Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.gmina-rudnik.pl


Rudnik: ZP. 271.2.2012 Leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki z opcją wykupu przedmiotu leasingu dla Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku.
Numer ogłoszenia: 461360 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku , ul. Gawliny, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 32 410 64 18 wew. 126, faks 32 410 64 18 wew. 130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP. 271.2.2012 Leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki z opcją wykupu przedmiotu leasingu dla Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu koparko - ładowarki dla Zakładu Wodociągów i Usług komunalnych w Rudniku, w zamian za zapłatę przez Zamawiającego umówionych opłat. 3 WARUNKI I WYMAGANIA EKONOMICZNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: waluta umowy leasingu: PLN, umowa leasingu będzie trwała 47 miesięcy, w tym Zamawiający uiści w okresie jej trwania 47 miesięcznych rat leasingowych, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy, spłata rat leasingowych będzie następowała w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury VAT, rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje,opłaty manipulacyjne,ubezpieczenia itp, opłata wstępna (czynsz inicjalny) w wysokości 60.000 tyś zł netto plus podatek VAT, zostanie przekazana przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od (daty) podpisania protokolarnego odbioru końcowego (tj protokołu zdawczo - odbiorczego) przedmiotu umowy i otrzymaniu faktury, wartość resztowa (wykup) :do 6 % ceny netto (koparko - ładowarki ) przedmiotu leasingu(tj. wartości pojazdu netto) + VAT płatna w ciągu 30 dni od daty wymagalności (wpłaty) ostatniej 47 - raty leasingowej po uregulowaniu wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy w zakresie rat leasingowych oraz ewentualnych odsetek za nieterminowe płatności. Wykonawca nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu, Do obowiązków Wykonawcy należy w okresie trwania umowy leasingu ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ubezpieczenia majątkowego od kradzieży i przypadków losowych oraz ubezpieczenia OC dla pojazdów wolnobieżnych. 4.WARUNKI I WYMAGANIA TECHNICZNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostarczony pojazd powinien być fabrycznie nowy, nie starszy niż rok produkcji 2011. Wykonawca dostawy zapewni udzielenie zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres minimum 24 miesiące i musi posiadać certyfikat na znak CE . Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym do 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu, bądź e-mailem, potwierdzonego następnie pismem. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii poniesie Wykonawca (np. dojazd do miejsca przeglądu, naprawy,). Okresowe przeglądy gwarancyjne odbywać się będą u Zamawiającego na koszt Wykonawcy przez cały okres gwarancji tj. minimum 24 - m-ce .Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. Wykonawca może wskazać inny autoryzowany podmiot, który będzie wykonywać przeglądy w jego imieniu. Rozliczenie dotyczące takiej sytuacji będą wewnętrzną sprawą Wykonawcy i podmiotu wykonującego przedmiotową usługę. Zapewnienie w dniu dostawy kompletnej dokumentacji pojazdu, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami, w szczególności DTR (dokumentacja techniczno - ruchowa) przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi w języku polskim : technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwaniu skutków awarii. przeprowadzenie do dnia dostawy przeglądu technicznego (O) przez producenta pojazdu lub autoryzowaną przez niego stację obsługi. Wykonawca zapewni świadczenie usług serwisowych (w tym materiał, dojazd ekipy serwisowej itp.). Dokonywanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych pojazdu z częstotliwością zgodną z podaną przez producenta w instrukcji obsługi lub DTR. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy ponosi Wykonawca (np. koszty dostawy wraz z rozładunkiem, szkolenie operatora i pracowników w zakresie obsługi pojazdu,ubezpieczenia, itp) Zamawiający informuje, że maksymalna ilość motogodzin w okresie gwarancyjnym może wynieść 2000 motogodzin. 5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE KOPARKO - ŁADOWARKI ZOSTAŁY SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONE W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.20.00-4, 66.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zostały szczegółowo określone w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Leasingu upoważnia Wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty poszczególnych rat leasingowych przy jednoczesnym obowiązku aktualizacji harmonogramu spłaty rat i obniżeniem wysokości pozostałych do spłaty rat. Zamawiający informuje, że zmiana spłat rat nie będzie dokonywana przez Zamawiającego częściej niż 1 raz w ciągu danego roku budżetowego (z wyłączeniem roku budżetowego 2012r. ) w trakcie obowiązywania umowy tj. maksymalnie 3 razy. Zamawiający informuje, że zmiana harmonogramu spłat rat nie będzie powodować zmiany w zakresie kwoty wykupu podanej przez Wykonawcę w tabeli cenowej wiersza 4 tj. do 6% wartości netto koparko - ładowarki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku ul.Gawliny 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:45, miejsce: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku, 47 - 411 Rudnik ul. Gawliny 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie