Znak sprawy ZP/1/2004                                      Sosnowiec, dn. 10 sierpnia 2004

 

 

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.

 

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
PRZYCHODNIA REJONOWO-SPECJALISTYCZNA “MILOWICE"
41-203 , Sosnowiec , ul. Baczyńskiego 14,

tel. (0-32) 293 88 15, fax. (0-32)  293 88 15,

ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

MODERNIZACJA WEJŚĆ-DRZWI W GABINETACH PRZYCHODNI,

MODERNIZACJA WĘZŁÓW SANITARNYCH

W TYM  JEDNEGO DLA POTRZEB NIEPEŁNOSPRAWNYCH,

MODERNIZACJA NIEDROŻNYCH ODCINKÓW PIONU INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ I C.W.U.

WRAZ Z URZĄDZENIAMI ODBIORU SANITARNEGO

W BUDYNKU SPZOZ "MILOWICE" W SOSNOWCU

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zawierająca szczegółowy zakres robót

(książki przedmiarów) do wglądu w siedzibie Zamawiającego    pok. nr 58 .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 58.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

Termin wykonania zamówienia : 60 dni od dnia zawarcia umowy.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 Prawa Zamówień Publicznych, a także warunki dodatkowe zawarte  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  udokumentowane stosownymi oświadczeniami Oferenta.

Zamawiający nie będzie wymagał złożenia wadium.

Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie :

cena-85%, termin gwarancji-10%, termin wykonania-5%.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 58 .

Termin składania ofert upływa dnia 2004.09.01. o godz. 11.00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 2004.09.01. o godz. 12.00. w siedzibie Zamawiającego           pok. nr 59.

Termin związania Wykonawcy ofertą wynosi 30 dni.

Uprawniona do kontaktów z oferentami jest: Pani Jolanta Lewandowska
tel. (0-32) 293 88 15 pok.. nr 58 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00.