Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
ww.bip.gmina-rudnik.pl


Rudnik: ZP.271.08.2013 Modernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik
Numer ogłoszenia: 341134 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.08.2013 Modernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik. W ramach planowanej inwestycji Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 zadania (części) w tym: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 dot. Remontu ul. Sławikowskiej i Bocznej w Lasakach. Zakres obejmuje: -rozebranie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku 110m pasem szerokości 1,3- 8,8 i wykonanie nowej konstrukcji składającej się z podbudowy tłuczniowej gr. 23 cm i nawierzchni z asfaltobetonu o łącznej gr 8 cm. -wymianę nawierzchni bitumicznej w ciągu ul.Bocznej o dł. 123m i wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 8 cm, powierzchnia 566m2. -wykonanie na istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej w ciągu ul. Nadodrzańska nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 dot.Modernizacji drogi za kaplicą w Czerwięcicach. Zakres obejmuje: -Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej łącznej gr 8.0 cm na istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Długość odcinka drogi 157,0 m, szerokość 3,0 m ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3 dot.Remontu placu przy OSP Gamów Zakres obejmuje: - rozebranie nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej, -wykonanie na części placu koryta gł. do 31cm, -wykonanie na części podbudowy gr. 23 cm, -wykonanie rowków pod krawężniki wystające, wtopione i układane na płask, -ustawienie krawężników betonowych, na ławie betonowej z oporem, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej BHT gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej -warstwa ścieralna z asfaltobetonu 0/16 gr. 4cm; - warstwa wiążąca z asfaltobetonu 0/25 o gr. 4cm - masa asfaltobetonowa taka jak dla podbudowy zasadniczej, - wywóz urobku/gruzu na odległość do 5 km. Nawierzchnia placu zostanie wykonana z kostki betonowej BHT gr.8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3cm. Podbudowa z tłucznia kamiennego - warstwa dolna gr 15c, górna 8cm. Nawierzchnia ul. Stawowej zostanie wykonana z z asfaltobetonu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1do niniejszej specyfikacji, -Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy na dane zadanie częściowe, który należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, a sporządzony na podstawie przedmiaru robót zgodnie z zapisami rozdz. XII, -Pełnomocnictwo w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, gwałtowne kilkudniowe opady deszczu lub opady śniegu, zalegający śnieg itp. c) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy ze względu na ewentualne wstrzymanie i wznowienie robót ze względu na roboty dodatkowe ( zamówienia dodatkowe) d) konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów e) konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych, f) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, g) zmiany technologiczne, w szczególności : -konieczności zastosowania materiałów innych niż były przewidziane w projekcie z uwagi na wycofanie przedmiotowych materiałów z produkcji -konieczności zastosowania innych przepisów i norm niż były przewidziane w projekcie z uwagi na zmianę przepisów,norm, -stwierdzenie odmiennych niż w dokumentacji projektowej warunków w terenie, -zmian uzasadnionych koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienie procesu budowy, - obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania ) obiektu, - w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. Sposób obliczenia ceny dla robót zamiennych zgodnie z zapisami umownymi o których mowa w § 2 ust.4.3.2 lit a -c. h)możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków zamawiającego: - przekazania placu budowy, - W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a - h, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności . miany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia a)rozliczenie kosztorysowe, b)wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe (prace dodatkowe) które nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym, a były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. dokumentacji nie wymagającej pozwolenia na budowę ) rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których mowa w § 2 ust.3 umowy, wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Zamawiającego zatwierdzających przyjęcie wniosku. c)W przypadku uzasadnionego, uzgodnionego przez strony zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nastąpi zmniejszenie wartości wynagrodzenia umownego o wartość wycenionych, a nie wykonanych prac, wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym na podstawie obmiaru, d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) Pozostałe zmiany a)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy każdorazowo opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. W rezultacie dokonania czynności opisanych wyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 -411 Rudnik , pokój nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 -411 Rudnik - sekretariat (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ul.Sławikowskiej i Bocznej w Lasakach.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi za kaplicą w Czerwięcicach.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont placu przy OSP Gamów.