1.Wymagania niezbędne: a) Studia wyższe techniczne lub ekonomiczne (kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia budownictwa, zarządzanie nieruchomościami i pokrewne) z uprawnieniami przydatnymi w gospodarce zasobem mieszkaniowym, np. nadzór w budownictwie, projektowanie, licencja zarządzania nieruchomościami. b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, c) Osoba nie może być prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) Minimalnie 7 letni staż pracy w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym.
2.Wymagania dodatkowe: a) Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami, b) Znajomość zagadnień z zakresu utrzymania substancji mieszkaniowej w należytym stanie technicznym i eksploatacyjnym, c) Samodzielność i dobra organizacja pracy, d) Umiejętność kierowania zespołem ludzkim, e) Dyspozycyjność, f) Umiejętność obsługi komputera, g) Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, o ochronie praw lokatorów, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) Kompleksowa obsługa techniczna i eksploatacyjna administrowanych lokali i budynków, nadzór nad własnymi siłami remontowo – budowlanymi, b) Kontrola przeglądów technicznych, nadzór nad dokumentacją techniczną, c) Przygotowywanie rzeczowo-finansowych planów remontowych mieszkań i budynków komunalnych, d) Nadzór nad firmami zewnętrznymi wykonującymi usługi zlecone.
4.Wymagane dokumenty aplikacyjne : a) życiorys – Curriculum Vitae, b) list motywacyjny, c) kserokopie świadectw pracy lub referencje z prowadzonej działalności, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, e) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, f) orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywanej pracy, g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, i) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie MZGK – I piętro, pokój 15 lub na adres MZGK 41 – 400 Mysłowice ul. Partyzantów 21 z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko : Zastępcy Dyrektora Termin składania dokumentów do dnia 27.05.2011r do godz 15.00 . Aplikacje, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz U. z 2002 Nr 101,poz.926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r o pracownikach samorządowych (Dz.U. Dz 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.).
|