Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.gmina-rudnik.pl


Rudnik: ZP.271.006.2012 Zagospodarowanie terenu w Ligocie Książęcej i Strzybniku poprzez budowę placów parkingowych
Numer ogłoszenia: 90034 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.006.2012 Zagospodarowanie terenu w Ligocie Książęcej i Strzybniku poprzez budowę placów parkingowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: Budowę placu parkingowego wraz z drogą wewnętrzną warunkującą dostęp do miejsc parkingowych w Ligocie Książęcej polegającej na: wykonaniu koryta głębokości 30 cm z wywozem urobku na odległość 2 km - 206,08 m3, ustawieniu obrzeży 30x8 na ławie betonowej - 88,00 m, ustawieniu krawężników 15x30 na ławie betonowej z oporem - 169,00 m, wykonaniu warstwy odsączającej grubości 10 cm - 716,75 m2, wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego łącznej grubości 20 cm - 627,5 m2,, 10 cm - 89,50 m2, ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 627,50 m2, gr. 6 cm - 89,50 m2, na podsypce cementowo piaskowej, wykonaniu ścieków z elementów betonowych na ławie betonowej - 57,00 m, montażu zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe o pojemności 10 m3, wykonaniu kanalizacji sanitarnej - połączenie zbiornika z budynkiem - 25,50 m2, 3.2.2 Budowę placu parkingowego wraz z drogą wewnętrzną warunkującą dostęp do miejsc parkingowych w Strzybniku polegającej na: wykonaniu koryta głębokości do 24 cm wraz z wywozem urobku na odległość 10 km - 40,39 m3, ustawieniu obrzeży 30x8 cm na ławie betonowej - 119,58 m, ustawienie krawężników wystających 15x30 cm i wtopionych 12*25 na ławie betonowej - 210,40 m, wykonaniu warstwy odsączającej grubości 10 cm - 678,248 m2, wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego łącznej grubości 23 cm - 595,40 m2, 25 cm - 82,85 m2, ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 - 595,4 m2, gr. 6 cm - 82,85 m2, na posypce cementowo piaskowej wykonanie przepustu z rur betonowych fi 400 mm wraz z ściankami czołowymi betonowymi - 18,00 m, wykonaniu przepustu z rur betonowych fi 400 mm wraz z ściankami czołowymi betonowymi - 18,00 m, wykonaniu odwodnień liniowych - 12,30 m wykonaniu kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 200 - 85,00 m,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.32.53-7, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.32.50-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, -Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót zgodnie z zapisami rozdz.XII. -Pełnomocnictwo, złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, a w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. - w przypadku zaistnienia przesłanek zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy pzp, a)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej, do wykonania zamówienia, b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do posiadania wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy wymagać będą wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy pod warunkiem, że wystąpią opóźnienia wynikające z takich okoliczności jak: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych , przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności : niedopuszczalne temperatury powietrza , gwałtowne opady deszczu ( oberwanie chmury) gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady śniegu, zalegający śnieg itp. . c) wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe (prace dodatkowe) nie ujęte w kosztorysie ofertowym, a które były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. w opisie technicznym rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których mowa w § 1 ust.3 umowy, wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Gminy zatwierdzających przyjęcie wniosku. d)konieczności zlecenia zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, w trybie zgodnym z przepisami prawa zamówień publicznych, e)konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów, d)konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych, g)konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, h)zmiany wynikające z konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej związane z usunięciem wad w dostarczonej dokumentacji, i)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., a także odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, j)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, k)zmiany technologiczne, w szczególności : -konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych (technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewłaściwym wykonaniem przedmiotu umowy. -odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń nie zinwentaryzowanych nie ujęte w sieci uzbrojenia skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a - k, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 16.1.2 Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy a)zmiany wynikające z wynagrodzenia kosztorysowego, b)w przypadku uzasadnionego , uzgodnionego przez strony zmniejszenia zakresu rzeczowego robót, nastąpi zmniejszenie wartości wynagrodzenia umownego o wartość wycenionych , a nie wykonanych prac, wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym na podstawie obmiaru, c)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, d)jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków dot. wiedzy i doświadczenia w oparciu o zasoby podwykonawców, Zamawiający może dopuścić do ich zmiany na etapie realizacji umowy, jedynie pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie gorszym niż dotychczasowy podwykonawca, e)zmiana osoby, podmiotu może nastąpić jedynie pod warunkiem dysponowania taką samą wiedzą doświadczeniem co osoba zgłoszona w ofercie. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 16.1.3Warunki nieistotne a)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1, 47 - 411 Rudnik (pokój nr 7).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 - 411 Rudnik, sekretariat Urzędu Gminy (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 -2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie