Zagrodno 52: Przebudowa drogi w m. Zagrodno dz. 599, 651
Numer ogłoszenia: 285488 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w m. Zagrodno dz. 599, 651.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi w m. Zagrodno dz. 599, 651; długość 311 m Zakres opracowania Opracowany projekt obejmuje przebudowę konstrukcji jezdni i zjazdów drogi gminnej o nawierzchni ulepszanej sposobem gospodarczym materiałami kamiennymi, wykonanie poboczy, wykonanie odwodnienia powierzchniowego, ustawianie oznakowania pionowego. A. Stan istniejący Droga posiada jezdnię o szerokości 3,0-4,0 m na całej długości. Droga o nawierzchni ulepszonej materiałem kamiennym. Pobocza gruntowe miejscami zawyżone, miejscami wypłukane, z różnymi spadkami poprzecznymi. Koleiny w jezdni. Oznakowanie- jeden znak. B. Stan projektowy Przewiduje się przebudowę konstrukcji jezdni, rowów i poboczy, regulację odwodnienia, ustawienie ostrzegawczego oznakowania pionowego drogowego, wykonanie elementów odwodnienia powierzchniowego. 1. Jezdnia, zjazdy a) Korytowanie jezdni na głębokość konstrukcji tj. 22 cm na włączeniach krańcowych. Korytowanie zjazdów na głębokość 22 cm na ½ długości - na włączeniach. b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża na całej powierzchni jezdni i zjazdów. c) Podbudowa grub. 15 cm z mieszanki bazaltowej 0-32 mm d) Ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm betonu asfaltowego 0-12 dla KR1 e) Skropienie międzywarstwowe asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 f) Ułożenie warstwy ścieralnej grubości 3 cm betonu asfaltowego 0-12 dla KR1 2. Odwodnienie. Ścieki a) Korytowanie na głębokość 25 cm. b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża. c) Warstwa odsączająca grub. 10 cm z piasku d) Ława betonowa B-15 grub. 15 cm e) Ściek z elementów betonowych 60x50x15 lub z kostki kamiennej wg planu. 3. Pobocza Wykonanie poboczy grub. ok. 15 cm z gruntu z korytowania pod ścieki. Szerokość 0,3 m- 0,75 m. Spadki poprzeczne 5% 4. Oznakowanie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Słupek stalowy ocynkowany Ø 60mm o długości umożliwiający zamontowanie znaku z dolną krawędzią na wysokości 2 m, zabetonowany w gruncie. Znaki odblaskowe 1 generacji - B-33 30 km/h mały. 5. Uzbrojenia terenu W pasie przebudowanej drogi istnieje sieć wodociągowa i telefoniczna. Zakres prac nie przewiduje ingerencji w te urządzenia, z wyjątkiem ewentualnej regulacji wysokości skrzynek zaworów wody. Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonanie robót ma być zgodne ze sztuką budowlaną oraz zaleceniami podanymi do stosowania w STWiORB. W celu wykonania zadania Wykonawca ma opracować projekt oznakowania na czas wykonywania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r ( Dz.U. Nr 177 z dnia 14.10.2003 r poz. 1729 ) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami. 2) Kosztorys ofertowy z podaniem stawek cenotwórczych. 3) Pełnomocnictwo w razie konieczności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie okresu realizacji Umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie, jeśli termin wykonania Umowy może nie być dotrzymany z jednej z następujących przyczyn: a) siły wyższej, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy, c) wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwszego terminu umownego wyniknie z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub niezależnych lub nie zawinionych przez Wykonawcę. Po otrzymaniu uzasadnienia Zamawiający sprawdzi w ciągu 7 dni jego zgodność z warunkami Umowy i jeśli nie będzie miał zastrzeżeń to zaakceptuje przedłużenie okresu realizacji Umowy. Przedłużenie okresu realizacji Umowy zostanie potwierdzone aneksem do Umowy. *6. Możliwość zmiany umowy została opisana w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagrodnie 59-516 Zagrodno 52 pok. nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie 59-516 Zagrodno 52 pok. nr 11 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie