www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2010 Odsłon [razem/dział]: 532835/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2010

Ogłoszenie o przetargu nr 9
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Świadczenie usług kominiarskich w zasobach MZGK w Mysłowicach

Termin realizacji zadania: od 01.01.2011r do 31.12.2011r

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 20 grudnia 2010 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego pokój nr 12 lub sekretariat

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 20 grudnia 2010 r. o godz. 10:15
w w siedzibie zamawiającego pokój nr 30 świetlica

Kontakt w sprawie przedmiotu: Andrzej Kosiór 608 478 437, tel.: (032) 31 74 300 wew 118

Kontakt w sprawie procedury: Anna Sałek, tel.: (032) 31 74 300 wew 106

Kryterium oceny ofert:

Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do rozpatrywania jeżeli:

a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ

b) rodzaj, ilość i treść złożonych dokumentów potwierdza, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ

c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium:

 cena – 100%

Zastosowany zostanie wzór do obliczenia punktowego: 

 Cena najtańszej oferty brutto

Ilość punktów = -------------------------------------- x 100

 Cena badanej oferty brutto 

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczonych wg podanego wyżej wzoru.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

 

Informacje uzupełniające:

Świadczenie usług kominiarskich w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach mieszkalnych oraz w wolnostojących lokalach użytkowych zarządzanych przez MZGK w Mysłowicach. 

Usługi te polegać będą na:

a) czyszczeniu przewodów dymowych wg zał. nr 1.1, 1.2

b) czyszczeniu przewodów spalinowych wg zał. Nr 1.1, 1.2

c) czyszczeniu przewodów wentylacyjnych wg zał. nr 1.1, 1.2

d)kontroli przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych oraz ich prawidłowości podłączenia w lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz w wolnostojących lokalach użytkowych wg zał. nr 1.1, 1.2

e) wydawaniu opinii kominiarskich,

f) wydawaniu zaświadczeń o dokonanych czyszczeniach nie później niż:
- do 15 dnia po upływie kwartału dla czyszczeń przewodów dymowych,

 - do 15 dni po upływie półrocza dla czyszczeń przewodów spalinowych,

 - do 15 lutego dla czyszczeń przewodów wentylacyjnych

 W/w zaświadczenia mogą być dostarczane wcześniej (na bieżąco).

g) określeniu lokalizacji i ilości drzwiczek czyszczakowych zakwalifikowanych do wymiany,

h) określenie lokalizacji, rodzaju i ilości nasad kominowych na przewodach spalinowych, dymowych, i wentylacyjnych,

i) określenie lokalizacji i ilości kominów przeznaczonych do przemurowania lub napraw tynków.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ustawy PZP dotyczące:

 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
 przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
 wykonania zamówienia,

 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

5. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 Prawa zamówień publicznych:

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

7. Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
 potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Karta ofertowa - wypełniona i podpisana przez wykonawcę (zał. nr 4)

A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2).

A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2a)

B.W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, należy przedłożyć

B.1)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami– wg załącznika Nr 7.

Uwaga !!! Zamawiający wymaga potwierdzenia posiadania uprawnień mistrza w rzemiośle kominiarstwo, wystawione przez Izbę Rzemieślniczą – przynajmniej przez jedną osobę będącą wykonywać zamówienie. Wykonawca winien załączyć kserokopię potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:

C.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.3) niniejszej specyfikacji.

C.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

 

D. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

E. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

F. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

F.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. C składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

G. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

G.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

G.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. C dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

H.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

H.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty

H.3) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

H.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

H.5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

I. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania składani ofert.

Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

J. Informacja odnośnie art. 22 ust.2 ustawy Pzp:

Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50 % zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Inne postanowienia

 

a) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

b) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

c) Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

d) Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

e) Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Przedm. zamówienia zał.1.1
   przedm,zamówienia zał. nr 1.2
   Oświadczenia zał. nr 2 i 2a
   Spis zawartości oferty, Karta ofertowa, Karty tytułowe na koperty, Wukaz osób zał. nr 3,4,5,5a,7
   Wzór Umowy zał. nr 6
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 09:28,
09.12.2010 r.

godz. 08:38,
21.04.2011 r.

359

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl