tytułowe na koperty, Spis zawartości oferty (zał. nr 2, 3 i 3a, 4)
   Wzór umowy (zał. nr 5)
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 10:38,
18.08.2009 r.

godz. 08:32,
21.04.2011 r.

183

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl