Mikołów: Zakup i sukcesywna dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 112596 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie. 1. Czekolada mleczna - 100g, masa kakaowa minimum 30%, masa mleczna minimum 15%; słodzona naturalnym cukrem - przewidywana ilość 50 sztuk 2. Czekolada mleczna nadziewana -100g, masa kakaowa min 29%,masa mleczna min 14% różne nadzienia - 5 rodzajów (toffi; nadzienie owocowe np. truskawka, malina), słodzona naturalnym cukrem, przewidywana ilość 100 sztuk 3. Czekolada mleczna np. z ciasteczkami, bakaliami,- 100g, masa kakaowa min 29%,masa mleczna min 14%; przewidywana ilość 110 sztuk (po 55 z każdego rodzaju) 4. Mikołaj z czekolady mlecznej, min 60 g, masa kakaowa min 25g, przewidywana ilość- 75 sztuk 5. Kalendarz adwentowy - bombonierka zawierająca 24 okienka z czekoladkami mlecznymi, min 75 g, na opakowaniu wzór świąteczny, przewidywana ilość 75 sztuk 6. Wafelek przekładany kremem czekoladowym bez polewy, czekolada min 0,5%; słodzony naturalnym cukrem; min. 50g; - przewidywana ilość 40 sztuk 7. Wafelek przekładany kremem mlecznym lub śmietankowym bez polewy, słodzony naturalnym cukrem; min. 50g - przewidywana ilość 40 sztuk 8. Cukierki typu draże o smaku czekoladowym w opakowaniach po min. 90 g, przewidywana ilość 70 opakowań, 9. Cukierki typu landrynki- z nadzieniem z zagęszczonych soków owocowych min 1,3 % (np. z pomarańczy, limetek, cytryn, pomarańczy malinowych, aronii, czarnego bzu); z witaminami, opakowanie minimum 90g, przewidywana ilość 70 opakowań 10. Baton w polewie czekoladowej, z nadzieniem np. orzeszki, karmel, masa nugatowa, minimum 40 g, przewidywana ilość 70 sztuk 11. Galaretka w czekoladzie na wagę; typ mieszanka krakowska, dowolne smaki, przewidywana ilość 4 kg 12. Biszkopty z galaretką owocową w czekoladzie, opakowanie min 175 g, , przewidywana ilość- 10 opakowań 13. Ciastka kruche z kawałkami czekolady, opakowanie min 135g, przewidywana ilość- 10 opakowań 14. Bakalie w opakowaniu typu mieszanka studencka, min 240 g, skład min: orzechy ziemne, orzechy laskowe, orzechy nerkowca, rodzynki, przewidywana ilość 55 opakowań 15. Miód wielokwiatowy, naturalny, z europejskich pasiek, słoik min 250 g, przewidywana ilość 55 sztuk 16. Czekoladki typu ptasie mleczko: opakowanie min 380 g, w składzie: czekolada deserowa min 28%, opakowanie zawiera min 36 osobnych kostek, smak waniliowy, przewidywana ilość 75 opakowań 17. Pierniki w czekoladzie, w kształcie serca, oblane mleczną czekoladą, z nadzieniem śliwkowym, w opakowaniu min 160 g, przewidywana ilość 75 opakowań 18. Słodycze będące przedmiotem dostawy muszą być świeże i pochodzić z bieżącej produkcji, muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. 19. Termin przydatności do spożycia - minimum do końca stycznia 2017 roku. 20. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanego bezpośrednio przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z informacją o miejscu dostawy, t.j. siedziba MOPS przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie lub do Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo - Specjalistycznej działającej przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 w Mikołowie faksem, telefonicznie lub mailem. 21. Czterokrotnie w czasie okresu obowiązywania umowy Zamawiający będzie wymagał (co wskaże w złożonym zapotrzebowaniu) aby dostarczone słodycze były zapakowane w paczkę, zawierającą 2 produkty. Paczki będą przygotowywane w czterech seriach (4 rodzaje paczek) Słodycze w kolejnych partiach nie mogę się powtarzać. Paczki w każdej serii muszą być zapakowane w jednakowe, estetyczne, kolorowe i mocne opakowania (w przypadku dostaw w okresie listopad-grudzień opakowanie z okolicznościowym motywem mikołajkowym lub świątecznym - Bożonarodzeniowym. Przewidywana ilość- 260 paczek. 22. Jeżeli dostarczone produkty nie będą spełniały parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub będą niezgodne z zamówieniem, Zamawiający będzie miał prawo odmówić przyjęcia dostarczonej partii lub jej części. Jeżeli wady produktów (w tym upływ terminów przydatności do spożycia), zostaną stwierdzone w terminie do 2 dni po dokonaniu odbioru, Zamawiający zawiadomi o tym fakcie Wykonawcę, przekazując mu za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej protokół reklamacyjny. W tym przypadku Wykonawca jest zobowiązany odebrać artykuły na własny koszt w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dostarczyć produkty wolne od wad i spełniające wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu. W przypadku niedostarczenia jakiegokolwiek artykułu w terminie wskazanym w składanym zamówieniu cząstkowym lub dostarczenia artykułu niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego artykułu u innego podmiotu, a kosztami zakupu obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.mikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie
ul. Kolejowa 2
43-190 Mikołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie