Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.mops.mikolow.pl/


Mikołów: Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z cateringiem kawowym i obiadowym dla 14 uczestników projektu pt. Krok w przyszłość realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy
Numer ogłoszenia: 78455 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z cateringiem kawowym i obiadowym dla 14 uczestników projektu pt. Krok w przyszłość realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z cateringiem kawowym i obiadowym dla 14 uczestników projektu pt. Krok w przyszłość realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy Zakres tematyczny treningu: - autorefleksja, - metody i narzędzia pozytywnej autoprezentacji, - asertywność w relacjach interpersonalnych, - rozwiązanie konfliktów, - zwiększenie świadomości ról kobiet i mężczyzn w społeczeństwie, - charakterystyka procesu komunikacji, - komunikacja werbalna i niewerbalna, - bariery w komunikacji i ich przezwyciężenie, - poznawanie elementów negocjacji, - zasady konstruowania celów życiowych, - motywacja do zmiany, - identyfikacja i niwelowanie przekonań ograniczających uczestników, - budowa poczucia własnej wartości i stabilnej samooceny. - współudział w grupie. 1. Trening będzie przeprowadzony przez psychologa w grupie 14 uczestników przez dwa dni w wymiarze 6 godzin po 45 minut w każdym dniu. 2. Trening będzie się odbywał w siedzibie Zamawiającego. 3 Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.1. Wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością. 3.2. Przygotowywanie po zakończonym wsparciu protokołu odbioru wykonywanej usługi, 3.3. Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia wykonania usługi przedstawi Zamawiającemu: - listy obecności uczestników, - listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, - sporządzone przez Wykonawcę ankiety oceniające usługę i poziom wiedzy uczestników przed i po wsparciu - kopie zaświadczeń/certyfikatów wydanych uczestnikom, - kopię prowadzonej przez wykonawcę dokumentacji ze przebiegu wsparcia 3.4. Zapoznanie się z załącznikiem nr 6 do Regulaminu naboru w ramach Poddziałania 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekty pozakonkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - załącznik dostępny na stronie: https://rpo.slaskie.pl/lsi/nabor/8 3.5. Opatrzenie wszystkich dokumentów obowiązującymi logotypami w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający przekaże wykonawcy niezbędne wzory logotypów droga elektroniczną niezwłocznie po zawarciu umowy. 4. Wykonawca realizujący usługę treningu winien zorganizować catering kawowy i obiadowy w każdym dniu zajęć. Wykonawca zapewni dwie piętnastominutowe przerwy kawowe oraz półgodzinną przerwą obiadową w każdym dniu. 4.1. Wykonawca zapewni stosowne naczynia jednorazowe w każdym dniu realizacji zamówienia. 4.2. Catering kawowy, winien składać się z: - kawy rozpuszczalnej, herbaty ekspresowej czarnej, dodatki mleko/cukier/cytryna - bez ograniczeń - wody mineralnej niegazowanej - bez ograniczeń - drobne ciasteczka, kruche min 150g na osobę 4.3. Catering obiadowy winien składać się z: - gorącego posiłku składającego się z zupy min 300 ml na osobę, drugiego dania min 480 g. w tym porcja mięsa (min. 150g na osobę w każdym dniu inne), porcja ziemniaków (min. 180g na osobę), porcja surówki (min 150g na osobę), sok w katonie min 200ml na osobę do każdego posiłku. Każdy zestaw obiadowy winien podawany być na ciepło, w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych, serwetek oraz kubków, wyporcjowany. 4.4. Wykonawca zapewnia, że przygotowywane posiłki uwzględniają wymogi ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4.5. Wykonawca gwarantuje, że produkty spełniają wymagania określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktualnymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 55.50.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesieniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełniania warunków podmiotowych wymienionych w pkt 8.1 siwz wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 2 do siwz) w szczególności: a) o wykonaniu (przeprowadzeniu), lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 treningi kompetencji i umiejętności społecznych obejmujące zagadnienia stanowiące przedmiot zamówienia b) dysponowaniu co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe psychologiczne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.mikolow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Krok w przyszłość realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie