| 
			 1.Wymagania niezbędne:  a) Studia wyższe techniczne lub ekonomiczne (kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia budownictwa, zarządzanie nieruchomościami i pokrewne) z uprawnieniami przydatnymi w gospodarce zasobem mieszkaniowym, np. nadzór w budownictwie, projektowanie, licencja zarządzania nieruchomościami.  b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,  c) Osoba nie może być prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,  d) Minimalnie 7 letni staż pracy w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym.  
 2.Wymagania dodatkowe:  a) Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami,  b) Znajomość zagadnień z zakresu utrzymania substancji mieszkaniowej w należytym stanie technicznym i eksploatacyjnym,  c) Samodzielność i dobra organizacja pracy,  d) Umiejętność kierowania zespołem ludzkim,  e) Dyspozycyjność,  f) Umiejętność obsługi komputera,  g) Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, o ochronie praw lokatorów, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych.  
 3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) Kompleksowa obsługa techniczna i eksploatacyjna administrowanych lokali i budynków, nadzór nad własnymi siłami remontowo – budowlanymi,  b) Kontrola przeglądów technicznych, nadzór nad dokumentacją techniczną,  c) Przygotowywanie rzeczowo-finansowych planów remontowych mieszkań i budynków komunalnych,  d) Nadzór nad firmami zewnętrznymi wykonującymi usługi zlecone.  
 4.Wymagane dokumenty aplikacyjne :  a) życiorys – Curriculum Vitae,  b) list motywacyjny,  c) kserokopie świadectw pracy lub referencje z prowadzonej działalności,  d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,  e) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,  f) orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywanej pracy,  g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,  h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,  i) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.  
 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie MZGK – I piętro, pokój 15 lub na adres MZGK 41 – 400 Mysłowice ul. Partyzantów 21 z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko : Zastępcy Dyrektora Termin składania dokumentów do dnia 27.05.2011r do godz 15.00 . Aplikacje, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej.  Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz U. z 2002 Nr 101,poz.926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r o pracownikach samorządowych (Dz.U. Dz 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.).  
		 |