Termin złożenia ofert: 12 sierpnia 2010 r. do godz. 10:00
Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiajacego pokój nr 12 lub sekretariat
Otwarcie ofert nastąpi dnia: 12 sierpnia 2010 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego pokój nr 30 (świetlica)
Kontakt w sprawie przedmiotu: Andrzej Kosiór, tel.: 608 478 437
Kontakt w sprawie procedury: Anna Sałek, tel.: (32) 317 43 00 w.106
Kryterium oceny ofert:
Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do rozpatrywania jeżeli: a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ b) rodzaj, ilość i treść złożonych dokumentów potwierdza, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium: cena – 100% Zastosowany zostanie wzór do obliczenia punktowego: Cena najtańszej oferty brutto Ilość punktów = -------------------------------------- x 100 Cena badanej oferty brutto Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczonych wg podanego wyżej wzoru. W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
Informacje uzupełniające:
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa węgla” Rodzaj zamówienia: Dostawa (art. 6 ust. 2 ustawy Pzp). kod wg Wspólnego Słownika Zamówień – 09111210-5 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień – węgiel kamienny DOSTAWA: 1. węgiel w sortymencie kostka w łącznej ilości 230 ton do kotłowni znajdujących się w: Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 14 (170 ton) – miejsce dostawy Mysłowice, ul. Krakowska 14, Mysłowicach przy ul. Powstańców 9 (60 ton) – miejsce dostawy Mysłowice, ul. Powstańców 9, 2. węgiel w sortymencie ekogroszek, groszek II w łącznej ilości 30 ton do kotłowni znajdującej się w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianego węgla do rzeczywistego zapotrzebowania bez żadnych konsekwencji finansowych. Wykonawcy nie przysługują względem Kupującego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości zamówionego węgla. Oferent zobowiązuje się dostarczyć węgiel do wskazanej przez zamawiającego kotłowni każdorazowo po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego, w terminie dwóch dni od daty widniejącej na zamówieniu. Parametry techniczne węgla-kostki: wartość opałowa 28 000 kJ/kg zawartość popiołu 5 % zawartość siarki 0,6 % Parametry techniczne węgla-ekogroszek, groszek II wartość opałowa min 26 000 kJ/kg zawartość popiołu 5 % zawartość siarki 0,6 % Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych dostarczonego węgla, jeżeli zmiana podyktowana jest wzrostem lub obniżką cen węgla przez producenta i jest niezależna od Sprzedającego. Zmiana cen jednostkowych nie może być dokonywana częściej niż raz w miesiącu. Propozycję nowej ceny jednostkowej węgla Sprzedający przedstawia Kupującemu na piśmie. W terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Sprzedającego, Strony podejmują próby uzgodnienia nowej ceny jednostkowej węgla. Zasady określone powyżej znajdują odpowiednie zastosowanie w przypadku obniżki cen węgla. Ostateczna wartość udzielonego zamówienia publicznego (umowy) nie może przekroczyć zaoferowanej przez wykonawcę ceny całkowitej w złotych brutto. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego węgla, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2 .Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej. Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 maja 2011r według potrzeb zamawiającego. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 Prawa zamówień publicznych: 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 7. Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do rozpatrywania jeżeli: a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ b) rodzaj, ilość i treść złożonych dokumentów potwierdza, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium: cena – 100% Zastosowany zostanie wzór do obliczenia punktowego: Cena najtańszej oferty brutto Ilość punktów = -------------------------------------- x 100 Cena badanej oferty brutto Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczonych wg podanego wyżej wzoru. W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert 1) Oferty należy składać do dnia 12.08.2010r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat. 2) Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.08.2010r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica).Otwarcie ofert jest jawne. 3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny ogłaszane będą osobom obecnym. 5) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 3) i 4) zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym przy otwarciu, jednak wyłącznie na ich wniosek. Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 1109.2010r. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami Zgodnie z art. 27. ust. 1. w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza przekazywania w/w dokumentów drogą elektroniczną. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego wykonawców. Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ warunków zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie, w art. 38 ust. 1 do 2. Pytania i prośby o wyjaśnienia mogą być przesyłane faksem, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia ich pismem wysłanym na adres zamawiającego. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1) Andrzej Kosiór, tel. (032) 317 43 00 wew. 118 lub 608 478 437 – w sprawie przedmiotu zamówienia 2) mgr Anna Sałek, tel. (32) 317 43 00 w.106 – w/s procedury zamówienia.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Oświadczenia zał nr 1 i 1a
Karta ofertowa, karty tytułowe na koperty, spis zawartości oferty zał. nr 2,3,3a,4
Wzór umowy zał nr 5
|