Ogłoszenia o naborze
Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracownik socjalny – 1/1 etat, umowa na zastępstwo od 01.07.2016r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko pracownik socjalny – 1/1 etat, umowa na zastępstwo od 01.07.2016r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie przy ul. Kolejowej 2 I. Wymagania: A. Niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach B. Dodatkowe II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: III. Warunki pracy: IV. Wymagane dokumenty:
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych |
Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora do spraw kadr i płac– 1/2 etatu, umowa na zastępstwo w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko podinspektora do spraw kadr i płac– 1/2 etatu, umowa na zastępstwo w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2. 1. Wymagania: A. Niezbędne: obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; znajomość programu kadrowo – płacowego AGEMA HR; prowadzenie spraw pracowniczych i dokumentacji w tych sprawach, w tym między innymi przygotowywanie kompletnych materiałów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacji osobowej wchodzącej w skład akt osobowych; 3. Warunki pracy: w wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa na zastępstwo; życiorys (CV); dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697; |
Ogłoszenie o naborze na 3 wolne stanowiska urzędnicze - inspektor w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na 3 wolne stanowiska urzędnicze - inspektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2. |
Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora do spraw kadr w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko inspektora do spraw kadr i płac– 3/4 etatu w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2. 1. Wymagania: A. Niezbędne: obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; B. Dodatkowe: znajomość programu kadrowo – płacowego AGEMA HR; 2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: prowadzenie spraw pracowniczych i dokumentacji w tych sprawach, w tym między innymi przygotowywanie kompletnych materiałów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacji osobowej wchodzącej w skład akt osobowych; 3. Warunki pracy: w wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa na czas określony; 4. Wymagane dokumenty: życiorys (CV); 5. Dodatkowe informacje: dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697; 6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: |
Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny. Asystentem rodziny może być osoba, która:
posiada: a) obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych; lub c) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust.3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz.U. z 2011r. Nr 149 poz. 887 ze zm.) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub d) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną; 1) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona; Ponadto od kandydata na stanowisko asystenta rodziny, w związku z zadaniami które będą mu powierzone oczekuje się znajomości przepisów prawnych oraz cech takich jak: 1) wysoka kultura osobista, 3. Główne zadania asystenta rodziny reguluje Art. 15. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz.U. z 2011r. Nr 149 poz. 887 ze zm.) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 4. Wymagane dokumenty życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem wykształcenia i przebiegu pracy zawodowej; - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; - stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona; 5. Dodatkowe informacje: praca asystenta będzie wykonywana w ramach umowy zlecenie; kwestionariusz.pdf |
Zobacz: |
Ogłoszenia o naborze . Informacja o wyniku naboru . |
Data modyfikacji: 2014-12-30 15:15:32
Opublikowane przez: Janina Ryguła