Rudnik: ZP.271.001.2011
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie
zimowym 2011/2012 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości wg.
załączonego szczegółowego wykazu dróg objętych zamówieniem stanowiącym
załącznik nr 1 i 2 do umowy.
Numer ogłoszenia: 382210 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku , ul. Gawliny, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 32 410 64 18 wew. 126, faks 32 410 64 18 wew. 130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.001.2011 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2011/2012 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości wg. załączonego szczegółowego wykazu dróg objętych zamówieniem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do umowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2Szczegółowy zakres usługi obejmuje: Odśnieżanie - całej szerokości jezdni (także zasp nawianych z pól), skrzyżowań, rozjazdów i wysepek przystankowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Przy odśnieżaniu skrzyżowań,należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z całego skrzyżowania (środka również). Miejsce wywozu śniegu należy każdorazowo uzgodnić z inwestorem Likwidację śliskości - poprzez posypywanie dróg solą granulowaną, miejsc wskazanych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 2 do umowy. Towar zakupi Zamawiający i dostarczy Wykonawcom na miejsce przez nich wskazane. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie materiału, zapobiegające jego zawilgocenie i zamarzaniu. 3.3Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg polegać będzie na przejezdności dróg, zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Rudnik nr 079/11 z dnia 31.10.2011 o zimowym utrzymaniu dróg gminnych. 3.4W okresie nie występowania opadów i śliskości do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie pełnej gotowości do rozpoczęcia akcji (dyżury). 3.5Na przedmiot zamówienia składa się zimowe utrzymanie dróg gminnych w tym na: a)zad.1 - część 1 - około 11,90 km dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica, Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. b)zad. 2 - część 2 - około 9,32 km, dotyczy miejscowości: Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Grzegorzowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. c)zad. 3 część 3,- około 9,20 km, dotyczy miejscowości: Gamów, Szonowice,Ponięcice, Modzurów, Sławienko,Dolędzin, Strzybnik ul. Strzybniczek,Jastrzębie w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów,Szonowice,Ponięcice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. 3.6Wykonawca jest zobowiązany do oględzin miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. 3.7.Wykonawca usługi zobowiązany jest do: a)dysponowania środkami łączności bezprzewodowej umożliwiającymi uzyskiwanie połączenia z siecią telekomunikacji stacjonarnej. b)Przerzutu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia akcji nie później niż do 1 godziny od momentu uruchomienia akcji . c)Zapewnienia pełnej dyspozycyjności osób kierujących pracami. d)Zapewnienie pełnej dyspozycyjności i gotowości do rozpoczęcia podjęcia natychmiastowej akcji tj. przystosowania miejsc do startów i lądowań śmigłowca w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego. dotyczy - Boiska Sportowego w Sławikowie działka nr 431 km .3 obręb Sławików pow.0,6950 ha ( dot. zad.2).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby dla każdego zadania tj. każdej części , wykonawcy dysponowali co najmniej 1 zestawem sprzętowym przystosowanym do odśnieżania i likwidacji śliskości. Zamawiający przez pojęcie 1 zestaw sprzętowy uważać będzie: co najmniej sprzęt składający się z: jednego ciągnika o mocy minimum 80 KM z napędem na wszystkie koła,wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę lub pojazd samochodowy z napędem na wszystkie osie wyposażony jednocześnie w pług i piaskarkę. W przypadku złożenia oferty całościowej tj. na wszystkie 3 części, Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dysponowali co najmniej 3 zestawami sprzętowymi przystosowanymi do odśnieżania i likwidacji śliskości
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b)Zamawiający wymaga aby dla każdego zadania tj. każdej części , wykonawcy dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w wykonywaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3 . W przypadku złożenia oferty całościowej tj. na wszystkie 3 części, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowali co najmniej 3 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe w wykonaniu zamówienia tj posiadali odpowiednie prawo jazdy w zależności od wykazanego sprzętu w załączniku nr 3 .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. W przypadku zaistnienia przesłanek zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy pzp, a)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej, do wykonania zamówienia, b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do posiadania potencjału technicznego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. b)zamawiający dopuszcza możliwości zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT. c)zamawiający zastrzega prawo zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia , w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od niego (np. przedłużanie się lub skracanie okresu zimy) d)Jeżeli nominalna maksymalna szacunkowa wartość umowy w okresie akcji zima 2011/2012 ustalona na kwotę brutto 30.000,00 PLN w tym na zad.1- 10.000,00 zł ,zad. 2-10.000,00 zł, zad.3 - 10.000,00 zł wartość nominalna ulega zmianie. e)w przypadku bardzo intensywnych ciągłych opadów śniegu ,Wykonawca może powierzyć wykonanie prac objętych umową innym podwykonawcom - nie wskazanym przez niego w ofercie , pod warunkiem pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie najpóźniej w następnym dniu roboczym na tych samych warunkach umownych, które obowiązują Wykonawcę. f)zmiana osób, podmiotu występujących po stronie Wykonawcy, może nastąpić jedynie pod warunkiem, że: -nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie gorszym niż dotychczasowy podwykonawca, dysponowania taką samą wiedzą doświadczeniem co osoba zgłoszona w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku ul.Gawliny 2
47 - 411 Rudnik ( I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku ul.Gawliny 2 47 - 411 Rudnik ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2011/2012 w miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, w zakresie odśnieżania oraz w miejscowości Brzeźnica, Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad.1 - część 1 - około 11,90 km dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica, Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2011/2012 w miejscowości: Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie odśnieżania , oraz w miejscowości Grzegorzowice, w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 2 - część 2 - około 9,32 km, dotyczy miejscowości: Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Grzegorzowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2011/2012 w miejscowości: Modzurów, Jastrzębie, Dolędzin, Gamów, Sławienko, Ponięcice, Szonowice, Strzybnik ul. Strzybniczek w zakresie odśnieżania oraz w miejscowości Gamów, Szonowice,Ponięcice w zakresie likwidacji śliskości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 3 część 3,- około 9,20 km, dotyczy miejscowości: Gamów, Szonowice,Ponięcice, Modzurów, Sławienko,Dolędzin, Strzybnik ul. Strzybniczek, Jastrzębie w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów Szonowice,,Ponięcice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.