kontrast
A+ A-
Strona Urzędu Miasta Mikołów: mikolow.eu
 > Ogłoszenia o naborze

Ogłoszenia o naborze

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracownik
socjalny – 1/1 etat, umowa na zastępstwo od
01.07.2016r. w Miejskim Ośrodku Pomocy
Społecznej w Mikołowie

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko pracownik socjalny – 1/1 etat, umowa na zastępstwo od 01.07.2016r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie przy ul. Kolejowej 2

I. Wymagania:

A. Niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
3. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. Posiadać wykształcenia zgodnego z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t.j.Dz.U.2015.163 z późn. zm.).
Powołując się na w/w przepis na stanowisko pracownika socjalnego może ubiegać się osoba spełniająca co najmniej jeden z podanych poniżej warunków:
- posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna,
- do 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
Szczegółowy opis specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego dla osób które ukończyły studia wyższe na jednym z kierunków określonych w art. 116 ust. 1 pkt. 3 ustawy o pomocy społecznej określa Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2008 r. w sprawie specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego realizowanej w szkołach wyższych (Dz.U.2008.27.158);
5. Znajomość przepisów prawa niezbędnych do pracy na w/w stanowisku, a w szczególności ustaw: o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie wraz z aktami wykonawczymi, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Postępowania Administracyjnego.

B. Dodatkowe
1. Wysoka kultura osobista, umiejętność podejmowania decyzji, zdolność i otwartość na komunikowanie się, poczucie odpowiedzialności, umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym,
2. Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
3. Umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami, samodzielności w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
4. Umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z klientem;
5. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
6. Znajomość programu POMOST.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Koordynowanie zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz obsługa rodzin objętych procedurą Niebieska Karta;
2. Rozpoznawanie i ustalanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
3. Sporządzanie wywiadu środowiskowego;
4. Wykonywanie czynności związanych z realizacją kontraktu socjalnego;
5. Świadczenie pracy socjalnej w środowisku zmierzającej do poprawy sytuacji osób i rodzin wymagających pomocy;
6. Współdziałanie z organizacjami społecznymi i pozarządowymi;
7. Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji wymaganej do przyznania świadczenia z pomocy społecznej.

III. Warunki pracy:
1. W wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa na zastępstwo od dnia 01.07.2016r;
2. Wymiar czasu pracy: 1 etat;
3. Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie; teren gminy Mikołów;
4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
5. Praca przy monitorze ekranowym oraz w terenie.

IV. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV);
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (m.in. świadectwa, dyplomy) - w przypadku osób z kwalifikacjami wymienionymi w art.116 ust. 1 pkt. 3 ustawy o pomocy społecznej należy dołączyć kopię suplementu dyplomu ukończenia studiów wyższych lub kopię wykazu przedmiotów wraz z godzinami z indeksu;
4. Kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia);
5. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
6. Inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej;
7. Własnoręcznie podpisane oświadczenia:
- stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.


V. Dodatkowe informacje:
1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697;
2. Aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta pracy na stanowisko pracownika socjalnego” w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 pok. 102 w terminie od 11.05.2016r. do 24.05.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do MOPS;
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i CV (życiorys) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 z późn. zm.);

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu kwietniu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, w rozumienie przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 kw123.pdf

Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2016-05-11 14:28:00.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora
do spraw kadr i płac– 1/2 etatu, umowa na
zastępstwo w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
w Mikołowie

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko podinspektora do spraw kadr i płac– 1/2 etatu, umowa na zastępstwo w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2.

1. Wymagania:

A. Niezbędne:

obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
wykształcenie wyższe;
wykształcenie średnie - co najmniej dwuletni staż pracy;
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
znajomość prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych niezbędnych przepisów wymaganych na stanowisku pracy;
znajomość pakietu biurowego MS Office i Open Office;
znajomość programu PŁATNIK;
znajomość programu e-PFRON.
B. Dodatkowe:

znajomość programu kadrowo – płacowego AGEMA HR;
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie kadr i płac;
odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność;
umiejętność organizacji pracy, samodzielność, operatywność.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

prowadzenie spraw pracowniczych i dokumentacji w tych sprawach, w tym między innymi przygotowywanie kompletnych materiałów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacji osobowej wchodzącej w skład akt osobowych;
prowadzenie rozliczeń z pracownikami z tytułu zawartego stosunku pracy oraz ich uprawnień pracowniczych w świetle obowiązujących przepisów (naliczanie wynagrodzeń, nagród, odpraw, ekwiwalentów);
rozliczenie umów cywilno-prawnych
organizacja szkoleń dla pracowników MOPS;
opracowywanie dokumentacji w celach rentowych i emerytalnych pracowników;
rozliczanie PFRON;
rozliczanie środków na Fundusz Socjalny;
prowadzenie spraw związanych z BHP;
prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi, odzieżą ochronną, pracowniczymi książeczkami zdrowia, szkoleniami, z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników MOPS;
współpraca z bankiem, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami;
opracowywanie projektów statutu, uchwał, regulaminów, zarządzeń kierownika, projektów umów oraz bieżąca ich aktualizacja;
sporządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zleconych do wykonania doraźnie przez GUS i jednostki nadrzędne.

3. Warunki pracy:

w wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa na zastępstwo;
wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2.
obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
praca przy monitorze ekranowym;
4. Wymagane dokumenty:

życiorys (CV);
list motywacyjny;
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (m.in. świadectwa, dyplomy);
kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia);
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej;
własnoręcznie podpisane oświadczenia:
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
5. Dodatkowe informacje:

dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697;
aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta pracy na stanowisko podinspektora ds. kadr i płac” w pokoju Nr 102 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 w terminie od 27.04.2016r. do 09.05.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do MOPS;
wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (życiorys) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2015r. poz. 2135 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202.z późń. zm.);
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi powyższe wymogi. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby ubiegające się o pracę na stanowisku inspektora ds. kadr i płac zostaną poinformowane telefonicznie;
6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu marcu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS Mikołów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 Kwestionariusz

Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2016-04-27 09:25:28.
Ogłoszenie o naborze na 3 wolne stanowiska
urzędnicze - inspektor w Miejskim Ośrodku
Pomocy Społecznej

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na 3 wolne stanowiska urzędnicze -  inspektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2.
1. Wymagania:
A. Niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie wyższe - co najmniej dwuletni staż pracy;
4. wykształcenie średnie - co najmniej czteroletni staż pracy;
5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. nieposzlakowana opinia;
7. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych niezbędnych ustaw wymaganych na stanowisku pracy;
8. znajomość pakietu biurowego MS Office i Open Office;
B. Dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
2. odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność;
3. umiejętność organizacji pracy, samodzielność, operatywność;
4. odporność na stres.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. udzielanie informacji o przysługujących świadczeniach wszystkim osobom zainteresowanym przyznaniem świadczeń;
2. przyjmowanie wniosków w sprawie przyznawania świadczeń;
3. sprawdzanie prawidłowości wypełnionego wniosku oraz załączonych do niego dokumentów;
4. gromadzenie i przetwarzanie, w zakresie określonych w ustawie, danych osobowych wnioskodawców i członków ich rodzin;
5. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu przyznawanych świadczeń;
6. wykonywanie czynności technicznych związanych z realizacją świadczeń , w tym sporządzanie list wypłat przyznawanych świadczeń;
7. prowadzenie rejestrów;
8. współpraca z innymi organami w zakresie realizacji wykonywanych zadań;
9. przygotowywanie informacji i sprawozdań z wykonanej pracy.
3. Warunki pracy:
1. w wyniku naboru zostaną zatrudnione 3 osoby - umowa na czas określony;
2. wymiar czasu pracy: 1 osoba -1 etat
3. miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2.
4. obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
5. praca przy monitorze ekranowym;
6. konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 oraz art. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz. 1202 ).
4. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV);
2. list motywacyjny;
3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy);
4. kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe;
5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
6. inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej;
7. własnoręcznie podpisane oświadczenia:
o o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
o stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
5. Dodatkowe informacje:
1. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697;
2. aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta pracy na stanowisko inspektora” w pokoju Nr 102 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 w terminie od 17.02.2016r. do 02.03.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do MOPS;
3. wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (życiorys) oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014r. poz. 1182 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202.);
4. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi powyższe wymogi. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby ubiegające się o pracę na stanowisku inspektora zostaną poinformowane telefonicznie;
6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu styczniu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS Mikołów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 kw.pdf

Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2016-02-16 15:23:09 | Data modyfikacji: 2016-02-18 09:52:29.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora do
spraw kadr w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
w Mikołowie

 

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko inspektora do spraw kadr i płac– 3/4 etatu w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2.

1. Wymagania:

A. Niezbędne:

obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
wykształcenie wyższe - co najmniej dwuletni staż pracy;
wykształcenie średnie - co najmniej czteroletni staż pracy;
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
znajomość prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych niezbędnych ustaw wymaganych na stanowisku pracy;
znajomość pakietu biurowego MS Office i Open Office;
znajomość programu PŁATNIK;
znajomość programu e-PFRON.

B. Dodatkowe:

znajomość programu kadrowo – płacowego AGEMA HR;
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora ds. kadr i płac;
odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność;
umiejętność organizacji pracy, samodzielność, operatywność.

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

prowadzenie spraw pracowniczych i dokumentacji w tych sprawach, w tym między innymi przygotowywanie kompletnych materiałów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacji osobowej wchodzącej w skład akt osobowych;
prowadzenie rozliczeń z pracownikami z tytułu zawartego stosunku pracy oraz ich uprawnień pracowniczych w świetle obowiązujących przepisów (naliczanie wynagrodzeń, nagród, odpraw, ekwiwalentów);
rozliczenie umów cywilno-prawnych
organizacja szkoleń dla pracowników MOPS;
opracowywanie dokumentacji w celach rentowych i emerytalnych pracowników;
rozliczanie PFRON;
rozliczanie środków na Fundusz Socjalny;
prowadzenie spraw związanych z BHP;
prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi, odzieżą ochronną, pracowniczymi książeczkami zdrowia, szkoleniami, z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników MOPS;
współpraca z bankiem, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami;
opracowywanie projektów statutu, uchwał, regulaminów, zarządzeń kierownika, projektów umów oraz bieżąca ich aktualizacja;
sporządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zleconych do wykonania doraźnie przez GUS i jednostki nadrzędne.

3. Warunki pracy:

w wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa na czas określony;
wymiar czasu pracy: 3/4 etatu
miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2.
obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
praca przy monitorze ekranowym;
konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 oraz art. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz. 1202 ).

4. Wymagane dokumenty:

życiorys (CV);
list motywacyjny;
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy);
kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe;
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej;
własnoręcznie podpisane oświadczenia:
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

5. Dodatkowe informacje:

dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697;
aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta pracy na stanowisko inspektora ds. kadr i płac” w pokoju Nr 102 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 w terminie od 05.01.2016r. do 18.01.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do MOPS;
wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (życiorys) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014r. poz. 1182 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202.);
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi powyższe wymogi. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby ubiegające się o pracę na stanowisku inspektora ds. kadr i płac zostaną poinformowane telefonicznie;

6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu grudniu 2015 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS Mikołów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2016-01-05 13:57:41 | Data modyfikacji: 2016-02-16 15:24:05.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta
rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w
Mikołowie

 

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny.

Asystentem rodziny może być osoba, która:

 

posiada:

a) obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych;
b) wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna

lub

c) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust.3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz.U. z 2011r. Nr 149 poz. 887 ze zm.) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną

lub

d) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

1) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
2) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na realizowanie powierzonych w ramach umowy zadań;
5) posiada dobrą znajomość przepisów prawa z zakresu : wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii, prawa pracy, prawa rodzinnego.

Ponadto od kandydata na stanowisko asystenta rodziny, w związku z zadaniami które będą mu powierzone oczekuje się znajomości przepisów prawnych oraz cech takich jak:

1) wysoka kultura osobista,
2) umiejętność podejmowania decyzji,
3) zdolność i otwartość na komunikowanie się,
4) poczucie odpowiedzialności.
5) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
6) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym,
7) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
8)znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
9)samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
10) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
11) kreatywność, odporność na stres.

3. Główne zadania asystenta rodziny reguluje Art. 15. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz.U. z 2011r. Nr 149 poz. 887 ze zm.) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

4. Wymagane dokumenty

życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem wykształcenia i przebiegu pracy zawodowej;
list motywacyjny;
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy);
kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe;
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu);
inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej;
własnoręcznie podpisane oświadczenia (w załączeniu):

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

- stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

- że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;

5. Dodatkowe informacje:

praca asystenta będzie wykonywana w ramach umowy zlecenie;
praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona, a ponadto asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę Mikołów;
wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (życiorys) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta na stanowisko asystenta rodziny” w pokoju Nr 102 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 w nieprzekraczalnym terminie do 9 stycznia 2015 roku. w godzinach od 7.30 do 15.30 - oferty, które wpłyną po wskazanym terminie (decyduje data wpłynięcia do siedziby jednostki) lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane;
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i jej wyniku osoby ubiegające się o zatrudnienie na stanowisku asystenta rodziny zostaną poinformowane telefonicznie – Kierownik MOPS zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 668 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.

 

oświadczenia.pdf

 kwestionariusz.pdf

Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2014-12-30 15:14:37 | Data modyfikacji: 2014-12-30 15:15:32.

Zobacz:
 Ogłoszenia o naborze .  Informacja o wyniku naboru . 
Data wprowadzenia: 2014-12-30 15:14:37
Data modyfikacji: 2014-12-30 15:15:32
Opublikowane przez: Janina Ryguła
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Jednostki Organizacyjne
ul. Rynek 16
43-190 Mikołów
Burmistrz Miasta
dr n. farm. Stanisław Piechula
Kontakt:
Tel: (32) 324 85 00
Fax: (32) 324 84 00
e-mail: um@mikolow.eu