Rudnik: ZP.271.06.2013 Modernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik.
Numer ogłoszenia: 312500 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.06.2013 Modernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jestModernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik. W ramach planowanej inwestycji Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 zadań (Części) w tym: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 dot. Remontu ul.Sławikowskiej i Bocznej w Lasakach. Zakres obejmuje: -rozebranie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku 110m pasem szerokości 1,3- 8,8 i wykonanie nowej konstrukcji składającej się z podbudowy tłuczniowej gr. 23 cm i nawierzchni z asfaltobetonu o łącznej gr 8 cm. -wymianę nawierzchni bitumicznej w ciągu ul.Bocznej o dł. 123m i wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 8 cm, powierzchnia 566m2. -wykonanie na istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej w ciągu ul. Nadodrzańska nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 dot. Modernizacji ul.Nad Potokiem w Ligocie Książęcej - II etap Zakres obejmuje: - wymianę nawierzchni jezdni na odcinku 69m o szerokości 3,0-12,5 m z bitumicznej na brukową z kostki brukowej betonowej BHT o grubości 8 cm wraz z ustawieniem krawężników. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3 dot.Modernizacji drogi za kaplicą w Czerwięcicach. Zakres obejmuje: -Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej łącznej gr 8.0 cm na istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Długość odcinka drogi 157,0 m, szerokość 3,0 m ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 4 dot.Modernizacji placu przy sklepie w Szonowicach. Zakres obejmuje: -Wymianę nawierzchni brukowej z kostki kamiennej nieregularnej na nawierzchnie z kostki betonowej BHTo grubości 8 cm wraz z ustawieniem krawężników. Powierzchnia drogi/placu 300m2. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 5 dot.Remontu placu przy OSP Gamów Zakres obejmuje: -Wymianę nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na bitumiczną i brukową z kostki betonowej. Łączna powierzchnia 616 m2 wraz z rozebraniem części istniejącej podbudowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy, na każde zadanie oddzielnie, który należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, a sporządzony na podstawie przedmiaru robót zgodnie z zapisami rozdz. XII SIWZ, 3 Dokumenty wymienione w rozdz.VI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy wymagać będą wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy pod warunkiem, że wystąpią opóźnienia wynikające z takich okoliczności jak: a)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, gwałtowne kilkudniowe opady deszczu lub opady śniegu, zalegający śnieg itp. c) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy ze względu na ewentualne wstrzymanie i wznowienie robót ze względu na roboty dodatkowe ( zamówienia dodatkowe) d)konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów e)konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych, f)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, g)zmiany technologiczne, w szczególności : -konieczności zastosowania materiałów innych niż były przewidziane w projekcie z uwagi na wycofanie przedmiotowych materiałów z produkcji -konieczności zastosowania innych przepisów i norm niż były przewidziane w projekcie z uwagi na zmianę przepisów,norm, -stwierdzenie odmiennych niż w dokumentacji projektowej warunków w terenie, -zmian uzasadnionych koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienie procesu budowy, -obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania ) obiektu, -w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. Sposób obliczenia ceny dla robót zamiennych zgodnie z zapisami umownymi o których mowa w § 2 ust.4.3.2 lit a -c. h)możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków zamawiającego: -przekazania placu budowy, - W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a - h, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności . Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia a)rozliczenie kosztorysowe, b)wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe (prace dodatkowe) które nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym, a były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. dokumentacji nie wymagającej pozwolenia na budowę ) rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których mowa w § 2 ust.3 umowy, wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Zamawiającego zatwierdzających przyjęcie wniosku. c)W przypadku uzasadnionego, uzgodnionego przez strony zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nastąpi zmniejszenie wartości wynagrodzenia umownego o wartość wycenionych, a nie wykonanych prac, wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym na podstawie obmiaru, d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) Pozostałe zmiany a)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy każdorazowo opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. W rezultacie dokonania czynności opisanych wyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający . Warunki nieistotne a)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia, b)zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 - 411 Rudnik, pokój nr 7 parter..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47-411 Rudnik - sekretariat (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ul.Sławikowskiej i Bocznej w Lasakach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: -rozebranie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku 110m pasem szerokości 1,3- 8,8 i wykonanie nowej konstrukcji składającej się z podbudowy tłuczniowej gr. 23 cm i nawierzchni z asfaltobetonu o łącznej gr 8 cm. -wymianę nawierzchni bitumicznej w ciągu ul.Bocznej o dł. 123m i wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 8 cm, powierzchnia 566m2. -Wykonanie na istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej w ciągu ul. Nadodrzańska nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ul.Nad Potokiem w Ligocie Książęcej - II etap.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: -wymianę nawierzchni jezdni na odcinku 69m o szerokości 3,0-12,5 m z bitumicznej na brukową z kostki brukowej betonowej BHT o grubości 8 cm wraz z ustawieniem krawężników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi za kaplicą w Czerwięcicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: -Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej łącznej gr 8.0 cm na istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Długość odcinka drogi 157,0 m, szerokość 3,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacji placu przy sklepie w Szonowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: -Wymianę nawierzchni brukowej z kostki kamiennej nieregularnej na nawierzchnie z kostki betonowej BHT o grubości 8 cm wraz z ustawieniem krawężników. Powierzchnia drogi/placu 300m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont placu przy OSP Gamów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: -Wymianę nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na bitumiczną i brukową z kostki betonowej. Łączna powierzchnia 616 m2 wraz z rozebraniem części istniejącej podbudowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.