www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2009 Odsłon [razem/dział]: 532833/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2009

Ogłoszenie o przetargu nr 23/2008
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Ubezpieczenie interesu majątkowego Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

Termin realizacji zadania: od 01.02.2009r. do 31.12.2009r, za wyjątkiem umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, gdzie rozpoczęcie terminu zrealizowania umowy następuję od 01.02.2009r do 31.12.2009r i trwa przez okres 12 miesięcy. Zaproponow

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK Mysłowice lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 9 stycznia 2009 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat.

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 9 stycznia 2009 r. o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica)

Kontakt w sprawie przedmiotu: Henryk Wieczorek i Barbara Kowarska, tel.: 508 091 440 i 603 169 215

Kontakt w sprawie procedury: Anna Sałek, tel.: (032) 317 43 00 w.106

Kryterium oceny ofert:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów:

cena – 100 %

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Informacje uzupełniające:

Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie ryzyk:

ü Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - kod CPV 66512100-3

ü Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - kod CPV 66515000-3

ü Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - kod CPV 66516000-0

 

Opis przedmiotu zamówienia zawiera „Załącznik A – Przedmiot Zamówienia” wraz z zał. 1-6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

 

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. Nie da się przewidzieć wartości zamówień uzupełniających. W przypadku wzrostu sum ubezpieczenia ze względu na wzrost wartości i/lub ilości majątku trwałego czy też innych jego składników, jak również w razie pojawienia się konieczności podwyższenia sum gwarancyjnych w ubezpieczeniach odpowiedzialności cywilnej, zmiany ilości umów o zarządzanie nieruchomościami, zmiany ilości zatrudnionych osób oraz zmiany ilości osób, które wykonują nieodpłatną, kontrolowaną pracę na cele społeczne zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2004 r. w/s podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna, ubezpieczający w trybie zamówienia z wolnej ręki zgłosi potrzebę do ubezpieczenia. Składka naliczana będzie przy zastosowaniu składki ustalonej w podstawowej umowie ubezpieczenia, proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia pozostającego do końca okresu ubezpieczenia.

Terminy

1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

2. Oferty należy składać do dnia 09.01.2009r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat.

3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.01.2009. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica).

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.02.2009r. do 31.12.2009r, za wyjątkiem umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, gdzie rozpoczęcie terminu zrealizowania umowy następuję od 01.02.2009r do 31.12.2009r i trwa przez okres 12 miesięcy. Zaproponowanie innego terminu jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

5. Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 07.02.2009r

6. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze ofert. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem w/w terminu, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.  

Opis warunków udziału w postępowaniu

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
 w szczególności:

a) posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności 
 ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), na dzień
 30.06.2008 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami, co
 najmniej 100 %;
b) posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności
 ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), na dzień
 30.06.2008 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, co
 najmniej 100 %;
c) nie są w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych
 (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności – na dzień składania ofert;
d) nie mają ustanowionego zarządcy komisarycznego, w rozumieniu ustawy z dnia 22 maja
 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124 poz. 1151
 z późn. zm.) – na dzień składania ofert.

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

 Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

 

 

Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr B1 lub B2), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Wymagane dokumenty

 

Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

 b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegającego się o zamówienie.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

2. aktualne zaświadczenia Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 9 Regulaminu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia lub, gdy na podstawie odrębnych przepisów zezwolenie nie jest wymagane, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.
5.  statut towarzystwa w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych; w przypadku Towarzystw Ubezpieczeń Wzajemnych, statut towarzystwa musi określać, iż Zamawiający nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki ubezpieczeniowej, jak również innych zobowiązań poza zobowiązaniami wynikającymi z umowy ubezpieczenia.

 

Pozostałe wymagane dokumenty

 

a) Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie ze wzorem w załączniku nr C do SIWZ.

b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do jej podpisania.

c) Stosowane przez wykonawcę na dzień złożenia oferty ogólne warunki ubezpieczeń dla poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

1. Otwarcie ofert

1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.01.2009r o godzinie 10:15 w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21, woj. Śląskie, pow. m. Mysłowice w pokoju nr 30 (świetlica). Otwarcie ofert jest jawne.

2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny ogłaszane będą osobom obecnym.

4) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia, o których mowa w pkt. 2) i 3) ofert zostaną
 niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek.

5) O wyborze oferty Wykonawca zostanie poinformowany na stronie internetowej MZGK www.bip mzgk.myslowice.pl oraz pisemnie.

Inne postanowienia

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich, bez względu na uwarunkowania wykonawcy.

Zamawiający nie ustanawia wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Przedmiot zamówienia zał. nr A
   zał. nr 1 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 2 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 3 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 4 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 5 do przedmiotu zamówienia
   zał. nr 6 do przedmiotu zamówienia
   Oświadczenie zał. nr B1 i B2
   Formularz oferty zał. nr C
   Umowa zał. nr D
   Karty tytułowe na koperty zał. nr E i F
   List brokerski zał. nr G
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 09:44,
31.12.2008 r.

godz. 08:32,
21.04.2011 r.

186

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl