Załącznik
Nr 1
do
Zarządzenia Nr 28/2012
Dyrektora
MZGK z dnia 06.12.2012r.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej
w
Mysłowicach, ul. Partyzantów 21
OGŁASZA
NABÓR OTWARTY I KONKURENCYJNY
NA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Główny
Specjalista ds. utrzymania majątku i kosztorysowania
(nazwa
stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne:
1.
Wykształcenie (charakter lub typ szkoły): wyższe magisterskie.
2.
Preferowane wykształcenie: średnie lub wyższe budowlane lub licencja
zarządcy nieruchomości.
3.
Doświadczenie zawodowe:
-
udokumentowane świadectwami pracy, bądź zaświadczeniami o
zatrudnieniu,
-
minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w budownictwie lub
zarządzaniu nieruchomościami,
-
3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym,
-
udokumentowana znajomość kosztorysowania robót budowlanych.
4.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych.
5.
Kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo: przeciwko
mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji
państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności
dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.
2.
Wymagania dodatkowe:
1.
Znajomość przepisów obowiązujących ustaw: Prawo budowlane, Prawo
zamówień publicznych, O ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, O samorządzie gminnym i
powiatowym.
2.
Biegła obsługa komputera w środowisku Windows, MS Office (Word,
Exel).
3.
Predyspozycje: odpowiedzialność, dyspozycyjność, rzetelność,
dokładność, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia.
3.
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1.
Prowadzenie ewidencji nieruchomości przekazanych przez gminę w
administrowanie,
2.
Bieżące i prawidłowe prowadzenie książek obiektów, zgodnie z
przepisami wynikającymi z prawa budowlanego,
3.
Udział w przygotowaniu procedur uzyskiwania pozwoleń na budowę i na
rozbiórkę oraz zgłaszania robót budowlanych.
4.
Planowanie i przygotowanie obowiązkowych przeglądów i kontroli stanu
technicznego budynków.
5.
Samodzielne sporządzanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i
powykonawczych, weryfikacja kosztorysów firm wykonawczych.
6.
Udział w przygotowywaniu zamówień publicznych na dostawy i usługi
budowlane.
7.
Udział w komisjach przetargowych na dostawy i roboty budowlane.
4.
Wymagane dokumenty:
a.
Oferta z wnioskiem o zatrudnienie.
b.
List motywacyjny.
c.
Kwestionariusz osobowy – wzór dostępny na stronach
internetowych.
d.
CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
e.
Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
f.
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z
pełni praw publicznych.
g.
Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, bądź
zaświadczenie o zatrudnieniu z obecnego miejsca pracy.
h.
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie MZGK –
I piętro,
Pokój
15 lub na adres MZGK 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21 z
dopiskiem:
„Oferta
pracy- Główny Specjalista ds. utrzymania majątku i kosztorysowania ”.
Termin
składania dokumentów do dnia 24.12.2012r.
Aplikacje,
które wpłyną do MZGK po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Kandydaci
spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną
zaproszeni telefonicznie na rozmowy kwalifikacyjne. Informacja o
wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej MZGK w Mysłowicach oraz na tablicy
informacyjnej MZGK przy ul. Partyzantów 21.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z
uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być
opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z
późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r o pracownikach
samorządowych (Dz. U. 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.).
|