|
|
Tytuł : Opis zadań
|
OPIS STANOWISKA PRACY na stanowisku PODINSPEKTORA do spraw: Ewidencji ludności i działalności gospodarczej
ZATRUDNIONA JEST OBECNIE Sabina Zięć
Czas pracy: system jednozmianowy, 1/1 etatu tj. 40h tygodniowo,
Cel istnienia stanowiska pracy: Realizacja zadań jak wyżej.
Miejsce w strukturze organizacyjnej: Samodzielne stanowisko pracy podlega służbowo bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.
Zastępuje i zastępowane jest przez: Zastępstwo wzajemne z Kierownikiem USC – Teresa Dudek
PODSTAWOWE ZADANIA czyli co załatwimy u Pani Sabiny Zięć?
-
Zgłoszenia meldunkowe obywateli polskich i cudzoziemców,
-
Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
-
Wydawanie dowodów osobistych,
- wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,
-
Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązku meldunkowego,
-
Prowadzenie rejestru numerowego wydanych dokumentów stwierdzających tożsamość,
-
Wydawanie decyzji i zaświadczeń w sprawach ewidencji i dowodów osobistych,
-
Przyjmowanie podań o wymeldowanie drogą administracyjną i kompletowanie dokumentów umożliwiających wydanie decyzji,
-
Zastępstwo kierownika USC (prócz zmiany imion i nazwisk oraz sporządzania testamentów),
-
Prowadzenie rejestru podmiotów gospodarczych,
-
Wykreślanie w drodze decyzji administracyjnej z ewidencji działalności gospodarczej,
-
prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
|
Historia zmian:
L.p. | Czynnosc | Autor poprawki | Data zmiany | Uwagi |
1 | Dodanie | Karina Lassak | 2010-02-17 10:32:49 |   |
2 | Edycja | Karina Lassak | 2010-02-17 10:49:31 |   |
3 | Edycja | Karina Lassak | 2010-02-17 11:00:53 |   |
|
Strona została odwiedzona 1529 razy
|
|
|