Ogłoszenia o naborze
Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracownik socjalny – 1/1 etat, umowa na zastępstwo od 01.07.2016r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko pracownik socjalny – 1/1 etat, umowa na zastępstwo od 01.07.2016r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie przy ul. Kolejowej 2
I. Wymagania:
A. Niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 3. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4. Posiadać wykształcenia zgodnego z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t.j.Dz.U.2015.163 z późn. zm.). Powołując się na w/w przepis na stanowisko pracownika socjalnego może ubiegać się osoba spełniająca co najmniej jeden z podanych poniżej warunków: - posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, - ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna, - do 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie. Szczegółowy opis specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego dla osób które ukończyły studia wyższe na jednym z kierunków określonych w art. 116 ust. 1 pkt. 3 ustawy o pomocy społecznej określa Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2008 r. w sprawie specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego realizowanej w szkołach wyższych (Dz.U.2008.27.158); 5. Znajomość przepisów prawa niezbędnych do pracy na w/w stanowisku, a w szczególności ustaw: o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie wraz z aktami wykonawczymi, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
B. Dodatkowe 1. Wysoka kultura osobista, umiejętność podejmowania decyzji, zdolność i otwartość na komunikowanie się, poczucie odpowiedzialności, umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, 2. Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny; 3. Umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami, samodzielności w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy; 4. Umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z klientem; 5. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych; 6. Znajomość programu POMOST.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Koordynowanie zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz obsługa rodzin objętych procedurą Niebieska Karta; 2. Rozpoznawanie i ustalanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; 3. Sporządzanie wywiadu środowiskowego; 4. Wykonywanie czynności związanych z realizacją kontraktu socjalnego; 5. Świadczenie pracy socjalnej w środowisku zmierzającej do poprawy sytuacji osób i rodzin wymagających pomocy; 6. Współdziałanie z organizacjami społecznymi i pozarządowymi; 7. Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji wymaganej do przyznania świadczenia z pomocy społecznej.
III. Warunki pracy: 1. W wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa na zastępstwo od dnia 01.07.2016r; 2. Wymiar czasu pracy: 1 etat; 3. Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie; teren gminy Mikołów; 4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo; 5. Praca przy monitorze ekranowym oraz w terenie.
IV. Wymagane dokumenty: 1. Życiorys (CV); 2. List motywacyjny; 3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (m.in. świadectwa, dyplomy) - w przypadku osób z kwalifikacjami wymienionymi w art.116 ust. 1 pkt. 3 ustawy o pomocy społecznej należy dołączyć kopię suplementu dyplomu ukończenia studiów wyższych lub kopię wykazu przedmiotów wraz z godzinami z indeksu; 4. Kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia); 5. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 6. Inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej; 7. Własnoręcznie podpisane oświadczenia: - stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Dodatkowe informacje: 1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697; 2. Aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta pracy na stanowisko pracownika socjalnego” w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 pok. 102 w terminie od 11.05.2016r. do 24.05.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do MOPS; 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i CV (życiorys) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 z późn. zm.);
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W miesiącu kwietniu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, w rozumienie przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. kw123.pdf |
|
Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2016-05-11 14:28:00.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora do spraw kadr i płac– 1/2 etatu, umowa na zastępstwo w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko podinspektora do spraw kadr i płac– 1/2 etatu, umowa na zastępstwo w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2.
1. Wymagania:
A. Niezbędne:
obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; wykształcenie średnie - co najmniej dwuletni staż pracy; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; znajomość prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych niezbędnych przepisów wymaganych na stanowisku pracy; znajomość pakietu biurowego MS Office i Open Office; znajomość programu PŁATNIK; znajomość programu e-PFRON. B. Dodatkowe:
znajomość programu kadrowo – płacowego AGEMA HR; doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie kadr i płac; odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność; umiejętność organizacji pracy, samodzielność, operatywność. 2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie spraw pracowniczych i dokumentacji w tych sprawach, w tym między innymi przygotowywanie kompletnych materiałów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacji osobowej wchodzącej w skład akt osobowych; prowadzenie rozliczeń z pracownikami z tytułu zawartego stosunku pracy oraz ich uprawnień pracowniczych w świetle obowiązujących przepisów (naliczanie wynagrodzeń, nagród, odpraw, ekwiwalentów); rozliczenie umów cywilno-prawnych organizacja szkoleń dla pracowników MOPS; opracowywanie dokumentacji w celach rentowych i emerytalnych pracowników; rozliczanie PFRON; rozliczanie środków na Fundusz Socjalny; prowadzenie spraw związanych z BHP; prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi, odzieżą ochronną, pracowniczymi książeczkami zdrowia, szkoleniami, z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników MOPS; współpraca z bankiem, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami; opracowywanie projektów statutu, uchwał, regulaminów, zarządzeń kierownika, projektów umów oraz bieżąca ich aktualizacja; sporządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zleconych do wykonania doraźnie przez GUS i jednostki nadrzędne.
3. Warunki pracy:
w wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa na zastępstwo; wymiar czasu pracy: 1/2 etatu miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2. obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo; praca przy monitorze ekranowym; 4. Wymagane dokumenty:
życiorys (CV); list motywacyjny; kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (m.in. świadectwa, dyplomy); kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (m.in. świadectwa pracy, zaświadczenia); kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej; własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 5. Dodatkowe informacje:
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697; aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta pracy na stanowisko podinspektora ds. kadr i płac” w pokoju Nr 102 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 w terminie od 27.04.2016r. do 09.05.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do MOPS; wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (życiorys) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2015r. poz. 2135 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202.z późń. zm.); Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi powyższe wymogi. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby ubiegające się o pracę na stanowisku inspektora ds. kadr i płac zostaną poinformowane telefonicznie; 6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu marcu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS Mikołów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. Kwestionariusz |
|
Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2016-04-27 09:25:28.
Ogłoszenie o naborze na 3 wolne stanowiska urzędnicze - inspektor w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na 3 wolne stanowiska urzędnicze - inspektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2. 1. Wymagania: A. Niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe - co najmniej dwuletni staż pracy; 4. wykształcenie średnie - co najmniej czteroletni staż pracy; 5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6. nieposzlakowana opinia; 7. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych niezbędnych ustaw wymaganych na stanowisku pracy; 8. znajomość pakietu biurowego MS Office i Open Office; B. Dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; 2. odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność; 3. umiejętność organizacji pracy, samodzielność, operatywność; 4. odporność na stres. 2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. udzielanie informacji o przysługujących świadczeniach wszystkim osobom zainteresowanym przyznaniem świadczeń; 2. przyjmowanie wniosków w sprawie przyznawania świadczeń; 3. sprawdzanie prawidłowości wypełnionego wniosku oraz załączonych do niego dokumentów; 4. gromadzenie i przetwarzanie, w zakresie określonych w ustawie, danych osobowych wnioskodawców i członków ich rodzin; 5. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu przyznawanych świadczeń; 6. wykonywanie czynności technicznych związanych z realizacją świadczeń , w tym sporządzanie list wypłat przyznawanych świadczeń; 7. prowadzenie rejestrów; 8. współpraca z innymi organami w zakresie realizacji wykonywanych zadań; 9. przygotowywanie informacji i sprawozdań z wykonanej pracy. 3. Warunki pracy: 1. w wyniku naboru zostaną zatrudnione 3 osoby - umowa na czas określony; 2. wymiar czasu pracy: 1 osoba -1 etat 3. miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2. 4. obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo; 5. praca przy monitorze ekranowym; 6. konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 oraz art. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz. 1202 ). 4. Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy); 4. kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe; 5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 6. inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej; 7. własnoręcznie podpisane oświadczenia: o o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; o stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 5. Dodatkowe informacje: 1. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697; 2. aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta pracy na stanowisko inspektora” w pokoju Nr 102 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 w terminie od 17.02.2016r. do 02.03.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do MOPS; 3. wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (życiorys) oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014r. poz. 1182 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202.); 4. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi powyższe wymogi. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby ubiegające się o pracę na stanowisku inspektora zostaną poinformowane telefonicznie; 6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu styczniu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS Mikołów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. kw.pdf |
|
Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2016-02-16 15:23:09 | Data modyfikacji: 2016-02-18 09:52:29.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora do spraw kadr w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ogłasza nabór na stanowisko inspektora do spraw kadr i płac– 3/4 etatu w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Mikołowie przy ulicy Kolejowej 2.
1. Wymagania:
A. Niezbędne:
obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe - co najmniej dwuletni staż pracy; wykształcenie średnie - co najmniej czteroletni staż pracy; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; znajomość prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych niezbędnych ustaw wymaganych na stanowisku pracy; znajomość pakietu biurowego MS Office i Open Office; znajomość programu PŁATNIK; znajomość programu e-PFRON.
B. Dodatkowe:
znajomość programu kadrowo – płacowego AGEMA HR; doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora ds. kadr i płac; odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność; umiejętność organizacji pracy, samodzielność, operatywność.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie spraw pracowniczych i dokumentacji w tych sprawach, w tym między innymi przygotowywanie kompletnych materiałów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacji osobowej wchodzącej w skład akt osobowych; prowadzenie rozliczeń z pracownikami z tytułu zawartego stosunku pracy oraz ich uprawnień pracowniczych w świetle obowiązujących przepisów (naliczanie wynagrodzeń, nagród, odpraw, ekwiwalentów); rozliczenie umów cywilno-prawnych organizacja szkoleń dla pracowników MOPS; opracowywanie dokumentacji w celach rentowych i emerytalnych pracowników; rozliczanie PFRON; rozliczanie środków na Fundusz Socjalny; prowadzenie spraw związanych z BHP; prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi, odzieżą ochronną, pracowniczymi książeczkami zdrowia, szkoleniami, z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników MOPS; współpraca z bankiem, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami; opracowywanie projektów statutu, uchwał, regulaminów, zarządzeń kierownika, projektów umów oraz bieżąca ich aktualizacja; sporządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zleconych do wykonania doraźnie przez GUS i jednostki nadrzędne.
3. Warunki pracy:
w wyniku naboru zostanie zatrudniona 1 osoba - umowa na czas określony; wymiar czasu pracy: 3/4 etatu miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2. obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo; praca przy monitorze ekranowym; konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 oraz art. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz. 1202 ).
4. Wymagane dokumenty:
życiorys (CV); list motywacyjny; kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy); kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej; własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
5. Dodatkowe informacje:
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697; aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta pracy na stanowisko inspektora ds. kadr i płac” w pokoju Nr 102 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 w terminie od 05.01.2016r. do 18.01.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do MOPS; wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (życiorys) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014r. poz. 1182 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202.); Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi powyższe wymogi. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby ubiegające się o pracę na stanowisku inspektora ds. kadr i płac zostaną poinformowane telefonicznie;
6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu grudniu 2015 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS Mikołów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. |
|
Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2016-01-05 13:57:41 | Data modyfikacji: 2016-02-16 15:24:05.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko asystenta rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie |
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny.
Asystentem rodziny może być osoba, która:
posiada:
a) obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych; b) wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna
lub
c) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust.3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz.U. z 2011r. Nr 149 poz. 887 ze zm.) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
lub
d) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
1) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona; 2) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd; 3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) posiada stan zdrowia pozwalający na realizowanie powierzonych w ramach umowy zadań; 5) posiada dobrą znajomość przepisów prawa z zakresu : wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii, prawa pracy, prawa rodzinnego.
Ponadto od kandydata na stanowisko asystenta rodziny, w związku z zadaniami które będą mu powierzone oczekuje się znajomości przepisów prawnych oraz cech takich jak:
1) wysoka kultura osobista, 2) umiejętność podejmowania decyzji, 3) zdolność i otwartość na komunikowanie się, 4) poczucie odpowiedzialności. 5) znajomość obsługi komputera i programów biurowych, 6) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, 7) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny, 8)znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami, 9)samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, 10) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną, 11) kreatywność, odporność na stres.
3. Główne zadania asystenta rodziny reguluje Art. 15. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz.U. z 2011r. Nr 149 poz. 887 ze zm.) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
4. Wymagane dokumenty
życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem wykształcenia i przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy); kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu); inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej; własnoręcznie podpisane oświadczenia (w załączeniu):
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- stwierdzające, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
5. Dodatkowe informacje:
praca asystenta będzie wykonywana w ramach umowy zlecenie; praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona, a ponadto asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę Mikołów; wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (życiorys) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta na stanowisko asystenta rodziny” w pokoju Nr 102 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 w nieprzekraczalnym terminie do 9 stycznia 2015 roku. w godzinach od 7.30 do 15.30 - oferty, które wpłyną po wskazanym terminie (decyduje data wpłynięcia do siedziby jednostki) lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane; o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i jej wyniku osoby ubiegające się o zatrudnienie na stanowisku asystenta rodziny zostaną poinformowane telefonicznie – Kierownik MOPS zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami; dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 668 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
oświadczenia.pdf kwestionariusz.pdf |
|
Opublikowane przez: Janina Ryguła | Data wprowadzenia: 2014-12-30 15:14:37 | Data modyfikacji: 2014-12-30 15:15:32.
Data wprowadzenia: 2014-12-30 15:14:37 Data modyfikacji: 2014-12-30 15:15:32 Opublikowane przez: Janina Ryguła
|