Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.mops.mikolow.pl/


Mikołów: Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Programu Aktywizacja i Integracja w ramach projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy.
Numer ogłoszenia: 101380 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Programu Aktywizacja i Integracja w ramach projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Koszula flanelowa (przewidywana ilość 15 szt) gramatura min 120g/m2; koszula flanelowa krata; kolor czarno-niebieski; odporność na kurczliwość w praniu do 60 stopni Celsjusza; zapinana na guziki; 100% bawełna; minimum 1 kieszeń na klatce piersiowej 3.2. Koszula flanelowa (przewidywana ilość 15 sztuk) gramatura min 180g/m2; koszula flanelowa krata; kolor czarno-granatowy; odporność na kurczliwość w praniu do 60 stopni Celsjusza; zapinana na guziki; 100% bawełna; minimum 1 kieszeń na klatce piersiowej 3.3. koszulka typu T-Shirt (przewidywana ilość 30 sztuk) gramatura min 150g/m2; 100% bawełny; kolor biały; boki bezszwowe; klasyczny krój 3.4. ubranie ochronne w skład którego wchodzi bluza i ogrodniczki (przewidywana ilość 15 kompletów): gramatura min. 250 g/m2-; 65% poliester, 35% bawełna; kolor niebieski a) bluza: zapinana na guziki, na frontowej stronie dwie kieszenie zapinane na rzep, mankiety przy rękawach zapinane na guzik. Na dole bluzy gumka ściągająca, b) spodnie ogrodniczki: możliwość regulacji w pasie dzięki dodatkowym guzikom oraz w długości szelkami, które to dodatkowo mają w tylnej partii gumkę, dwie boczne kieszenie oraz jedną na nogawce 3.5. płaszcz przeciwdeszczowy z kapturem (przewidywana ilość 15 sztuk) - materiał 30% PCV, 70% poliester; wentylacja na plecach, zapięcie na zamek z listewką kryjącą na rzepy, regulowana szerokość dolnej długości rękawa (ściągane troczkami), dwie kieszenie z patkami. Wszystko w praktycznej torbie na zamek. Szwy podklejone taśmą. Kolor żółty. 3.6. Czapka drelichowa letnia - (przewidywana ilość 15 sztuk) 65% poliester, 35% bawełna - usztywniany daszek i przód czapki; z możliwością regulacji obwodu, kolor niebieski, 3.7. Rękawice drelichowe - (przewidywana ilość 20 par) 5-palcowe; zabezpieczają przed działaniem czynników minimalnego ryzyka, 3.8. Rękawice skórzane - (przewidywana ilość 10 par) rękawice robocze z dwoiny bydlęcej w kolorze szarym (całodłonicowa), podgumowany i usztywniony mankiet w kolorze dowolnym, 3.9. Buty robocze, ochronne (przewidywana ilość- 15 par) ,wodoodporne, zapewniające stopom oddychanie, podeszwa rzeźbiona w celu lepszej przyczepności, kolor czarny, trzewiki sięgające za kostkę, 3.10. Buty filcowe - gumofilce- (przewidywana ilość 15 par) 100% PCV - buty typu kozak, filce, sięgające pod kolano - spełniają wymagania normy EN20347, kolor czarny, kolor filcu szary..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-3, 35.11.34.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.mikolow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie