Herb Gminy Rudnik Biuletyn Informacji Publicznej
http://www.bip.gov.pl     gmina Rudnik    

 
Tytuł : Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 EURO na odbudowę drogi gminnej polegającej na przebudowie i remoncie nawierzchni oraz infrastruktury przydrożnej – rowów w miejscowości Szonowice ul. Obrońców Pokoju

PRZETARGI

GMINA RUDNIK UL.KOZIELSKA 1,

47-411 RUDNIK,

WOJ. ŚLĄSKIE, POWIAT RACIBORSKI

Tel. 032/4106421, 4106418, Faks.032/4106421 wew.123,

www: gmina-rudnik.pl

e-mail przetargi@gmina-rudnik.pl

.

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 EURO

na odbudowę drogi gminnej polegającej na przebudowie i remoncie nawierzchni oraz infrastruktury przydrożnej – rowów w miejscowości Szonowice ul. Obrońców Pokoju.

 

1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia  w cenie 20,00 zł można odebrać osobiście w Urzędzie Gminy   

Rudnik  przy ul. Kozielskiej 1 w pokoju nr 5  w godzinach od 7.00 – 15.00, a w środy od  9.00 – 17.00, lub za pobraniem pocztowym + koszty wysyłki na konto 77-84750006-2001-0000- 1283-0004 Bank Spółdzielczy Racibórz.

     Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

       - Norbert Parys     tel. 4106428 - w sprawie przedmiotu zamówienia.

       - Helena Kampik    tel. 4106428  wew. 107 mail  przetargi@gmina – rudnik.pl – w sprawie  procedury    

       przetargowej.

 

2. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na wykonaniu:  

Zad.1 Odbudowy drogi gminnej polegającej na przebudowie i remoncie nawierzchni oraz infrastruktury przydrożnej     

          – rowów w miejscowości Szonowice ul. Obrońców Pokoju.

 

         Zakres robót obejmuje:

  • wykonanie odcinka drogi z nawierzchnią asfaltową wraz z wykonaniem warstw podbudowy o powierzchni 790 m²,
  • wykonanie oznakowania i elementów zabezpieczających (bariery ochronne 12 mb),
  • wykonanie przepustów Ø 1000 w ilości 17mb,
  • umocnienie rowu na dł. 15 mb oraz jego odmulenie na dł. 160 mb,

 

Zad.2 Odbudowy drogi gminnej w miejscowości Szonowice ul. Obrońców Pokoju – (Etap II)  polegającym na

          powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni, remoncie odwodnienia.

          Zakres robót obejmuje:

a)       utrwalenie nawierzchni drogowej z masy mineralno asfaltowej o powierzchni  840m²,

b)       wykonanie kanalizacji deszczowej z rur Wipro  Ø 600 mm na długości  22 mb. i Ø 500 mm o długości 64 mb. wraz z wykonaniem studzienek rewizyjnych w ilości 4 szt.,

c)       umocnienie rowu na  długości 70 mb.

wg wspólnego Słownika  CPV- 45233140 

 

3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba zadań 2.

 

4. Nie dopuszcza się składanie oferty wariantowej.

 

5. Termin realizacji zamówienia wymagany –

Zad.1  9 tygodni -   licząc od daty podpisania umowy.

Zad.2  8  tygodni -   licząc od daty podpisania umowy.

 

6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  • spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  • spełniają wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia ww.  warunków nastąpi w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ.. 

      

7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

    Na zad. I  -  1.200,00 zł    słownie: jeden tysiąc dwieście złotych.

    Na zad. II  -   700,00 zł     słownie: siedemset złotych.

 

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  • Cena oferty  – 100 %

 

9. Miejsce i termin składania ofert.

   Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik ul. Kozielska 1 w    

   terminie do dnia  18.04.2005 r do godz.10.00.  z napisem:„Oferta przetargowa – odbudowa drogi gminnej w    

   miejscowości Szonowice ul. Obrońców  Pokoju”.

   W przypadku złożenia oferty częściowej, koperta powinna być dodatkowo oznaczona napisem:

     Dla zadania 1: Oferta częściowa – Zadanie nr 1,

     Dla zadania 2: Oferta częściowa  - Zadanie nr 2.

 

10. Otwarcie ofert odbędzie się dnia  18.04.2005r o godz.10.15 w Sali Narad I piętro.

 

11.Termin związania ofertą: 30 dni (licząc bieg terminu od upływu terminu składania ofert do  zawarcia umowy).

 


Zalaczniki:
Treść przetargu
Historia zmian:
L.p.CzynnoscAutor poprawkiData zmianyUwagi
1DodanieMaciej Olędzki2005-03-31 21:58:30 
Strona została odwiedzona 1022 razy


(c) 2015 - Urząd Gminy Rudnik