Herb Gminy Rudnik Biuletyn Informacji Publicznej
http://www.bip.gov.pl     gmina Rudnik    

 
Tytuł : Opis zadań

OPIS STANOWISKA PRACY na stanowisku PODINSPEKTORA
do spraw:
Ewidencji ludności i działalności gospodarczej

ZATRUDNIONA JEST OBECNIE Sabina Zięć

Czas pracy: system jednozmianowy, 1/1 etatu tj. 40h tygodniowo,

Cel istnienia stanowiska pracy: Realizacja zadań jak wyżej.

Miejsce w strukturze organizacyjnej: Samodzielne stanowisko pracy podlega służbowo bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.

Zastępuje i zastępowane jest przez: Zastępstwo wzajemne z Kierownikiem USC – Teresa Dudek

PODSTAWOWE ZADANIA czyli co załatwimy u Pani Sabiny Zięć?

  1. Zgłoszenia meldunkowe obywateli polskich i cudzoziemców,

  2. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,

  3. Wydawanie dowodów osobistych,

  4. wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,
  5. Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązku meldunkowego,

  6. Prowadzenie rejestru numerowego wydanych dokumentów stwierdzających tożsamość,

  7. Wydawanie decyzji i zaświadczeń w sprawach ewidencji i dowodów osobistych,

  8. Przyjmowanie podań o wymeldowanie drogą administracyjną i kompletowanie dokumentów umożliwiających wydanie decyzji,

  9. Zastępstwo kierownika USC (prócz zmiany imion i nazwisk oraz sporządzania testamentów),

  10. Prowadzenie rejestru podmiotów gospodarczych,

  11. Wykreślanie w drodze decyzji administracyjnej z ewidencji działalności gospodarczej,

  12. prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,


Historia zmian:
L.p.CzynnoscAutor poprawkiData zmianyUwagi
1DodanieKarina Lassak2010-02-17 10:32:49 
2EdycjaKarina Lassak2010-02-17 10:49:31 
3EdycjaKarina Lassak2010-02-17 11:00:53 
Strona została odwiedzona 1529 razy


(c) 2015 - Urząd Gminy Rudnik