Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.gmina-rudnik.pl


Rudnik: ZP.271.003.2012 Modernizacja ul.Łąkowej w Ponięcicach
Numer ogłoszenia: 64974 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.003.2012 Modernizacja ul.Łąkowej w Ponięcicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych Roboty pomiarowe - 0,33 km 2. Roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z płyt drogowych pełnych wraz z odwozem na odl. 1 km - 681,56 m2, rozebranie przepustów drogowych fi 400 - 9,0 m, rozebranie nawierzchni betonowych gr. 15 cm - 229,2 m2, rozebranie krawężników betonowych - 56,0 m rozebranie chodników z płytek betonowych - 6,0 m2 wywóz i utylizacja odpadów - 85,97 m. 3. Odwodnienie i kanalizacja deszczowa: wodościeki na ławie betonowej - 9,0 m, wykonanie przepustu z rur PCV fi 315 - 13,0 m, wymiana odcinka kanalizacji deszczowej fi 200 - 5,0 m, czyszczenie rowu z namułu - 35,0 m, 4. Roboty ziemne: wykonanie wykopów z wbudowaniem ziemi w nasyp i zagęszczeniem - 303,0 m3, plantowanie, hu musowanie z obsianiem przy grubości humusu 5 cm skarp, dna i korony wykopu - 379,0 m2, 5. Podbudowa mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 957,93 m2, wzmocnienie podłoża mieszanką popiołowo - żużlową - 957,93 m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm, podbudowy tłuczniowej gr. 20 cm - 957,93 m2, 6. Nawierzchnia bitumiczna: frezowanie nawierzchni gr. 3 cm. - 573,6 m2, wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej gr. 4+4 cm ze skropieniem podbudowy i między warstwami bitumem - 1464,46 m2, 7. Krawężniki: ustawienie krawężników 15x30x100 na ławie betonowej z oporem - 73,5 m, 8. Zjazdy do posesji remont cząstkowy nawierzchni z klinkieru drogowego - 5,92 m2, koryta wykonywanie ręcznie gł 20 cm - 36,7 m2, warstwa dolna podbudowy gr. 15 cm - 36,7 m2, wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej gr. 4 - 36,7 m2, układanie czasowych dróg z płyt drogowych na podsypce piaskowej - 51,48 m2, 9. Pobocza utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym lub destruktem - 229,95 m3, 10. Urządzenia obce regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 9 szt, montaż pokrywy żelbetowej fi 1200 z włazem żeliwnym - 1 szt, 11. Oznakowanie poziome malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych szerokości 24 cm - 33,12 m2, 12. Urządzenia zabezpieczające montaż bariery energochłonnej z zakończeniami (4 odc.) - 30m, 13. Ściek przykrawężnikowy wykonanie ścieku z kostki brukowej na ławie z betonu - 30,6 m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.31.00-0, 45.23.31.00-0, 45.23.32.21-4, 45.23.32.80-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy wymagać będą wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy pod warunkiem, że wystąpią opóźnienia wynikające z takich okoliczności jak: a)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, gwałtowne opady deszczu ( oberwanie chmury) gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi ,opady śniegu, zalegający śnieg itp. b)konieczności zlecenia zamówień dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy w trybie zgodnym z przepisami prawa zamówień publicznych, c)konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów d)konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e)zmiany wynikające z konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej związane z usunięciem wad w dostarczonej dokumentacji, f) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., a także odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, g)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, h)zmiany technologiczne, w szczególności : -konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych (technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji , gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewłaściwym wykonaniem przedmiotu umowy. -odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń nie zinwentaryzowanych nie ujęte w sieci uzbrojenia skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych, i)możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a - i, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy a)zmiany wynikające z wynagrodzenia kosztorysowego, b)wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe (prace dodatkowe), które nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym, a były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. w dokumentacji projektowej ) rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których mowa w § 2 ust.3 umowy, wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Gminy zatwierdzających przyjęcie wniosku. c)W przypadku uzasadnionego, uzgodnionego przez strony zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nastąpi zmniejszenie wartości wynagrodzenia umownego o wartość wycenionych, a nie wykonanych prac, wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym na podstawie obmiaru, d)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, e)jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków dot. wiedzy i doświadczenia w oparciu o zasoby podwykonawców, Zamawiający może dopuścić do ich zmiany na etapie realizacji umowy, jedynie pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie gorszym niż dotychczasowy podwykonawca, f) zmiana osoby, podmiotu może nastąpić jedynie pod warunkiem dysponowania taką samą wiedzą doświadczeniem co osoba zgłoszona w ofercie, g)dopuszcza się zmiany zapisów umownych o których mowa w § 8 ust. 5 umowy który brzmi: Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przez Wykonawcę całego zakresu robót objętych umową zgodnie z § 1, a podstawą do wystawienia faktury końcowej za wykonane roboty, stanowić będzie protokół odbioru końcowego zawierającego m.in. stwierdzenie, że wykonanie przedmiotu umowy nastąpiło bez usterek i wad wykonanych robót podpisany przez obie strony. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. Warunki nieistotne a) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 -411 Rudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, sekretariat Urzędu Gminy ( parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie