Rudnik: ZP.271.02.2013 Nadzór nad
realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w
miejscowości Rudnik- etap III.
Numer ogłoszenia: 321500 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku , ul. Gawliny, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 32 410 64 18 wew. 126, faks 32 410 64 18 wew. 130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.02.2013 Nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik- etap III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z Nadzorem nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - etap III. W ramach prowadzonego nadzoru zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania częściowe w tym: Zadanie częściowe nr 1 dot. Prowadzenia nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - etap III Zadanie częściowe nr 2 dot. Prowadzenia nadzoru archeologicznego podczas robót ziemnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - etap III..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.35.19.14-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot zadania 1 część 1 a)Za spełnienie warunku dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, i posiadającą co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1(jednej) roboty w branży kanalizacyjnej, b)Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. dot zadania 2 część 2 a)Za spełnienie warunku dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę minimum 1 osobą, posiadającą tytuł magistra archeologii, która zakończyła co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową (po ukończeniu studiów). b)Oświadczenie, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1, 2. Zobowiązanie w trybie art.26 ust2b Pzp w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy (tj. prowadzenie nadzoru) uzależnione będą wyłącznie od wprowadzania zmian w umowie pomiędzy Zamawiającym, a przyszłym Wykonawcą robót budowlanych (zmiany te zostały przewidziane w SIWZ na roboty budowlane w przetargu nr ZP. 271.01.2013 i w ogłoszeniu o zamówieniu numer ogłoszenia 265060-2013 data zamieszczenia 08.07.2013r ). 16.2 Pozostałe zmiany -Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.Zmiana osoby , podmiotu może nastąpić jedynie pod warunkiem dysponowania taką samą wiedzą doświadczeniem co osoba zgłoszona w ofercie. -Z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, -Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), -Zmiany obowiązujących przepisów prawa, -Inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładzie Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku ul.Gawliny 2,47 -411 Rudnik ( I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku ul.Gawliny 2, 47 -411 Rudnik ( I piętro) w siedzibie zakładu ( ZWiUK ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej PROW 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 dot. Prowadzenia nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - etap III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1, część 1, dot. prowadzenia nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - etap III, został określony w projekcie umowy w § 1 stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Opis robót do nadzorowania obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV fi160 i 200 w ul. Słoneczna, Nowa, Leszczynowa, Klonowa, Jodłowa, Szkolna, Bukowa, Grabowa, Sosnowa, Jesionowa, Cisza o długości 3,7 km oraz kanalizacji ciśnieniowej z rur PE fi 110 ul. Słoneczna o długości 0,5 km wraz z montażem przepompowni w miejscowości Rudnik..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 dot. Prowadzenia nadzoru archeologicznego podczas robót ziemnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - etap III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2, część 2, dot. prowadzenia nadzoru archeologicznego podczas robót ziemnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - etap III został określony w projekcie umowy w § 1 stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Opis robót do nadzorowania obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV fi160 i 200 w ul. Słoneczna, Nowa, Leszczynowa, Klonowa, Jodłowa, Szkolna, Bukowa, Grabowa,Sosnowa, Jesionowa, Cisza o długości 3,7 km oraz kanalizacji ciśnieniowej z rur PE fi 110 ul. Słoneczna o długości 0,5 km wraz z montażem przepompowni w miejscowości Rudnik..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.