www.bip.gov.pl Serwis miejski
 Użytkownik: Gość - Zaloguj Dziś wtorek, 29 grudnia 2015 r. 
MZGK Mysłowice › menu podmiotowe › Archiwum zamówień 2010 Odsłon [razem/dział]: 532847/
 › MENU PODMIOTOWE
INFORMACJE OGÓLNE
AKTY PRAWNE
ORGANIZACJA
ZADANIA I UPRAWNIENIA
FINANSE
PRACA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE-WYJAŚNIENIA
WYNIKI POSTĘPOWANIA

Redaktor odpowiedzialny:
MZGK Mysłowice
tel.: (32) 317 43 00
e-mail: MZGK Mysłowice

Archiwum zamówień 2010

Ogłoszenie o przetargu nr 1/2010
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Mysłowice Partyzantów 21

ogłasza

przetarg nieograniczony
na realizację zadania:

Sukcesywna dostawa paliwa ON do pojazdów mechanicznych i urządzeń spalinowych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do 31.12.2010r., według potrzeb zamawiającego.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Specyfikcję istotnych warunków zamówienia można odebrać
w na stronie internetowej MZGK lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Termin złożenia ofert: 20 stycznia 2010 r. do godz. 10:00

Miejsce złożenia ofert: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat.

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 20 stycznia 2010 r. o godz. 10:15
w w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica).

Kontakt w sprawie przedmiotu: inż. Krzysztof Korczyński, tel.: (032) 317 43 00 wew. 122

Kontakt w sprawie procedury: mgr Anna Sałek, tel.: (32) 317 43 00 wew.106

Kryterium oceny ofert:

Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do rozpatrywania jeżeli:

a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ

b) rodzaj, ilość i treść złożonych dokumentów potwierdza, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą SIWZ

c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie kryterium:

 cena – 100%

Zastosowany zostanie wzór do obliczenia punktowego: 

 Cena najtańszej oferty brutto

Ilość punktów = -------------------------------------- x 100

 Cena badanej oferty brutto 

Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczonych wg podanego wyżej wzoru.

W zawiązku z tym, iż jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty jest zaproponowana przez wykonawcę cena, to gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

Informacje uzupełniające:

Przedmiotem zamówienia jest:

 kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

olej napędowy – 09134100-8

Rodzaj zamówienia: dostawa

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa ON do pojazdów mechanicznych i urządzeń spalinowych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, tj.: oleju napędowego ON wg PN-EN 590:2005 w szacowanej ilości 34 000 L (dm3)

Dostawa będzie realizowana bezgotówkowo na stacjach paliw wykonawcy znajdujących się na terenie całego kraju. Przynajmniej jedna stacja Wykonawcy winna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Mysłowice oraz w stolicy każdego województwa.

Odbiór paliwa następował będzie u wykonawcy bezpośrednio do baków pojazdów mechanicznych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej lub do odpowiednich zbiorników w celu napełnienia baków urządzeń spalinowych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia szacowanej ilości dostaw bez podania przyczyn, a wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej paliwa, spowodowaną zmianą ceny przez producenta paliw o których wykonawca zawiadamia każdorazowo zamawiającego poprzez zamieszczenie aktualnych cen w miejscu do tego przeznaczonym ogólnie dostępnym, na terenie swojej stacji benzynowej.

Jednak ostateczna wartość udzielonego zamówienia publicznego (umowy) nie może przekroczyć zaoferowanej przez wykonawcę ceny całkowitej w złotych brutto.

Strony dopuszczają zmianę pojazdów Zamawiającego uprawnionych do tankowania paliwa oraz zmianę pracowników Zamawiającego upoważnionych do zakupu paliwa na podstawie zawartej umowy.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2010r według potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia szacowanej ilości dostawy paliwa ON bez podania przyczyn, a wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

 

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty”.

Warunkiem koniecznym udziału w postępowaniu odnoszącym się do właściwości wykonawcy jest posiadanie przez wykonawcę stacji paliwowych, na których prowadzona jest sprzedaż paliwa ON, w tym przynajmniej jedną czynną od momentu otwarcia zakładu pracy Zamawiającego do godz. 21:00 cały rok w granicach administracyjnych miasta Mysłowice oraz w stolicy każdego województwa.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w punkcie „Wymagane oświadczenia” i „Wymagane dokumenty” zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: „Spełnia” – „Nie spełnia”.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu.

Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Zgodnie z art. 89, w ściśle określonych przypadkach, zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę. Z tytułu odrzucenia oferty wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1) Oferty należy składać do dnia 20.01.2010r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12 lub sekretariat.

2) Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.01.2010r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 30 (świetlica).Otwarcie ofert jest jawne.

3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4) Firmy (nazwy) i adresy wykonawców, których oferty zostaną otwarte oraz zaproponowane ceny ogłaszane będą osobom obecnym.

5) Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 3) i 4) zostaną niezwłocznie przekazane wykonawcom nieobecnym przy otwarciu, jednak wyłącznie na ich wniosek.

 Wymagany termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 28.02.2010r.

 

 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej oraz oferty wariantowej.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

 Wymagane oświadczenia

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (załącznik nr 1 lub 1a), że może ubiegać się o udzielenie mu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz oświadczenie (załącznik nr 2), że posiada stacje paliwowe, na których prowadzona jest sprzedaż paliwa ON, w tym przynajmniej jedną czynną od momentu otwarcia zakładu pracy Zamawiającego do godz. 21:00 przez cały rok w granicach administracyjnych miasta Mysłowice oraz w stolicy każdego województwa.

 

 Wymagane dokumenty

 Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, mianowicie:

koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj.: ważna na dzień otwarcia ofert koncesja na obrót paliwami, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 Pozostałe wymagane dokumenty

a) Karta ofertowa (wg zał. nr 6)

 b) Wykaz punktów sprzedaży paliwa ON

 Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

Zgodnie z art. 27. ust. 1. w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza przekazywania w/w dokumentów drogą elektroniczną.

Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego wykonawców. Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ warunków zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie, w art. 38 ust. 1 do 2. Pytania i prośby o wyjaśnienia mogą być przesyłane faksem, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia ich pismem wysłanym na adres zamawiającego. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:

1) inż. Krzysztof Korczyński, tel. (032) 317 43 00 wew. 122 lub 0 608 472 085 –
 w sprawie przedmiotu zamówienia

2) mgr Anna Sałek, tel. (32) 317 43 00 wew.106 – w/s procedury zamówienia.

W postępowaniu protestacyjnym Zamawiający dopuszcza wyłącznie formę pisemną.

 



Pliki do pobrania:
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
   Oświadczenia zał.nr 1 lub 1a i 2, Karty tytułowe na koperty zał. nr 3 i 3a, Spis zawartości oferty zał. nr 4, Karta ofertowa zał. nr 6
   Wzór umowy zał. nr 5
 


Metryczka informacji

Data wpisu

Ostatnia zmiana

Odwiedzin

Opublikował(a)

Odp. za treść

godz. 13:03,
12.01.2010 r.

godz. 08:35,
21.04.2011 r.

425

Anna Sałek

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice
tel. (32) 317 43 00; faks: (32) 222 58 62; e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl