1. Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie Staż pracy minimum 10 lat, w tym co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku
kierowniczym Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wykształcenie wyższe
2. Wymagania dodatkowe: Znajomość przepisów prawa budowlanego, przepisów prawa o zamówieniach publicznych,
o samorządzie gminnym i powiatowym, o ochronie praw lokatorów oraz kodeksu postępowania
administracyjnego Doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim Umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy oraz zdolność
analitycznego myślenia
3. Zakres podstawowych obowiązków na stanowisku: Kompleksowa obsługa techniczna i eksploatacyjna administrowanych budynków w
zasobach gminy Mysłowice Kontrola i nadzór nad przeglądami technicznymi oraz dokumentacją techniczną Przygotowanie rzeczowo-finansowych planów remontowych budynków w zasobach
komunalnych Nadzór nad zawieraniem umów i windykacją należności Nadzór nad firmami zewnętrznymi wykonującymi usługi zlecone Nadzór nad pracą podległych komórek. organizacyjnych Koordynacja działań Administracji Budynków Mieszkalnych w terenie Ustalanie zakresów czynności dla bezpośrednio podległych pracowników
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys (CV) uwzględniający zwłaszcza szczegółowy przebieg pracy zawodowej Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie List motywacyjny Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
W liście motywacyjnym należy zawrzeć klauzulę o treści:„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ) ” 5. Informacje dodatkowe: Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko urzędnicze: Zastępcy Dyrektora w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach” w terminie do dnia 26 czerwca 2015 r. na adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, tj. w poniedziałek w godz. 700 do 1600, od wtorku do czwartku od godz. 700 do 1500, w piątek od godz. 700 do 1400,
Uwaga: Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną za pośrednictwem urzędu pocztowego po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze do ich złożenia, nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie i miejscu następnego etapu naboru. Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.mzgk.myslowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach (I piętro). Z osobą wyłonioną w tym naborze zostanie zawarta umowa na czas określony, a po jej zakończeniu dopuszcza się możliwość zawarcia kolejnej umowy o pracę na tym samym stanowisku. Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone Mysłowice, dnia 12.06.2015 r.
|